Sötétedni kezd. Eszembe jut, hogy nem előnyös egy szál alsóneműben mászkàlni az utcàn, így sebezhetőbb vagyok.
A házakat nézegetem. Keresek egy nyitott ablakot. Fujdogálni kezd a szél. Libabőrös leszek. Egy ablakon kilibben elém egy sötétkék függöny. Elkapom, lerántom, majd magam köré csavarom.
Teljesen beborul, sötét lesz. Pár férfi hangját hallom meg az utca sarkán. Valamin röhögnek, majd megakad rajtuk a szemem.-Héj Cicaa!-Kiabálnak felém. -Gyere már ide!-Integetnek. Elindulok feléjük.
-Hát te meg mit csinálsz ilyen sötétben, ennyi ruhában?-Simogatja az egyik a vállam.
-Most szegeltem a parkettához egy srácot, és menekülök a rendőrök elől. Vagyis biztos rendőrségi ügyet csinálnak belőle.-Sóhajtok.
-Gyere velünk,van egy tuti hely, ahol sohasem találnak rád.-Markol rá seggemre.
-Menjünk!-Kacsintok rá, majd erősen megszorítom farkát. Élvezte, de egy kicsit erősre sikeredett.
Elidulunk egy sötét keskeny utcában. Az egyik nekilök a falnak és vetkőztetni kezd.
Pár másodpercen belül farka bennem ágaskodik. Érzem hogy már éhezett a szexre. Keményen dug.
1 óra alatt ötször élvezett belém. Kezdtük volna a következő pózban, amikor egy haverja a vállára csapott, és megállított.-Mi van?
-Most én jövök!!
-Hé haver. Ez a csaj most az enyém.
-Húzz innen.! -Löki el előlem, majd elkapja a hajam. -Gyere cica velem jössz. Most én duglak szét.-Ráncigál.
-Engem biztos nem.-Kapom el karját, hátra csavarom, majd a szemébe nyomom ujjam.
-Hagyd abbaa!!-Ordítja. Össze vissza ficánkol, de nem tud kiszabadulni szorításomból.
Mégjobban bele nyomom szemébe ujjam, majd kitépem a jobb szemgolyóját. A vér kicsapódik, rám és a mögöttem lévő falra. A földre rogy.
A haverja sokkoltan bámul, majd elindul felém. Megfogom a kezét és sorban töröm ki ujjait.
Kirángatja kezét az enyém közül és riadtan elszalad. A másik srác a földön rángatózik.
Elkezd esni az eső.-Szuper!-Jegyzem meg.-Legalább elmossa a vért és a nyomokat az eső.-Veszem föl a kék függönyt a földről, és folytatom utam.
YOU ARE READING
Az élő halott
HorrorHúsz évig voltam odabent. Húsz évig össze voltam vele zárva. Húsz évig bennem lakozott, járkált bennem ki be. Nem tudok tőle megszabadulni. Nem tudom legyőzni. Halott vagyok. * * Kinyitottam a szemem, és rájöttem, hogy mindez csak álom volt. 4 évig...