Ahogy becsukom a szeméttároló ajtaját, arra leszek figyelmes, hogy valaki a folyosó végéről engem figyel, elrejtőze a fal mögé. Megköszörülöm a torkom, majd elindulok lassan a folyosón. Megállok kb a felénél, majd résnyire húzom a szemem. Erőltetve újra megköszörülöm a torkom, és abban a pillanatban előlép a fal mögül egy kb 14 éves lány. Fekete, hosszú hajjal, bús tekintettel. Elindul felém.
-Ki vagy?-Suttogja.
-Senki.-Válaszolom.
-Mit csináltál velük?
-Megöltem őket.
-Miért?-Lép közelebb egyet.
-Mert meg akartak ölni.
-Ismered a helyet?
-Hogy ne ismerném.-Csuklik el a hangom. -Húsz évig itt éltem.
-Te vagy Shopie, akit régebben kiengedtek, és azóta folyamatosan öldököl a városban?
-Honnan tudsz ilyenekről?
-Hayden mesélte tegnap este.
-Hayden?-Kerekedik ki a szemem.
-Igen. Itt születtem bent, és minden nap meglátogat.-Bólogat. A szivem hevesen kezd verni.
-Mostis itt van. Érzem.-Halkul el.
-Basszus!-Kiálltok fel. A fejembe erős fájdalom üt. Mintha egy tűt vàgtak volna bele a koponyám hàtsó részébe. Oda kapom a kezem, az ujjaim véresek lesznek. Homályosodni kezd látásom. A távolban megjelenik egy középkorú nő.
-Miaz Shopie? Már nemis örülsz nekem?-Kacag fel.
-Nem!-Válaszolom.
-Igen!-Fordul meg a kislány. Lábaim elgyengülnek, látásom elveszítem. Csak egy férfi hangját hallom, ahogy szólítgat. Kipattan a szemem. Egy fehér szobában vagyok. Ugyanott, ahol az előbb voltam. Mr. Bleu hajol fölém.
-Jól vagy?
-Mi történik velem?
-Énis ezt akarom megtudni.-Húzza föl a szemöldökét.-Be kellett adnunk két adag nyugtatót. Elkezdtél az előbb kiabálni, szétszakítottad a szíjat, amivel le voltál kötözve, halucináltál, és egy pengével vagdostad az ereid a földön.-Ül le egy székre.
-Láttam.-Suttogom.
-Shopie. Halucináltál.
-Nem, tényleg láttam.-Ismétlem.
-Shopie. Nem láttad, ez csak a nyugtató miatt volt.-Fogja meg a kezem.
-Mit akar?
-Segíteni.
-Miért?
-Mert..-Csuklik el a hangja, nyel egy nagyot, majd rám néz.-A lányom is, ugyan ebben halt meg.
YOU ARE READING
Az élő halott
HorrorHúsz évig voltam odabent. Húsz évig össze voltam vele zárva. Húsz évig bennem lakozott, járkált bennem ki be. Nem tudok tőle megszabadulni. Nem tudom legyőzni. Halott vagyok. * * Kinyitottam a szemem, és rájöttem, hogy mindez csak álom volt. 4 évig...