Megérkezünk egy nagy házhoz.
-Most költöztünk ide. Tegnap pakoltak be a szüleim. -Száll ki a kocsiból, majd átsétál a másik oldalra, kinyitja a kocsi ajtaját, és kiemel az ülésről. A lábával pedig becsapja az ajtót. Felvisz a lépcsőn, és megnyomja az ajtócsengőt. Egy idősebb nő nyit ajtót.-Theo kisfiam! Azt hittem éjjel jössz haza.-Simogatja meg a vállát.
-Segitesz anyu?
-Ő az a lány?
-Igen.-Szorít magához.-Vigyük fel a szobámba.
-Oké.-Siet fel a lépcsőn az anyja, mi pedig utána. Ahogy felérünk, Theo leültet egy hatalmas ágyra.
-Ó uram isten. Mekkora seb ez!-Kerekedik el az anyja szeme.
-Rendbe tudod hozni?-Aggódik Theo.
-Igen, de előbb le kell fürdenie. Piszkosan nem tudom kifertőtleníteni ezt a mély sebet. Elfertőződhet.-Ér hozzá vérző oldalamhoz.
-Én kimegyek. Majd ha elaludt mesélek.-Csukja be maga mögött az ajtót.
-Shopie. Le kell zuhanyoznod. Annyit megteszel, hogy besétálsz a zuhany alá. Én nem birlak el.-Szólít meg. Bólintok egyet, majd feltápászkodok. Kinyújtom a kezem, hogy vezessen a fürdőbe. Ahogy bevezet, elővesz egy törölközőt, és pár ruhadarabot.
-Ezeket majd vedd fel. Az ajtó előtt megvárlak.-Szól hozzám lágy hangon, majd kimegy a fürdőszobából. Levetem piszkos ruhám, majd beállok a zuhany alá. Lemosom magamról az úton szerzett szennyeket. Szinte fekete a víz, olyan piszkos volt bőröm. Egy kicsit kicsípi a sebem a víz. Ahogy kiszállok, megtörlöm nedves testem, majd belebújok a nekem kikészített ruhába. Egy kék póló, és egy melegítőalsó. Valami pizsamaszerűség. Kimegyek a fürdőből.
-Kész is vagy?-Hoz elém Theo anyja egy csomag sebtapaszt.-Akkor most lekezelem a sebed.-Ültet le az ágyra. Lefertőtlenîti, majd beragasztja egy nagy tapasszal. -Kész is!-Csillan fel a szeme. -Nem vagy éhes?-Kérdezi izgatottan. Nem válaszolok, csak magam elé bámulok. -Akkor, pihenj egy kicsit.-Csukja be az ajtót maga mögött. Pár perc múlva megkordul a gyomrom. Kimegyek a szobából, le a lépcsőn. Theo egy kanapén beszélget az anyjával.
-Shopie.-Szalad oda hozzám.-Jól vagy?-Fogja meg a kezem.
-Éhes vagyok.-Nyögöm ki.
-Gyere, adok enni. Mit kérsz?
-Zödlségsalátát.
-Az azt hiszem van itthon.-Nyitja ki a hűtőt.
-Felhozod a szobába?-Kérdezem halkan, majd elindulok a lépcsőn.
-Persze.-Csapja be a hűtő ajtaját. Pàr perc telik el, hozza fel a salátát, és ha jól látom egy bögre forró teát.
-Köszönöm.-Fogom meg a kezét, ahogy mellém ül.
-Szivesen.-Mosolyodik el, majd bámuljuk egymást egy kis ideig, amikor közel hajol, és megcsókol.
YOU ARE READING
Az élő halott
HorrorHúsz évig voltam odabent. Húsz évig össze voltam vele zárva. Húsz évig bennem lakozott, járkált bennem ki be. Nem tudok tőle megszabadulni. Nem tudom legyőzni. Halott vagyok. * * Kinyitottam a szemem, és rájöttem, hogy mindez csak álom volt. 4 évig...