53.

1.1K 115 39
                                    

Bemegyünk a házba, Ann a szobámba vezet, majd kipakolom a holmijaimat. Theo belép a szobámba, majd megölel.

-Hogy lehet az, hogy ugyanazt álmodtuk négy éven keresztül?-Temetem az arcom a vállába.

-Fogalmam sincs. Majd el kéne menni valami ördögűzöhöz.-Poénkodik.

-Szállj le a nőmről.-Rántja ki Edd a kezeim közül Theot.

-Menj már innen Edd.-Szólom le.-Lehet hogy régen együtt voltunk, de mostmár nem. Ki nem állhatlak.-Vágom az arcához.

-Aha. Nyolc évig tökéletes voltam neked még az àgyban is, mostmeg hirtelen eldobsz egy ilyen paraszt miatt?-Próbál rosszat akarni Theonak.

-Edd. Elhiszem hogy vicces kedvedben vagy, de én még szűz vagyok. Azt el ne felejtsd már a kis sztoridból, hogy egyszer sem feküdtem le veled, mert nem mertél úgy elém állni..

-Azóta már felnőttem..

-Azóta négy évig kómában voltam. Nem feküdtünk le Edd.-Bunkózok.

-Jólvan Shopie. Megjegyeztem, de ne feledd hogy együtt alszunk!-Lép ki az ajtón, amikor Ann félbe vágja a prédikációját.

-Nem Edd! Shopie Theoval alszik.

-Mivan?-Kiállt fel.-Mivan veled Ann, nyolc éve együtt vagyok vele!-Ordibál.

-Nem, te csak addig voltál együtt vele, míg el nem gázoltad, és 4 évig kómába nem ejtetted.-Kapja a kezét a szájához.

-Szuper. Pletykáljál még hülyeségeket. A tököm tele van veletek.-Bassza be az ajtót, majd idegesen letrappol a lépcsőn.

Az élő halott Donde viven las historias. Descúbrelo ahora