Visszacsúszik a nemiszervemhez, majd gyorsabban kezdi el bennem mozgatni. Hirtelen abba hagyja, és felhúz egy gumit a hatalmas ágaskodó farkára. Rámhelyezkedik, majd óvatosan belém nyomja. Elsőre picit fáj, majd hirtelen benyomja teljesen. Felnyögök egy kicsit a fájdalomtól, aztán mozogni kezd bennem. Egyre gyorsabban csinálja, és felváltva kapkodjuk a levegőt. A lábaim a dereka köré kulcsolom, jelezve hogy mehet mégerősebben. Tövig benyomja, majd keményen kezdi csinálni. Az egész testem remeg, hangosakat nyögünk felváltva. Az egész szoba tőlünk zeng. Egyszerre jutunk a csúcsra. Mikor elmentünk, kihúzza belőlem a farkàt, majd végigsimítja a felsőtestem.
-Annyira szeretlek.-Köszörüli meg a torkát.
-Én annàl is jobban.-Mosolyodok el kifáradva. -Én annyira elfáradtam.-Kuncogok.
-Nem fájt?-Mosolyodik el őis.
-Egy kicsit. Akkor mostmàr nem vagyok szűz.
-Megnézem.-Nyomja belém az ujját.-De.
-Szűz vagyok?-Nyitom ki nagyra a szemem.
-Hát, a hártyàd csak kitágult, nem szakadt át.-Nyalja meg a száját. Megsimítom az arcát, majd felkúszik a testemen, és hosszas csókolózásba kezdünk. A nyélvét átdugja a számba, és az enyémet simogatta. Magához szorít erősen, amikor valaki kopogni kezd az ajtón.
-Csak én vagyok.-Suttog Ann. Theo gyorsan lepattan rólam, magára teker egy törölközőt, majd ajtót nyit. -Bocsi hogy megzavartam ezt az élményt-Kuncog halkan. -Csak azt akartam mondani, hogy holnap reggel 8kor indulunk, a templommal kezdjük, hogy az legyen először letudva.-Pislog.
-Oké. -Igazítom meg magamon a takarót kínosan.
-Akkor én nemis zavarok tovább.-Csukja be az ajtót maga mögött.
-Oké, ez rohadt kínos volt.-Jelenti ki Theo pihegve.
-Eléggé.-Vörösödök el.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az élő halott
HororHúsz évig voltam odabent. Húsz évig össze voltam vele zárva. Húsz évig bennem lakozott, járkált bennem ki be. Nem tudok tőle megszabadulni. Nem tudom legyőzni. Halott vagyok. * * Kinyitottam a szemem, és rájöttem, hogy mindez csak álom volt. 4 évig...