Szakadni kezd az eső. Megàllok egy pillanatra. Erős fájdalom üt a mellkasomba. Hirtelen nem kapok levegőt. Elkezdek hangosan köhögni. Ekkor ismét kapok levegőt. Dörögni kezd az ég, és villámlani. Ilyenkor nem ajánlatos fák között sétálgatni, de nem zavartatom magam. Folytatom az utam a viharban, amikor halk moralylást hallok valamerről. Pontosan nem tudom merről, túl halk. Lehunyom a szemem, Összeszorítom, majd próbálok a hangra koncentrálni. Ahogy meghallom merről jön, kinyitom a szemem, és elindulok a hangforrás irányába. Ahogy közeledek, hallom hogy zene szól. Teszek még pár lépést, amikor egy magas és széles bokor àllja el az utam. Óvatosan Kinézek mögüle. Egy halom egyetemista bulizik egy faházban. Teljesen lerészegedtek. Az esőben ugrálnak a fülsüketítő zenére, mit sem foglalkozva a viharral. Csak állok egy helyben, nem akarom hogy észrevegyenek.
Valami viszont megzavar. Egy villàm belecsap a mellettem lèvő fába, ami ketté törik, és lezuhannak darabjai a földre. Egy centire tőlem. Ha elugrok meglátnak. Mindenki oda kapja a szemét, pár másodpercig bàmuljàk a kidőlt fát, majd folytatják a bulit, mintha misem történt volna. Méglyobban szakadni kezd az eső. Apró jég szemek is hullani kezdenek az égből. Mindenki bemegy a hàzba a jégeső elől, de a bulizást ezután sem hagyjàk abba. Egy csaj és egy sràc jön ki a hàzból, amikor a srác neki nyomja a csajt a falnak, és erőszakoskodni kezd vele. A lány próbál ellenkezni, de nem tud. Segítségért kezd kiabálni, de odabentről senki nem hallja meg a hangos zene miatt.
Kilépek a bokor mögül, és odasietek.-Te mit csinàlsz?-Bökök a srác hàtàba.
-Éppen próbálom megbszni. Szerinted mit?-Kiabál le.
-Kérlek. Segíts.-Sírja el magát a lány.
-Kuss!-Veri szájba a srác.
-Neked kuss te nyomorèk.-Kapom el a vállánál a pólóját, Letépem a csajról, majd nekilököm egy fának. -Hagyd békén.-Húzom meg a szàm, majd hátat Fordítok neki. Megindul felém. Vissza fordulok és gyomron vágom. Megrugom a vállát, a földre rogy, és Köhög. Beletaposok egy nagyot a tökèbe amitől mègjobban összekuporodik. Hasra fordul, úgy próbálja enyhíteni fàjdalmát. BeleKapaszkodok a kezeibe, hátracsavarom mindkettőt, majd megcsavarom a csuklóját. Felnyög a fàjdalomtól. -Még mindig jónak tartod a lànyok megerőszakolását?-Hajolok le hozzá, és a fülébe Suttogom.
-Tégedis megfoglak.-Kiabálja. Megràzom a fejem, elnevetem magam, majd a lányra nézek. -Szerintem ezt nem akarod làtni; menj inkább be. A lány csak ilyedten mered rám. Mindegy. Megfogom a srác nyakàt, majd eltöröm. Megfogom a bokàit, amit szintén kicsavarok. Felveszek a földről egy téglát... És szétverem vele a koponyáját. Abban a pillanatban egyből meghal, ahogy beszakad a koponyája. Ràmcsapódik egy kis vér is. Elengedem a testét, összecsapom a kezem, majd rànézek a lànyra, aki még mindig ott áll. Kikerekedett szemekkel.
Az ujjam a számhoz teszem majd nem szólok semmit, csak csendre intem.
-Csss!-Nézek a szemébe.
YOU ARE READING
Az élő halott
HorrorHúsz évig voltam odabent. Húsz évig össze voltam vele zárva. Húsz évig bennem lakozott, járkált bennem ki be. Nem tudok tőle megszabadulni. Nem tudom legyőzni. Halott vagyok. * * Kinyitottam a szemem, és rájöttem, hogy mindez csak álom volt. 4 évig...