63.

1.2K 97 11
                                    

-És hogy hivták ezt a lányt?

-Hayden.-Vàgta rà a választ. Theoval megrőkönyödve egymásra néztünk, majd hevesen kezdett el dobogni a szivem. Annyira kalapált, hogy majd kiugrott a helyéről, hànyingerem lett, é szédülni kezdtem.

-Van valami gond?-Húzza össze kicsire a szemét.

-Nem, semmi.-Nyelek egy nagyot, és meggyőzően bólogatok.

-Esetleg ismertétek ezt a Hayden nevű lànyt?

-Tudja, 4 évig kómában voltunk. És végig álmodtunk 20 évet.

-Érdekes.

-Egy Hayden nevű nő, aki az anyám volt elvileg, akart megölni, vagy belém szállt, és megöletett velem több mint 200 embert az elmegyógyintézetben.

-Ördögűzés.-Suttogja a pap. -Behozatom nektek Haydent, egy kis páncélszobában raboskodik azóta, mióta megölt itt szinte mindenkit. Benyugatóztuk, elvégeztünk rajta egy ördögűzést, majd bezártuk egy páncélszobába.  Elővesz egy képet az ördögűzésről, majd az arcomba nyomja. A látvány elborzaszt, és megilyedek. Belekapaszkodok Theo derekába, aki szintén elkapja a fejét.

Ahogy megmutatta a pap a képet, abban a pillanatban kinyílt egy ajtó velünk szembe, és egy csontosvány középkorú nő sétált be a helyiségbe, két oldalán két izmos férfival

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ahogy megmutatta a pap a képet, abban a pillanatban kinyílt egy ajtó velünk szembe, és egy csontosvány középkorú nő sétált be a helyiségbe, két oldalán két izmos férfival.

-Azért nem árt, ha folyamatos őrizet alatt tartjuk.-Teszi hozzá. Nagyon megilyedek.

-Mi a szar, mi a fasz.-Kiálltom el magam.

-Ez itt Isten szent helye, nem beszélhetsz így!

-Nem bizony Shopie.-Kacarászik a nő. Felpattanok Theo öléből, a kijárat felé veszem az utat, amikor elkap egy kis bosszú vágy. Megállok, lehajtom a fejem. A nő felé fordulok, a szemem bevéresedik, remegni kezd a testem, majd hangosan sikítok egy hosszút. Mindenki a fülét fogja.

-Shopie ne!-Kiállt fel Theo. Mégcsak rá sem nézek, megindulok Hayden felé.

-Megöllek! Megöllek!-Harsogom. Ekkor felcsendül Ann hangja is.

-Shopie nee!-Kiállt fel. Ellököm az őröket Hayden mellől, majd belekapaszkodok a torkába. Felordítok, és azzal a mozdulattal kitépem a torkát, a gégéjét, a nyelő, légcsövét, egyszóval mindent. Mindkét csuklóját kitöröm úgy, hogy a csontjai kiálljanak a bőre alól. Fàjdalmában felordít és belekapaszkodik a hajamba. Elkezdi tépni. (Igen törött csuklóval kicsit fura, de na, nézzétek el😂😁😗)
Szétfeszítem a száját. Kitördelem az összes fogát, majd belemarok a szemébe, és kitépem szemgolyóit. A fehér termet beborítja a rengeteg vér, az emberek pedig csak bámulnak minket rémülten, senki nem mer közelebb lépni. Hayden teste a földre rogy, meghalt. Riadtan lépek hátra tőle 3-4 lépést, majd sírva énis a földre rogyok. Még mindig nem mer senki közelebb jönni hozzám. Veszek magamon egy kis erőt, feltápászkodok, majd feléjük fordulok.

-Bocsánat.-Suttogom remegő hangon. Mindenki csak pislog, a pap pedig egy keresztet nyom a mellkasàhoz.
-Bocsánat.-Ismétlem.-Ez esküszöm ő volt.-Mutatok a tetemre, amiből ömlik szét a vér. Magamra nézek, énis csupa vér vagyok.
-Mondtam, hogy nem jó ötlet ide jönnöm.-Törlöm meg a homlokom.
-Mondtuk.-Bólogat Theo, majd Annre néz, és meghúzza a száját.
-Mehetünk haza?-Nézek Annre, aki megdermedve bámul.
-Mehetünk.-Bólint egyet.

Az élő halott Where stories live. Discover now