Kb 1 percig megállás nélkül üvölt. Fejét a plafonnak szegezi, majd ahogy az utolsó hang kijön a torkán, elkezd kiszivárogni belőle a vér is. Szemei felkattannak, teste rángatózni kezd. Eltelik pár másodperc, és feladja. Meghalt. Megtörlöm kezeim véres pólómba, majd kisétálok az ajtón, felkarolva Mr. Bleut, aki épp hogy él. Ledobom a földre, mintha valami hulla lenne, majd leülök mellé. Nekitámasztom a fejem a falnak, és sóhajtok egyet.
Mr. Bleu kolegája rémülten néz rám.-A fejbőröd. -Torzul el az arca.
-Mi van vele?
-Az előbb, megskalpoltak. És, és most meg majdnem teljesen begyógyult.-Kerekedik ki a szeme.
-Ja. Aha. Kiskoromban is mindig hamar meggyógyultam, bármi bajom volt.-Törlöm meg a homlokom.
-Segitesz bevinni az orvosi szobába?-Guggol le Mr. Bleu mellé.
-Igen.-Tápaszkodok fel. Felveszem a vállamra, és elvisszük az orvosiba. Már ott vár minket pár orvos.-Szóval.-Nézek a nőre.-Hogy is hívnak?
-Tracy.
-Tracy. Hayden, nem volt ott, lent.
-Tudom. 20 éve eltűnt.
-De éreztem valamit. Valami olyat, amit még sosem. Úgy éreztem ott van valahol a pincében, de nem láttam.
-Mert ott voltam.-Fogja meg valaki a vállam. Hayden áll mögöttem. Megfordulok, az arcom eltorzul.
-Miaz?-Vonja meg szemöldökét Tracy.
-Ott volt, a holttestem. A falban. Szedd ki onnan, ébressz fel!-Suttogja fülembe.
-Nem!!
-Nem?
-Nem!-Najó, ez kicsit kínos volt.-Nem!-Ismétlem.
-Mi nem?-Néz értetlenül Tracy.
-Mit kell tenni egy holttestel, ha kísért a szelleme?
-Elégetni.-Csapja össze a tenyerét.-Mi mást, de miért?
-Tudom hol van Hayden!-Nézek mélyen a szemébe.
-El ne merd égetni a testem te kurva!-Ordít bele Hayden a fülembe. Elkezd csengeni. Mindenféle hangot hallok. Sikolyokat, nevetést, lélegzést, cipôkopogást, fegyver elsülését. Mindent. Befogom a fülem, és leroskadok a földre. A hangos zaj kezd elviselhetetlenné válni.
-Tracy! Segíts!-Ordítom.
YOU ARE READING
Az élő halott
HorrorHúsz évig voltam odabent. Húsz évig össze voltam vele zárva. Húsz évig bennem lakozott, járkált bennem ki be. Nem tudok tőle megszabadulni. Nem tudom legyőzni. Halott vagyok. * * Kinyitottam a szemem, és rájöttem, hogy mindez csak álom volt. 4 évig...