First chapter sangat bosan tapi saya janji kalau awak teruskan membaca bab seterusnya akan buat jantung awak turun naik,thsi story wil make you ask more and more
"Apa yang aku dah buat ni ya Allah?" guman cempaka.matanya meliar memerhati keadaan sekeliling tempat dia berada.kelihatan ramai anak muda dalam golongan remaja sedang terkinja kinja.tidak ketinggalan juga mereka yang berada disekitar umur puluhan sedang menikmati rentak musik yang membingitkan telinga cempaka.
cempaka kembali mengingati peristiwa dia ditipu oleh paklong hanafiah.dia begitu mempercayai abang keluarga angkatnya itu,namun dia tidak menyangka begini jadinya.mengapa mesti wujud lagi orang sebegini.deras menitis airmata cempaka.dia hanya ingin membantu membiayai kos perubatan ayah angkatnya yang menghidap masalah jantung,mereka memerlukan kos rawatan yang agak tinggi.pada awalnya paklong memberitahu ada peluang pekerjaan di bandar sebagai kerani.cempaka amat gembira mendengarnya.iyalah nak diikutkan tahap pelajarannya hanya mampu ke mana dia.bagi orang lain mungkin dia tidak berpelajaran,namun cukup ilmu agama yang diterapkan kepadanya oleh baba dan uminya(pnggilan ibubapa angkatnya).setibanya cempaka ke kuala lumpur dia dimaklumkan oleh paklongnya untuk bertemu di sebuah kelab.pada awalnya cempaka agak ragu ragu.namun setelah diyakinkan oleh paklongnya dan perasaannya yang menghimpit dirinya mengenai babanya,dia akur.sesampainya dia disitu dia dibawa masuk oleh paklongnya kedalam.pada awalnya cempaka menolak tetapi setelah dipaksa oleh paklongnya,cempaka hanya menurut.dia begitu takut melihat keadaan sekeliling tempat yang agak mewah dan asing baginya.cahaya cahaya yang menerangi kawasan itu silih berganti membuatkan matanya berpinar.dia memohon untuk pulang namun dimaki oleh paklongnya.mana mungkin cempaka yang lemah lembut berani melawan.setibanya di bahagian bar minuman cempaka kegusaran apabila melihat seorang lelaki cina sedang tersenyum melihatnya.
"Ahlong wa sudah bawa ini awek.fresh dari kampung.lu mahu buat apa,lu buatlah,yang penting hutang wa sama anak wa langsai.okay ha.?.terpempan cempaka mendengarnya.dunianya seakan gelap.
"Cempaka mula menangis"
Dalam esakannya dia bertanya kepada paklongnya.betapa tegarnya lelaki itu bertindak sedemekian.
dia ke sini dengan niat untuk bekerja hala.bukan melacur atau bergelumang dengan dosa.
Esakan halus cempaka mula kedengaran kuat
Dengan lajunya dia ditampar dengan kuat berkali kali oleh paklongnya.
"KAU TU BODOH CEMPAKA,siapa yang mahu menolong kau sedangkan aku hutang keliling pinggang.mana mahu aku letak muka aku di kampung kalau mereka tahu aku banyak berhutang"jadi aku jadikan kau tebusan.aahahahahha." luluh hati cempaka mendengarnya.situasi itu hanya diperhati oleh lelaki cina itu.
Kerana kawasan yang agak tertutup menyebabkan situasi itu agak terlindung dari pemerhatian orang.setelah paklong hanafiah berlalu pergi dengan tawa hilainya.cempaka di bawa ke suatu bilik kosong di tingkat atas.
pada awalnya cempaka melawan namun memikirkan kekuatan dua orang lelaki yang berbadan seperti ahli gusti itu dia membatalkan niatnya.
Setelah dia dicampak di dalam bilik gelap ini.dia mula hilang dalam dunianya sendiri.ingatanya terlayar kepada baba dan uminya.dia mula menangis teresak esak .
"apa salahku,mengapa malang nasibku.dari kecil hingga dewasa.aku diperlakukan seperti sampah."?
Cempaka mula merintih .namun dia cepat cepat beristighfar di dalam hati.ya allah ampunkan hambamu.aku tahu setiap dugaan darimu,pasti ada hikmahnya.cempaka mula mencari jalan keluar.dia tidak mahu menjadi mangsa nafsu syaitan di tempat ini.dia mula mencari senjata.namun belum sempat dia berbuat apa apa.lelaki cina itu sudah masuk kebilik sambil memandangnya."Lu cari apa huh?lu mahu lari ka?aahahah.lu tak boleh lari ini tempat banyak ketat..
Lu jangan risau wa tahu lu takut jadi pelacurkan.wa tak mahu lu jadi pelacur"ujar lelaki itu dengan nada yang agak kuat.Cempaka agak terkejut mendengarnya..kalau bukan pelacur apa lagi yang aku akan lakukan di lembah maksiat ini.hatinya mula tertanya tanya.tetapi mulutnya terkunci rapat untuk bertanya.dia hanya mengundur kebelakang.menjarakkan diri dari lelaki cina itu.
"Lu tunggu ini malam ada lelaki banyak kaya mahu ambil lu,keluar dari sini ,tunggu saja,lu lari siap .teruk i kerjakan"
Cempaka.terkejut mendengar berita itu.dia terkesima.satu satu masalh mula menimpa.berkaca matanya.Saat itu dia terfikir untuk melarikan diri.namun tiada jalan keluar.yang hanya ada koridor.tapi mana mungkin mereka berada di tingkat yang agak tinggi.mahu mati jika dia terjun.
Oleh itu cempaka hanya mengikut rentak permainan mereka.dia berfikir sejenak pandailah dia melarikan diri.nanti.yang penting dia harus melarikan diri dari lembah maksiat ini dulu.
petang itu cempaka tertidur kepenatan sambil menyeka sisa sisa taagisan dan merenung nasib diri.apakah yang akan terjadi padanya selepas ini.
YOU ARE READING
CEMPAKA (UNEDITED )
Romance* A REALLY SLOW UPDATE DAN JANGAN BACA JIKA ANDA TIDAK SUKA MENUNGGU. SAYA CUBA HABISKAN BUKU INI.. MAAF * Tengku imran yang dingin Cempaka yang pemalu,perkahwinan yang penuh tanda tanya namun dipenuhi dengan keindahan,penyatuan dua jiwa yang baru...