Petang itu tengku imran dan cempaka hanya duduk di hadapan tv sambil menonton movie.tengku imran bercadang hari ini untuk menghabiskan percutiannya di sini bersama cempaka tanpa gangguan.besok baru dia berniat untuk bersiar.
Tengku imran duduk melunjur di atas sofa panjang sambil memeluk pinggang cempaka yang bersandar di sofa.
"Do you have a boyfriend before? "Tiba tiba soalan itu terucap di bibir tengku imran.tegas suaranya bertanya.
Cempaka diam tidak berkutuk.bagaimana ingin dia sampaikan.dia tidak pernah mempunyai kekasih tetapi dia oernah rapat dengan seseorang yang dianggap seperti abangnya sendiri.lelaki itu sering menolongnya ketika susah,dan lelaki itu juga menaruh perasaan kepadanya.dia juga pernah diajak nikah tetapi ditolak dengan alasan dia masih muda.
"Answer me cempaka.i need an answer" dalam suaranya bertanya.
Humm.tidak terkeluar suara cempaka.
"Is that means yes.if yes you should forget him cause you're mine.and it will always be your memory.remember dont you ever meet that guy again.if not that guy will be death"ugut tengku imran.
Dia jadi marah bila mengenangkan cempaka mendampingi lelaki lain selain dirinya dan dia tidak dapat terima senyuman manis dan menggoda cempaka diberikan kepada orang lain.
"Tengku jangan salah faham.cempaka hanya anggap lelaki itu sebagai abang."jujur cempaka menjawab.
Tengku imran melepaskan pinggang cempaka dan kemudian dia menghadapkan badan cempaka ke arahnya.
"Really,then tell me who is that guy.i want to know about him"ujar tengku imran berbaur cemburu
Cempaka yang menunduk tersenyum.dia rindukan azim lelaki yang dianggap sebagai abang angkatnya itu.lelaki itu sering ada ketika dia susah.lelaki itu yang selalu menemaninya berniaga nasi lemak disekeliling kampung.menghindarkan usikan nakal pemuda kampung.
Cempaka yang naif tidak sedar api cemburu yang mula timbul dalam hati tengku imran terus bercerita sambil tersenyum
"Nama dia azim ,dulu masa kat kampung dia selalu ada dengan cempaka.teman cempaka jual nasi lemak.dia selalu teman cempaka pergi dan balik sekolah.dia anak ketua kampung."terus cempaka bercerita dengan gembira
Tengku imran mula panas melihat cara cempaka bercerita mengenai lelaki itu.senyumannya semulajadi terbit dan sinar matanya.hatinya jadi sakit.dia tidak dapat terima.
"lagi satu dulukan masa cempaka darj..mmmm ".belum sempat dia meneruskan kata kata bibirnya dipagut kasar oleh tengku imran .
"I dont like when you're talking about another man.and your smile's only for me.those beautiful eyes made for me.dont you ever smile when talking to or about someone"ucap tengku imran tegas setelah melepaskan bibir cempaka.
"Tapi abang azim cum.."sekali lagi bibirnya dipagut.
"I warned you.dont you ever talk about that man again.or i cant take my anger anymore"sekali lagi dia mengugut.
Dia kemudian terus menghempap tubuh itu sehingga cempaka terbaring
di atas sofa panjang itu."aku benci hak milik aku dipandang atau disentuh oleh orang lain.dan tak ada sesiapa yang boleh lawan aku.you're mine and always be mine."ucap tengku imran sambil merenung dalam ke mata coklat milik cempaka.
Cempaka yang terpempam mula takut.
"Apa yang tengku buat ni?"
Tanya cempaka lembut."Nothing im just shut mouth from saying about that guy in a sexy way,you're to innocent cempaka.im jealous.is that enough to make you understand"ucap tengku imran
YOU ARE READING
CEMPAKA (UNEDITED )
Romance* A REALLY SLOW UPDATE DAN JANGAN BACA JIKA ANDA TIDAK SUKA MENUNGGU. SAYA CUBA HABISKAN BUKU INI.. MAAF * Tengku imran yang dingin Cempaka yang pemalu,perkahwinan yang penuh tanda tanya namun dipenuhi dengan keindahan,penyatuan dua jiwa yang baru...