ninus585 děkuji za úžasný nápad...a určitě si všichni přečtěte její příbeh. Je to boží. Ale ted už k příběhu.
„Co se stalo. Alex se vrátila?? Už je doma?? Tak honem co se stalo." vyzvidala Ell zvědavě a nervózně.
„Klid zlato! Ať nam vše řekne, ale ty nezmatkuj!!!" řekl rázně Jirka.
„Lidi potřebuji s váma natočit video."
„Cože?!? Děláš si prdel?? Tobě unesly holku a ty chceš natáčet video?? Ty jsi se zbláznil!!!" zaječela na mě Ell.
„Ano chci s vámi natocit video o tom co se děje." vysvětlil jsem ji.
„Tak jdeme na to??" zeptal se Jirka a já přikývl....................................................................
Pohled Jirky:
„Ahojdá." pozdravyl jsem po "MenTovi".
„Krom mě a Jirky tu je i moje kamarádka a Jirkova přítelkyně Ellis." nad dokončením jeho věty jsem se jen pousmál, chytl Ell za ruku. A dal ji pusu na tvář.
„Ahojdááá" zasmála se a dala mi pusu.
„Dnešní video bude dost vážné. Jde o to že..." zarazil se a utřel si slzu ze tváře.
„Dnešní video se týká únosu. Ano. Slyšely jste dobře. Jak někteří jistě víte tak ManT se zmínil na instagramu a snapchatu že má holku." začala Ell a oba jsme jen udiveně koukaly jak to zvládá. I když na jejim hlase bylo dostatečně slyšet jak chce brečet.
„Dva týdny zpět se ale stalo něco co by nikdo z nás neočekával." pokračoval jsem. Honza se jen koukal do země a utíral si pár slz. Pokračoval jsem ale dál.
„Stalo se to že se někdo vloupal do jejich bytu. Kolikže to bylo?? 11 večer??"
„Jo. Dopvím to. A díky za to lidi."Pohled Honzu:
„Jak už řekl Jirka...někdo se k nám dostal. A jelikož bylo 11 večer tak jsme já i Alex spaly. Alex po nějaké době vztala a šla dělat večeři. Nejspíše protože po probuzení jsem běžel do kuchyně, která už málem hořela. Když jsem na Alex volal nic se neozývalo. Hned jsem ji zkoušel volat, ale mobil neměla. Volal jsem tedy tady Ell. Po dokončení hovoru zde byly policajti. Už to je týden a nikdo nic neví. Až do teď. Dnes mi volal únosce. A to nevěděli ani Jirka a ani Ell. Takže teď poslouchejte i vy." dořekl jsem a oba se na mě nechápavě podívaly.„Jak jsem řekl. Dnes mi volal Lexin únosce. Říkal že Alex pustí. Pod jednou podmínkou. A ta je..." nachvíli jsem se odmlčel. Nadechle se a pokracoval dal.
„Říkal že za Alex chce...1 milión dolarů."„Cože?!? A jak je chceš získat." vyhrkla Ell.
„Jo. Jak je chceš dostat?!?" doplnil ji Jirka.
„To právě nevím." řekl jsrm zklesle a podíval jsem se do kamery.
„A proto žádám vás. Dolů do komentářů mi napište. Nějaký způsob alternativního získání peněz. Pro dnešek je to vše." nakonec jsem se jen rozloučil a vypl vše.
Bez jakéhokoliv stříhání jsem video vydal.........................................................................
Uběhly 2 h. Ell a Jirka už odešly. Já si šel na chvíli lehnout. V půlce poschodí se rozezvonil zvonek. (Jak nečekané že zrovna zvinek že??) rychle jsem seběhl schody zase dolů a běžel jsem ke dveřím...
Když jsem otevřel dveře zůstal jsem stát jako opařený.
Tak co kdo tam asi bude stát?? Napište to do komentů.
Nezapomeňte hlasovat, komentovat a rozesílat můj příběh mezi kamarády.
Tak fayn. Hlasujte, komentujte, rozesílejte a usmívejte se. Tak zatím čaukooooo!!!
ČTEŠ
Přátelé??
FanfictionJde o příběh 18 leté Alexis a jejího 19 letého kamaráda Honzu (MenTa) Co se stane mezi těmito kamarády poté co se Honza dozví co se Alex stalo?? Alex má nejlepší kamarádku Elišku (Ellis) ta ji ve všem podporuje a pomáha Honzovi se vyrovnat s Alexiní...