Pohled Honzy:
„Pokud chceš svoji milovanou Alex vidět ještě někdy na živu tak uděláý tohle:
„Tak dělej co po mě chceš?!?" už jsem byl nervózní z toho jak to napínal.
„Drž hubu a poslouchej. Myslím že by jsi nebyl rád kdyby se Alex něco stalo. Tak jo udělej tohle: Někde v domě jsem ti nechal překvapení. Pokud budeš chytrý a najdeš ho, poté se jim budeš řídit dostaneš zpět to co tolik chceš." dořekl a zavěsil. Po dokončení hovoru jsem začal panycky běhat po domě a hledal jsem ve všech koutech. Našel jsem to byl to papír.Ahoj Honzo. Zahrajeme si takovou malou hru. Pokud budeš hrát podle mích pravydel dosáhneš své trofeje. Čili Alex. Pokud budeš podvádět uvidíš ji umírat. Tak co?? Je jen na tobě jak se zachováš. HRA ZAČÍNÁ: list jsi našel. Gratuluji. Odhalil jsi první vodítko. Teď k druhému. V ložnicu je kufřík ten když otevřeš tak budeš mít další část hádanky.
Rychle jsem vyběhl schody do ložnice a opravdu tam byl kufřík. Jakto že jsem si ho tam celou tu dobu nevšimnul??
Nechtěl jsem se zaobírat dalšíma otázkama a ihned jse kufr otevřel.„Ale ne. Ne, ne, ne. Kurwa. To nemůžu." když jsem ten pitomej kufr otevřel ležel tam revolvér. Nemůžu přece nekoho zabít. Další lístek.
Asi ti na ni opravdu záleží. Jak jsi si asi všimnul tak tu pujde o vše. No aby jsu byl v obraze. Chi peníze. A přesněji 1 mil. dolarů. Až je získáš. Je mi jedno jak. Odneseš je Na Náplavku v 23:55. Tvoje odměna je jasná. Ty mi dáš prachy a já ti dám Alex. A možná i ŽIVOU...plán je jasný. Máš na to dva dny. A čas ti běží. ŤIK, ŤAK. ŤIK....
„Cože. A co jsem?!?" sednul jsem si na postel a v tom mě to napadlo. Zavolám Ell.
„Ell? Můžeš na chvíli přijít?? I s jirkou. Potřebuju svámi něco probrat."
„Jasně dej nám minutu."
„Okaoka"
Zhruba za dvě minuty už stály u dveří. Vše na natáčení mám.„Co se děje. Máš nějaké nové zprávy?!? Je snad Alex už doma nebo co se děje?!?" vyhrkla ze sebe Ell.
„Chci vám něco ukázat a natočit s vámi video ohledně toho co s vámi chci právě probrat."
„Aha" odpověděl na mou odpověť Jirka a zasmál se. No mě to v tu chvíli nepřišlo moc vtipné. Ell do něj trochu drbla loktem.
„To nic. V pohodě..."Tak a je to tu další část. Tak co jak myslíte že Honza získá 1 milion dolarů za dva dny. A dostane Alex zpět živou??
ČTEŠ
Přátelé??
FanficJde o příběh 18 leté Alexis a jejího 19 letého kamaráda Honzu (MenTa) Co se stane mezi těmito kamarády poté co se Honza dozví co se Alex stalo?? Alex má nejlepší kamarádku Elišku (Ellis) ta ji ve všem podporuje a pomáha Honzovi se vyrovnat s Alexiní...