Pohled Alex:
Jsem ráda že Ellis chodí s Jirkou. Ať je šťastná....jsem ráda když ji vidím se usmívat tím svím přiblblím úsměvem. (Ano vím že to zní hrozně HOMO😂) S Honzou jsme došly až k nim. Elis se na mě usmála, pozdravila mě a objala. Následně pozdravila Honzu, ale neobjala...má štěstí!!!
„Hel nechceš se vykašlat na nákupy?? Nejdwme radši všichni někam k vodě?? Umírám vedrem a to jsem venku teprve 5 minut!!!" navrhla jsem směrem k Honzovy, který jen souhlasně kývl. Poté jsem se podívala na hrdličky a ty taky kývly...Nanápadně jsem se Ellis zeptala když jsme byly samy
„Ell??"
„No"
„No...amm.ty chodíš s Jirkou??"
„No...vlastně jo. Já ti to neřekla?" zeptala se trochu nervózně a trochu i starostlyvě. Jako by ji něco trápilo.
„No neřekla, ale s tím si nelámej hlavu. Teď mě nejvíc zajímá jak se to stalo, ale to mi řekneš u vody!!! Ju...protože teď tu vodu vážně potřebuju." zasmála jsem se a šlo vidět že je Ell o trochu klidnější...„Jedem holky??" zavolal na nás Jirka a my sme radši šli, aby nebyly smutní...:D
„No mohly by jsme jít na Náplavku...podívat se jak to tam dnes vypadá a pak by jsme mohly jet do aquapalace." navrh Honza. A Ellis i já jsme přikývly.Na Náplavce:
Jakmile jsme dorazily na Náplavku tak jsme se já i Ellis rozhodly že mi půjdeme vzadu a Ell mi vše poví. Honza s Jirkou se domlouvaly že natočí nové video...„Dobře, dobře tak mi to řekni...." řekla jsem nedočkavě Ell. Ta se jen zasmála a převyprávěla mi to všechno. Vypravěla o tom jak ji Jirka vezl, jak ji navrhl že místo toho pujdou na kafe, jak se začaly čím dál tim víc a jak spolu chodily na procházky. To mi přišlo hrozně sladký. Nakonec jsem jí jen pogratulovala a poté jsme se připojily. Musím uznat že i když nejsem na procházky a obvzláště ne v takovém vedru, jsem nakonec rada že se tento den zatím vůbec odehrál. No zatím je to úžasný...jsem jen zvědavá jak se to bude odehrávat na bazéňe bude úžasný jen já, Ell, Jirka a Honza. Čtyřka jak má bejt.
„Alex??"
„Ano??"
„Na tady... Něco pro tebe mám..." z poza zad vytáhl srdce. Perníkové srdce...(jen aby jsme si rozuměly) A na něm stálo: Mé druhé polovičce....
„Bez tebe bych to nebyl já." řekl a přitáhl si mě k sobě. Taktéž i své rty spojil s těmi mími.
„Ale neblázni. Čímpak jsem si to zasloužila?? To jsem tak úžasná holka??" zeptala jsem se s úsměvem ve tváři.
Ell na nás hen smutně koukala. Když jsme si ji s Honzou všimly najednou z Honzy vypadlo
„Hele ty PROFESIOANÁLE! Nechceš aby byla tvá holka nešťastná že ne!!! Tak tady nestůj a dej jí to!!!" v tom jsme se já i Ell podívaly na Jirku a ten celí jenom zářil.„Pojď necháme je tady chvíly." řekla jsem a Ell jsem ukázala gesto že mi vše řekne až nás doženou...na to se Ell jen pousmála a Jirka kývl ať už jdeme směrem k autu.
Pohled Jirky:
Stojím před tou nejkrásnější brunetkou, s hnědýma upřímnýma očima, a nejůžasnějším úsměvem který jsem kdy vyděl. V ruce svýrám malou krabičku ve které je zlatý náhrdelník s malímy písmenky J a E. Jediné co mě teď opravdu zajímá je její reakce.„Ell. Zavři oči a otoč se!" rozkázal jsem jí a ona to překvapivě i udělala.
Z kapsi jsem vitáhl krabičku která byla skoro roznačkaná od toho jak jsem ji svýral ve své ruce.
Náhrdelník jsem opatrně vyndal a připl ho Ell na krk (jak nečekané že zrovna na krk!!!!😂😂😂)„Můžeš otevřít" oslovyl jsem jí nejistě...Ellis se opatrně otočila a poté otevřala svá velká kukadla do kterých jsem se zamiloval! Její reakce byla taková že se málem štěstím rozbrečela což pro mě bylo dobré znamení...
„To si ze mě děláš srandu??? Pane bože je nádherný!!! Moc ti děkuji! Ani nevíš jak jsem ráda. Miluji tě Jirko!" zahrnula mě toluka slovy že jsem ani nestihl říct že ji taky miluji!
Hello!!! It's me!!!! Tak co chyběla hsem vám??? Doufám že aspoň trošku ano...samozřejmě se mnou je tu i další část a moc vám chci poděkovat protože tu už je skoro 100 hlasů a 600 přečtení!!! Moc vám děkuji!!!
ČTEŠ
Přátelé??
FanfictionJde o příběh 18 leté Alexis a jejího 19 letého kamaráda Honzu (MenTa) Co se stane mezi těmito kamarády poté co se Honza dozví co se Alex stalo?? Alex má nejlepší kamarádku Elišku (Ellis) ta ji ve všem podporuje a pomáha Honzovi se vyrovnat s Alexiní...