Tuto část bych chtěla věnovat: TeriDanielov a MattonkaMattStyles
Pohled Jirky:
Sedím v autě a čekám na Ell a Alex. Spokečně poté jedeme pro Honzu, který už určitě čeká před školou...„Ahoj zlato. Tak co jak to dopadlo??" pozdravil jsem a políbil ji ihned jak nasedly do auta.
„Ahoj... Ale jo dopadlo to jak jsme s Alex očekávaly. Obě jsme dostaly vyznamko..." polibek mi oplatila za což jsem byl velice rád.„A já jsem vzduch" zasmála se Alex a dala mi pěstí do ramene. Na to jsem se jen zasmál, otočil jsem se a pozdravyl.
Pohled Alex:
„Hele lidi??"
„No??"
„Nevíte co má Honza dnes za plán??" řekla jsem najednou do trapného ticha, které nastalo po velice krátkém rozhovoru o vysvědčení...najednou jsem si všimla výrazu Ell a Jirky. Byly to takové ty výrazy, které vám dávají nakevo že ví o co se jedná, a také se tomu tlemily. V tu chvíly mi to došlo. Mají něco v plánu....a já jsem jediná, která nemá tucha o tom co chtějí dělat.„Zdarec lidi....ahoj lásko" zaznělo, když se otevřely dveře auta. V tu chvíly jsem cítila jeho rty na těch mích. Bylo to tak příjemné. Nedokážu to ani popsat. Bylo to jako by vámi prošlo 300 voltů, ale ne ve zlém slova smyslu. Naopak to bylo velice příjemné cítit jeho rty na těch mích.
„Zdáááár brachóó!!!" zaznělo ze sedadla spolujezdce.
„Nazdar." Já nic nedělala jen jsem mu věnovala nečekaný polibek. Cítila jsem jal se pousmál.
„Hele vy dvě hrdličky...necicmejte se tam tak furt..." zasmál se Jirka a drbnul do nás.„Tak kam to bude??"
„Já mám věci sebou. Takže kdyby jste byl tak hodný pane šofére tak tady k Alex domů." zaznělo od Honzu a já se na něj jen nechápavě podívala. Jen se usmál. To mě donutilo mu ho opětovat. Tak jsme jen tak seděly v autě, ruku v ruce a poslouchaly písničky...cesta ze školy trvala asi 5min.„Tak jo lidičky mějte se..." zaznělo z auta když už jsem odemikala dveře. Jen jsem zamávala a i s Honzou vešla domů. Tam mě, ale přitiskl na zeť a začal vášnivě líbat po celém krku. Trochu jsem zaklonila hlavu, ale ne moc kvůly zdi, která mi překážela. I tak měl volnou cestu k mému krku.
„Jak se ti podaří vždy udělat se mnou to co děláš?!?" přecedil přes zuby mezi polibky.
„Já?!? To opravdu nevím co s tebou dělám." řekla jsem a šibalsky se ušklíbla.
„Ne?!? Fayn tak ti to ukážu!!!" zavrčel. Mé ruce zamířily ihned do jeho vlasů a za ty následně jemně zatahaly.Jen znovu zavrčel a já přesměrovala své rty k těm jeho. To dlouho netrvalo cestu znají už naspaměť...(a dost měla bych to přestat číst a psát. No nemyslíte si to taky??)
„Tak co kde to zakempíme??" jen jsem se pousmála a koukla se na gauč, který se jen nabízel k hříchu. (A dost tak to jsem zabila)
Z mého pohledu asi vyčetl na co myslím a na nic nečekal. Chytl mě do náruče a táhl přes celou chodbu až do obýváku. Tam mě opatrně položil na pohovku a něžně, ale zároveň i vášnivě políbil na krk.Jeho ruce zamiřily k lemu mého trika, poté ho ichopily a táhly směrem nahoru...má podprsenka také nezůstala na svém místě. Mé ruce zamířily pod jeho triko, to jsem mu sundala a odhodila na zem za mím oblečením. Teď jsme tu byly polonazí. Zdál se být tak vklydu, ale jeho oči a naléhavé polibky byly v rozporu s jeho myslí. Mohl se tvářit sebeklydněji, ale jeho oči ho vždy prozradí.
„No tak ty kraťásky by tu nemusely překážet"
„No tak je sundej..." řekla jsem trochu naléhavě. Jak jsem to dořekla na nic nečekal a začal mi rozepínat ryflové kraťásky. (Ok...:D) myslím že tohle nevylo podruhé. Mé oblečení bylo už skoro všechno na zemi. Scházely jen kalhotky.Najednou jsem své ruce přemístila k jeho pásku. Ten jsem rozepla a nadále jsem sundala i Honzovy kalhoty.
„Prosííím" zavrčel tak abych to neslyšela. To se mu však nepodařilo.
„Nepros. Stejně bych to udělala." šibalsky se usmál. (Nepros budeš toho litovat...😂ne dělám si srandu)Pohled Honzy:
Pane bože ať už to udělá. Vždyť jen z ní jsem tvrdej!!! Ona neví jaký to je!!! Mučí mě tím. Konečně si kleká.Stáhla mi mé boxerky a mého "kámoše" jemně olízla po špičce. Poté jej vtáhla do pusi až po kořen...
Z úst mi uniklo fakt hodně stenů a vzdechů, ale to jen protože byla tak úžasná. Po nějaké chvíly jsem si ji zvedl. Sedl jsem si na gauč a ji si přitahl k sobě. Sáhl jsem po lemu kalhotek a rázným pohybem je z ní sundal. Poté jsem ji strhnul tak, aby si lehla.„Tak co pořád nevíš co se mnou děláš?!?" zavrčel jsem na ni a zamířil jsem ústy k její bradavce. Tu jsem vsál.
„Ahh..." zavzdychala a prohýbala se pod mími doteky. Má ruka zamířila k jejím stehnům a tam poručila, aby ji pustily. (Doufàm že to chápete...a pokud ne tak se omlouvám, ale píšu to tak že by jste to pochopit měly...)„Polib mě" naléhala na mě. Hmm co bych pro ni neudělal.
„Můžu??"
„Ano" přikývla a začala se prohýbat pod mími doteky.
Ruka mi sjela k jejím stehnům a tam jim poručila, aby ji pustily. Jes se usmála z hluboka se nadechla a vydechla, poté mě pustila. Jemě jsem ji přejel přes střed. Zavrněla...Pohled Alex:
Po chvíli jsem ucítila již mě známou bolest. Ta se však postupně měnila v rozkoš.„Au" zdkňourala jsem když do mě vnikl.
„J-já promiň nechtěl jsem....no nechtěl jsrm aby tě to bolelo.„ podíval se na mě těmi jeho pronikavými oči.
„Neboj to je v pořádku." usmál se a začal přirážet. Oboum z úst uteklo tolik vzdechů a stenů....Když už bylo po všem....svalis se vedle mě a oba jsme spokojeně oddechovaly.
„Páni to. Bylo. Úžasný!!!" zaznělo z jeho strany.
„Jo to teda bylo..." odpověděla jsem a dál jsem oddechovala.
„Kolik je vůbec hodin.??" zeptala jsem se Honzu který jen ležel a hladil mě po těle.
„Ammm.....hned se podívám. Cože?!? Půl 3????"
„Cože?!? Páni jsme dobří...."
„Jo ale to jen díky tobě." řekl a dal mi letmou pusu do vlasů....Zdarec lidi. Tohle je moje zatím nejdelší část tak doufám že si ji užijete.
Dále bych vás také chtěla přesměrovat na nový příběh mé kamarádky Teri TeriDanielov a na její příbeh MY LIFE STORY.
VZKAZ PRO KLÁRKU:jsem moc ráda že na mém traileru pracuješ zrovna ty....Mám tě ráda!!!!
ČTEŠ
Přátelé??
Hayran KurguJde o příběh 18 leté Alexis a jejího 19 letého kamaráda Honzu (MenTa) Co se stane mezi těmito kamarády poté co se Honza dozví co se Alex stalo?? Alex má nejlepší kamarádku Elišku (Ellis) ta ji ve všem podporuje a pomáha Honzovi se vyrovnat s Alexiní...