Pohled Alex:
Ráno tak hako každy den mě probudil otravny zvuky vycházející z mého mobilu...
Tentokráte to nebyl budík ale Ell.
„Anoo??? Co chceš a kolik je vůbec hodin ty vole..." řekla jsem do telefonu ospale a poté jsem si do něj ještě nadrzovku zívla.„Zdar sorry že volám. Jen jsem ti chtěla říct ať na mě dnes nečekáš. Dnes mě do školy odveze Jirka. Jo a je půl 7 tak vztavej ospalče. Nezapomeň ž pro tebe ma přijít Honza..." v tu chvíli jsem byla víc než vzhůru.
„Jojo fayn ještě něco??" vyjrkla jsem ze sebe když jsem se hrabala z postele...
„Nope. Hlavně se tam nezabi!! Jasny!!!
Ja jen že tam slyším nějaké rány" zasmala se Ell když zaslechla ránu co zpusobil můj noční stolek!!! „Jojo v poho no nic já budu končit za chvyli je tu Honza a ja se teprve ted hrabu z postele..." zavrčela jsem do mobilu a poté čekala až se Ell rozloučí a já tak mohla zavěsit...to netrvalo dlouho a já pokladala mobil a běžela směrem do koupelny ze sebe udělat takhle po ránu člověka!!!😂😂Po dlouhé chvyly stravené v koupelně jsem uslyšela velice nepříjemný zvuk. Ano!!! Byl to zvonek u hlavních dveří...A za dveřmi mě čekal polibek...:*
„Ahoj princezno" řekl Honza a z pozazad vytáhl růži...
„Tohle je pro tebe. Nevěděl jsem jakou barvu růží máš ráda tak jsem vybral rudou." „Ano je pravda že rudé a modré růže miluji. Ale tohle jsi opravdu nemusel dělat!!!"
„Ale ano...no budeme tady jen tak stát nebo půjdeme do školy??"
„Jo amm jdeme? Omlouvám se že jsme tu tak stály..." věnovala jsem Honzovy pár polibků a cítila jsem jak se usmál...Pohled Honzy:
Jen jsme tam tal stály a líbaly se. Při každém polibku jsem cítil jak se zachvěla. Nevím proč, ale jakýmsi způsobem mě to vzrušuje. Její doteky, její vůně, její tělo.Majednou se ale odtrhla. Nechápavě jsem se na ni podíval, ale ne moc na dlouho.
Její pohled mi dal najevo že už půjdeme.Ve škole:
Jsem ve škoke a poslouchám ty učitelčiny kecy.
Nedokážu se soustředit. Pořád na ni myslím. A to znamená jen jedno....
„Jan Macák" zaslexhl jsem a vysal jsem se s kamennou tváří směrem k učitelce.
„No tak Honzíku mohlo by to být...." po těchle slovech jem ji přestal poslouchat...Pohled Ellis:
„Alex ty vole my jsme to daly!!!!" vykřikla jsem když jsme vyšly ze školy.
„Kámo pojď dáme selfie."
„Faded!!!" zasmála jsem se a dala si ruku přes svůj oblyčej. Jen se zasmála a udělala to stejné.Ahoj zase krátká část, ale mě to takto vyhovuje a co jaké bylo vaše vysvědčení???
Gábi :*
ČTEŠ
Přátelé??
FanficJde o příběh 18 leté Alexis a jejího 19 letého kamaráda Honzu (MenTa) Co se stane mezi těmito kamarády poté co se Honza dozví co se Alex stalo?? Alex má nejlepší kamarádku Elišku (Ellis) ta ji ve všem podporuje a pomáha Honzovi se vyrovnat s Alexiní...