8část- you're my first...

268 34 7
                                    

Pohled Honzu:
Chci ji. Chci ji tak moc. Dnes dnes to bude. Přece jenom tu je v něčem co je tak sexy a obvzláště na ní. Vždyď kdyby ji to vadilo tak už mě dávno odstrči no a taky by se mnou nedělala to co dělá...Ani neví co mi tímhle dělá. Její doteky cítím pocelém těle.

„Nejdeme nahoru??" zeptal jsem se jí mezi polibky a ona jen přikývla.
Položil jsem ji opatrně na postel. Nohy znovu obmotala kolem mého pasu. Najednou se odtrhla a začala nešikovně sundávat mé kalhoty. To se jí nakonec i povedlo.
Vypadala tak krásně a nevině. Ja jí té nevinosti zbavým.

Pohled Alex:
„Honzo jestly to opravdu chceš...tak ti jen chci říct že jsem ještě panna." řekla jsem trochu smutným hlasem a sklonila svou hlavu.
„Neboj budu opatrnej. Teda pokud to chceš" řekl a já jen přikývla na souhlas.
Pak už jsem jen cítila bolest. Tak nepopsatelnou bolest která pronikla celím mím tělem.

„Ssssss" uteklo mi z úst a on jen počkal až bolest ustane. Přestalo to.
„Můžu?? Nebo mám přestat?!?" řekl trochu starostlivě..
„V pořádku. Můžeš..." začal přirážet. Nejdřív pomalu a poté zrychloval.
Z úst mi unikaly steny.

O dvě hodiny později:
Jen jsme tak leželi a povídaly si.
„Hele nechceš jít někam na procházku??" navrhl Honza. Ví jak moc mám ráda procházet se a povídat si.
„Jo jasně moc ráda. Jen se skočím převléct a udělat ze sebe znovu člověka."
Vzala jsem svůj mobil pustila si písničky vzala oblečení a šla do koupelny.

Asi po 10 minutách jsem vyšla. Honza už čekal u dveří tak jsem seběhla schody obula si své nové Vansky a mohly jsme jít. Jen jsme vyšly a vyděly jsme Ellis s...pane bože Ellis chodí s Jirkou...jsem úžasná...
„Není to Ell a Jirka?" zeptal se mě Honza s pobaveným výrazem ve tváři.
„Jo a vypadaj šťastně." začala jsem se přiblbě culit a s Honzou jsme sly k nim.


Další část kratká, ale to je doufám jedno...

Přátelé??Kde žijí příběhy. Začni objevovat