Deel 6.

461 16 0
                                    

Deel 6.

______________________________________

Sky’s pov.

Het liedje van OLLG begint. Ik kijk rond en zie Allisson rond gaan. “Omg, Kijk!” Roept Tinne. “Wat?” Vraag ik. “Alisson!” Ze komt dichter bij ons en kijkt in het publiek. Ik kan niet geloven dat ze zo dicht is en ik begin te huilen. Ik doe mijn ogen dicht en voel een tik op mijn schouder. “Hi,Do you wanna be the OLLG tonight?” “What?! Yes!” Ik barst uit in tranen en ik volg haar. Ik geef Tinne nog een knuffel en loop dan mee. Ik loop Backstage en ik zie Alfredo en de rest. Ik moet even wachten. Alfredo komt naar me toe en vraagt of hij met mij een foto mag. Ik zeg duidelijk ‘ja’ en ik neem een foto. Ook met de rest. Ze nemen me mee tot een doek en de dansers nemen mijn hand vast en nemen me op het podium. Iedereen kijkt me aan en filmt en neemt foto’s. Ik krijg geen woord uit mijn mond. Ik kijk naar rechts en daar staat hij. My Hero. Hij komt dichter en mijn hart begint sneller te kloppen. ‘O Gosh’ zegt een stem in mijn hoofd. Justin neemt mijn hand en legt die op zijn kaak. Ik begin nog harder te huilen. Hij kijkt me aan en bijt op zijn lip. Hij doet zijn micro naar boven en geeft mij een papiertje zonder dat iemand het ziet. Ik open het en er staat.’: Can i have your number? There is a pencil bihint you.” Ik schrijf mijn nummer op het papiertje en ik geef het aan hem. Hij geeft me een knuffel en bijt op zijn lip. Het liedje is gedaan en hij vraagt achter mijn naam. “Sky” Antwoord ik hakkelig. “What a beautiful name, everyone give it up for Sky.” En we lopen backstage. Hij geeft me een knuffel en zijn handtekening….

__________________________________

Volgende deel word langer. Blijf Stemmen en delen danku! <333

The Perfect Day. (A Justin Bieber Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu