Deel 42.
_______
[Voordien.]
Justin heeft met ons kindje gebabbeld en kuste me net voor het feestje begon. De gasten stroomden binnen en het feestje begon.
__
Het feestje is al aardig op gang gekomen en ik ga maar eens bij de gasten kijken of ze nog wat moeten drinken. “Hallo, moet jij nog een glas fruitsap hebben?” Vraag ik aan Fredo. “Ja dankje.” "Ik ga het halen ben zo terug." Ik loop naar de keuken en vul nog wat glazen met drinken. “Verdorie!”
“Wat is er mijn klein prinsesje?” Ik schrik en word rustig door de stem van Justin. “Ik heb gemorst.” Zeg ik zodat je medelijden met me krijgt. Justin schiet in de lach en neemt me vast. Hij drukt me dicht tegen hem aan. “Het is niks schat, i Love You” “I love you too” Fluister ik in Justins oor. We laten weer wat ruimte tussen ons en we kuisen de boel op. “Justin, kunnen we afronden, het is al 19 uur en ik wil graag nog opruimen, ik wil niet te laat komen op het vliegveld en ik wil je nog even voor mezelf hebben.” “Ja is goed lieverd, ik stuur ze wel weg, als er 1 iemand weggaat hebben ze door dat ze wel wegmoeten en anders grijp ik wel in.” En bij die laatste woorden knipoogt hij naar me. Ik neem de glazen fruitsap en geef ze aan Fredo en mezelf. Ik babbel nog wat met hem en zeg ook dat ik liever wil dat ze weggaan. Ze begrijpen me helemaal en gaan dan toch eindelijk na 20 minuten door.
Iedereen is weg en de kuis kan beginnen. Ik neem de vuile glazen van tafel en veeg de tafels af en zet ze binnen. Justin borstelt het terras en ik kuis alles af. Ik roep Justin om samen af te wassen en hij komt meteen naar binnen. Ik laat het warme water stromen en stop de vuile glazen in de wastafel. Justin komt aangelopen en ik trek hem tegen me aan.
“Ik heb helemaal zin in jou.” “Ik ook in jou sweetie.” Justin drukt zijn lippen tegen de mijne en onze tongen maken een feestje. We worden gestoord door het water dat ik voel lopen langs mijn rug naar beneden. Ik schrik op en kijk naar de wastafel. Hij loopt nét niet over en ik draai de kraan toe maar ben te laat. Justin legt zijn hand op mijn hand en draait de kraan dicht. Het schuim staat wel tot aan de bovenkastjes. Ik kijk Justin met een denk-jij-wat-ik-denk blik aan en we beginnen te lachen, hij weet wat ik bedoel en hij neemt meteen al een hap schuim tussen zijn handen. We blazen, gooien, kletsen al het schuim tegen elkaar aan tot er nog net genoeg schuim is om af te wassen. We liggen in een deuk van het lachen en Justin staat gebogen met zijn hand op het aanrecht en zijn rug naar voren gebogen. Ik hou het niet meer uit en begin nog harder te lachen. We hebben allebei een schuimbaard. Ik ga op mijn hukken voor Justin zitten en kijk hem aan. Hij stopt met lachen als hij me ziet. Hij kijkt me heel verleidelijk aan en leg mijn lippen op de zijne. We komen recht en ik open mijn ogen.
Ik kijk in mijn ooghoek naar de wandklok en zie dat het al 20:15 uur is. “Justin, lieverd, we moeten opschieten!” Roep ik. We wassen af zoals we nog nooit af gewassen hebben. Alles is in een no-time af gewassen en samen spurten we naar boven. Ik trek mijn kleren uit en spring samen met Justin in de douche. De warme stralen stromen over mijn lichaam en ik was Justin en hij mij. “Hoe laat zou het zijn?” Vraagt Justin als we aangekleed zijn. We spurten om het eerste naar de badkamerdeur en we kijken op de klok. Oke we hebben nog een kwartier en dan moeten we echt wel weg. Na de badkamer opgeruimd te hebben en koffers ingeladen zijn stappen we naar de auto. Oops, licht in de keuken vergeten uit te doen. Ik doe het uit en ga naar de voordeur. Draai ze op slot en stap in de auto. We rijden naar de luchthaven tegen hoge snelheid. “Schat, niet zo snel, straks gebeurd er nog wat!” “Jij wou toch altijd al eens hard racen?” “Ja, maar niet nu, ik ben bang.” “Oh lieverd, geen bang hebben, ik ben hier en ik zal trager rijden.” Hij legt zijn hand op m’n knie en rijdt al een stuk trager dan ervoor. We komen aan bij de luchthaven en zijn net op tijd voor de privéjet. “Zo, we hebben lang te vliegen dus wat wil je doen honey?” “Wel, laat me denken, met jou bezig zijn natuurlijk!” Ik neem hem vast en duw hem al lachend en kussend naar de slaapkamer.
___________________________________________________________
7 votes 15 lezers en 5 comentaren, sorry maar heb het gevoel dat niet veel mensen mijn verhaal nog lezen. Groetjes!!
JE LEEST
The Perfect Day. (A Justin Bieber Fanfic)
RomanceSky is een meisje van 16 jaar oud. Ze ontmoet Justin Bieber. Er gebeurden dingen. Waar moet ze al zeker op letten? -Wat zijn de gevoelens van Justin..... -Zal ze gehaat worden omdat ze Justin kent? -Zal ze verder geluk hebben of loopt alles toch nie...