Deel 5.

492 12 0
                                    

Deel 5.

Ik zet mijn blinddoek af en na 2 minuten kan ik alles zien. Ik kijk rond me heen en juist als ik mijn ogen open doe. “SURPRISE!!” Ik kijk naar iedereen die rond mij staat. “W-wat doen jullie hier?” Vraag ik. “Kijk eens goed om je heen! Slimme!” zegt Tinne. “Heej, ik weet het, ik ben bij het sportpaleis!” “Goed geraden!” Zegt Tinne. Ik kijk naar mama en zij knikt hevig ‘ja.’ Ik ren naar haar toe en bedank haar. “Dankje! Dankje! Dankje!!” “Graag gedaan liefje, ik weet hoeveel Justin voor jou betekent.” “Je bent de beste moeder aller tijden dankje!” “Ik moest je gewoon laten gaan. Maar geniet nu maar van je concert! Ik kom je over een paar uur halen.” “Oke, tot straks, nog is dankje hé!” “Daag”. IK ga met de Beliebers om me heen naar binnen, we moeten nog zeker een uur wachten. Ik kijk wat ik heb en ik heb staanplaats. Ik loop naar de staanplaatsen en ik heb veel geluk want ik sta vanvoor. “Goh, ik ben zo’n geluksvogel, dankje Jezus!” zeg ik. “Haha, ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet.” Zegt Tinne. *Het concert begint en de teller staat op 00:00* Ik hoor steeds meer gegil. De schermen gaan open en Justin vliegt naar beneden. Hij kijkt naar mij. Ik lach en ik zie een lach op zijn gezicht. Ik neem een foto en begin de gillen en te wenen. Hij kijkt continu naar mij. Het gaat zo even door tot het liedje van ‘One Less Lonly Girl’ begint. Ik kijk rond wie het is. Ik zie Alisson rondgaan. Ik kijk naar Tinne en praat wat tegen haar. “Kijk!!!” roept Tinne….

The Perfect Day. (A Justin Bieber Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu