Deel 36.
____________
Hij nam me langs achter vast en zei: “Open your eyes sweetie.” Ik glimlachte en deed mijn ogen open. Mijn mond viel open. “Wauw, schat, dat is echt reuze mooi!!!” Justin glimlachte naar me. We stonden nog steeds in de zelfde positie en kuste elkaar een lange tijd. Ik had echt een prachtige Jurk aan. Mijn shmink was prachtig! Justin zei dat ik weer mijn ogen moest dichtdoen en ik deed het. Mijn maag maakte een hongerig geluidje waardoor we moesten lachen. Hij nam mijn hand en aan de koude te voelen gingen we naar buiten, volgens mij het terras. “Justin, schat, waar zijn we?” “Sweetie, just open your eyes.” Ik deed langzaam mijn ogen open….
Het terras was versiert met romantische lichtjes en er stond een tafeltje met 2 stoelen en prachtig opgedekt. “Is dit voor mij?” “Natuurlijk! Schat, ik doe alles voor jou!” Zei Justin. Hij trok de stoel achteruit en ik ging zitten. Hij had eten besteld. We aten alles op. Justin ging naar binnen en kwam weer naar buiten na zo’n 2 minuutjes. Hij had zijn gitaar vast en begon ‘Favorite Girl’ Te spelen. Hij zong zo’n prachtige teksten! Ik zong stilletjes mee in mijn hoofd. Als het liedje gedaan was legde hij zijn gitaar weg en kwam naar me toe. “Lieve Sky, mijn aller liefste Sky! Ik ken je nu al een tijdje, laat me zeggen al lang. We Hebben al veel meegemaakt en samen zijn we er altijd uitgekomen. Wil jij alstublieft voor altijd bij mij zijn? Alsjeblieft? Ik hou zo veel van je!” Er rolden tranen over mijn wangen, laat me zeggen, stromen. Ik vloog in Justins armen. “Ja! Ja ik wil dat! Ik hou zo veel van je!” Zei ik. Justin was super blij en na het eten gingen we naar binnen. Maar natuurlijk na zo’n prachtig moment hoort natuurlijk altijd iets extra. Ik zet mij op bed en ik deed mijn nachtkleedje aan. Justin kwam erbij zitten met een schaaltje aardbeien met chocolade. Één voor één stopte we bij elkaar een aardbei in de mond. Tot er maar 1 stukje overbleef. “Pak jij het maar schat.” “Neen, we nemen het samen.” Ik stak de aardbei langs één kant in mijn mond en justin de andere kant. We eten de aardbei op en eindigen met een kus. “I love you!” “I love you too baby!” Zeiden we door de kus door. We lachten en kusten nog een poosje verder.
___________________________
Sorry maar het is school en ik zal minder snel uploaden. Sorry!
Maar het zal zeker afgeraken! Veel liefs, Yentel! En blijf stemmen en delen dankje!
Bij 8 votes doe ik verder.
JE LEEST
The Perfect Day. (A Justin Bieber Fanfic)
RomanceSky is een meisje van 16 jaar oud. Ze ontmoet Justin Bieber. Er gebeurden dingen. Waar moet ze al zeker op letten? -Wat zijn de gevoelens van Justin..... -Zal ze gehaat worden omdat ze Justin kent? -Zal ze verder geluk hebben of loopt alles toch nie...