Deel 47.

208 10 1
                                    

Deel 47.

“Sky, Justin, ik heb groot nieuws!” Riep de dokter buiten adem. We keken elkaar geschrokken aan. “Wat?” zei Justin. “wel…” Begon de doker.

“We haalden de baby uit de buik en de verpleegster bracht hem weg. Maar onderweg begon de baby te huilen. Dus jullie baby leeft nog!” Zei de dokter. “WAT?!” Riepen ik en Justin samen. “Ja, ik haal hem voor jullie.” Zei de dokter, en liep weg.  “Schatje, dat is geweldig!” “Ja, allemaal goed en wel, maar hoe gaan we hem of haar noemen?” “Het is een meisje denk ik, ik denk aan, humm, Sophia?” “Ja, mooie naam honey.” Zei Ik.

Justin kwam bij me op bed zitten en neemt me stevig vast. “Ik laat je nooit meer los.” Fluistert hij in mijn oor. Ik gniffel. Hij bijt op mijn oorlel. Ik begin te lachen. Ik knijp in Justin zijn handen.

“Justin stop het, het kietelt!” Roep ik. Ik hoor Justin in mijn oor lachen. Zo cute!!

“Justin kom op.” Roep ik. Hij lacht nu nog harder.

Ik krijg uiteindelijk toch mijn hoofd los en kijk nu in de prachtige hazelkleurige ogen van Justin.

“i, i..-“ Wil ik zeggen maar dan kust Justin me voor ik kan zeggen wat ik wou. De 2 zachte lippen voelen mijn lippen.  Zijn tong vraagt om toestemming en wees maar zeker, die krijgt hij.

Hij glijdt mijn mond binnen. Justin’s hand verdwijnt onder het laken onder mijn t-shirt. Hij wrijft over mijn buik en gaat steeds hoger.

Hij verbreekt de kus.

“i Love you too.” Zegt hij met een kei sexy stem en lacht verlegen.

Ik lach en trek hem in een knuffel. Ik kus zijn kaaklijn.

Een kreun verlaat zijn mond.

“Als we thuis zijn wil ik naar de sterren.” Fluister ik in zijn oor. Ik hoor hem lachen en ik kus hem volop op de mond. De kus word een tongzoen.

*klop, klop* Er word op de deur geklopt en we schrikken. “Sorry voor het storen, maar hier is jullie kindje, het is een meisje, proficiat!” “Danku!” Zeggen we. De dokter geeft het kindje dat in de couveuse ligt en legt het in mijn armen.

“Het is een schatje!” Zeg ik tegen Justin. “Ze lijkt op de moeder, zo prachtig.” Zegt Justin. Ik begin te blozen en er rolt een traan van geluk over mijn wang.

“Niet wenen schat, ik ben bij je, het is een prachtig kindje wat wij op aarde hebben gezet, en laat God het beschermen. Amen.” Zegt Justin en veegt mijn traan af. Hij geeft me een kusje. Maar dan begint Sophia te wenen.

Ik en Justin beginnen te lachen. “Wel wel Sophia, ben je je stem aan het laten horen? Haha.” Zeg ik. Justin lacht en legt Sophia terug in de couveuse en klimt bij mij onder de lakens. Hij legt zijn arm over mij. “Slaapwel schat.” “Slaapwel lieve schat, ik hou van je, Slaapwel Sophia.” Hij geeft me een kus en we vallen samen met Sophia in slaap. [5 vote’s voor meer.][Foto van Sophia rechts ->]

The Perfect Day. (A Justin Bieber Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu