Deel 16.
___________
Ik neem mijn valies en neem kleren voor 2 dagen. Ik neem mijn toilet spullen in een zakje mee en een paar pilletjes. Ik ben na een halfuurtje eindelijk klaar. Ik ga naar beneden en daar staat Justin, gepakt en gezakt klaar om te vertrekken. “Ready?” “Helemaal.” We nemen de autosleutels en gaan naar de auto. “Alles mee?” “Normaal wel.” “Dan, Here we go!” we rijden naar de bestemming, ik kan niet stoppen met zeuren over waar we naartoe gaan. “Waar gaan we nou naartoe?” Justin haalt ducktape tevoorschijn en plakt die op mijn mond. We zetten Believe op en rijden door. “We zijn er.” Justin doet me een blinddoek aan en we gaan naar binnen. “Waar zijn we?” vraag ik. Weer doet hij duckdape op mijn mond, ik moet er best om lachen. Na 5 lange minuten mag mijn blinddoek eindelijk af. “Wauw!” “Mooi?” “Helemaal! Prachtig!” “Allemaal voor jou!” “Echt, omg, kei lief, schat! I Love You!” “i love you to sweetie!” Hij neemt me op in zijn armen en we gaan het hotel in. Hij zet me neer en pakt onze koffers uit. “Doe je bikini aan.” Ik doe wat hij zegt. Na 5 minuutjes gaan we naar beneden. “Ogen dicht.” “Oke.” “Heej, vertrouw je me niet?” “Ergens niet nee.” “Seg!” En Justin geef me een duwtje. Hij doet zijn handen van mijn ogen weg en ik open mijn ogen. “Wauw! Een sauna en een masseur!” “Allemaal voor ons tweetjes. Ik heb dit hotel helemaal voor ons gereserveerd.” “Wauw!” En ik geef Justin een kus op de mond. Ik ga eerst in de sauna en laat me dan eerlijk masseren op hun typische manieren. Ik spring dan in het water wat behoorlijk koud is. Justin spat met water. “Stop het!” “Moet ik iets anders doen dan?” “Graag ja, als je maar stopt met water in mijn gezicht te doen!” We lachen en Justin zwemt naar me toe. Hij doet kopje onder met me. “Je bent niet te doen!” Roep ik. Na een dagje heerlijk verwent te zijn gaan we eten in het restaurant van het hotel. Er zijn nog een paar gasten. Gelukkig laten ze ons met rust. Het eten was verrukkelijk en we gaan naar boven. Het is al laat dus we gaan slapen. De laatste dag gaan we wat wandelen rondom de buurt. “Waar zijn we eigenlijk.” “Ben de naam vergeten.” “Haha, typisch jij he Justin!” We lachen en lopen dan hand in hand verder. We eten en maken er samen nog een top dagje van.
______
Vote&Comment (: <3
JE LEEST
The Perfect Day. (A Justin Bieber Fanfic)
Roman d'amourSky is een meisje van 16 jaar oud. Ze ontmoet Justin Bieber. Er gebeurden dingen. Waar moet ze al zeker op letten? -Wat zijn de gevoelens van Justin..... -Zal ze gehaat worden omdat ze Justin kent? -Zal ze verder geluk hebben of loopt alles toch nie...