Deel 23.

290 13 7
                                    

Deel  23.

___________

2 Weken Later…

“Vandaag is de grote dag!” roept de dokter vrolijk als hij de kamer inkomt. Ik lach en kijk naar Justin. Hij is juist wakker. De dokter en verpleegster helpen me om uit mijn bed te geraken. Ik mag weer lopen na mijn hersenschudding. Ik heb nog een beetje pijn aan mijn borst maar voor de rest is alles oke. Bij Justin het zelfde. Ik sta recht en Justin ook. Het eerste wat we doen is we lopen naar elkaar en geven elkaar een dikke dikke dikke lange knuffel. Zo’n 5 minuten lang. Hij trekt zijn hoofd een beetje naar achter zodat er ruimte tussen ons komt. Hij heft mijn kin op en kust me heel passioneel. Na een uur bellen we een taxi. Daarna gaan we naar huis en gaan andere kleren aandoen. We springen in de douche en maken ons klaar voor te gaan eten. We hebben reuze honger. Het is er heel chic! Vandaag was Justin even weg naar het winkelcentrum met Alfredo en ik was nog eens weg met Tinne. We zaten aan een tafeltje dat versiert was met rozenblaadjes. (zie foto) “Wat ga jij bestellen?” “Wel ik weet niet.” “Ik vraag de kaart wel even.” “Mevrouw mogen wij de kaart alstublieft.” Vroeg Justin. Terwijl ik rondkeek. Ik kijk recht in Justin zijn prachtige ogen die blinken in het licht van de lichtjes. We komen stilletjes met onze hoofden bij elkaar. We geven elkaar bijna een kus. “Sorry mevrouw en meneer, hier de kaart.” We giechelen wat en nemen de kaart aan. “Oke dit was schaamtelijk.” Zei ik. “Maakt niet uit, iedereen mag zien dat ik mijn poesje graag zie.” “Mevrouw…” Riep Justin. “Ja.” “Mogen wij een bestelling doen?” “Ja natuurlijk, zegt u maar.” “Voor mij kreeft met groenten.” “En voor u mevrouw?” “Voor mij het zelfde.” Ik lach lief naar de mevrouw. “Genoteerd, en voor te drinken?” “Doe maar een fles wijn.” Zegt Justin. Ik kijk raar op naar Justin. “Wat? Deze avond moet perfect zijn!” zegt hij lachend. Ik lach mee en hij streelt mijn hand en geeft me heel de tijd complimentjes tot het eten er is. “Alstublieft, mevrouw meneer.” “Danku.” En ze zet het eten neer. “Smakelijk.” Zegt de vrouw. “Danku.” Na 2 minuten komt ze terug en geeft ons het drinken. “Smakelijk.” Zegt ze nog eens. Als ze weg is begin ik met eten. “Vriendelijk zijn ze hier wel.” Zeg ik. Justin moet erom lachen. “Daar worden ze voor betaald ook.” Probeert Justin bloedserieus te zeggen terwijl hij een hap groenten neemt die half uit zijn mond vallen. Ik moet erom lachen. “Wat nou?” Zegt Justin lachend. “Nee, niets gewoon, hoe je eet, je bent zo cute.” “En jij dan, cutiepie.” En hij wrijft met zijn voet tegen mijn onderbeen. Ik begin te lachen en hij lacht mee. Justin neemt zijn glas en heft het in het midden. Ik doe mee en neem ook mijn glas tot het midden. “Op ons en op vele mooie jaren samen.” “Op ons en nog vele mooie jaren samen.” *Kling* De glazen tegen elkaar we drinken uit het glas. Justin komt dichter en geeft me een kus op mijn lippen. “I love you.” Fluistert hij in mijn oor. “I love you too.” We riepen de vrouw dat we klaar waren. “Heeft het gesmaakt?” “Heerlijk.” Zeiden ik en Justin samen. We lachen naar elkaar en keken dan weer naar de dame die naar een dessert vroeg. 5 minuutjes later was het dessert klaar. Waaaauw. Het was 1 coupe ijs en aarbeitjes in het schaaltje. Er was ook een potje warme chocoladesaus. Met op het puntje een kers. “Prachtig!” Zei ik. Justin nam het lepeltje en kwam dichter bij mij zitten. Hij gaf het mij en nam weer een beetje. Voor hij het in mijn mond stopte legde hij het lepeltje neer. Hij keek mij heel romantisch aan en…

______________________

Willen jullie dat het nog lang word of mag ik het gaan afronden? eerlijk aub.

Stem.

Reageer.

Deel.

The Perfect Day. (A Justin Bieber Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu