Deel 46.
__________
[Voordien. Nog steeds Justin’s P.O.V]
Na even denken kwam de dokter naar me toegelopen. “Justin, je moet nu echt een keuze maken, als je niet snel een keuze maakt sterven ze allebei.” “Oke, ik euh, eum, o gosh, ik kies voor…..”
“Voor wie?” Vroeg de chirurg.
“Ik kies voor euhm, voor…… Voor mijn vrouw.” Zei ik. “Oke.” Zei de dokter. Hij rende zo snel mogelijk naar de operatiekamer en begon eraan. Hij haalde het kindje eruit. Het is waarschijnlijk dood….
Na wel een uur was de operatie afgelopen. Ik mocht naar binnen. “Alles goed?” Vroeg de Chirurg. Hoe kan het nu in godsnaam goed met me gaan? Mijn kind is dood! “Euh, ja.” Loog ik. Ik stapte naar binnen. Ze haalde het kindje uit de buik van Sky. Ze werd klaargemaakt voor naar de ontwaak kamer te gaan. Ik bleef bij haar en wandelde zo alle gangen af. “Komt het nog wel goed met haar, Dokter?” Vroeg ik. “Ja, we zullen zien wat de hartmonitor zegt.” “O, oke.” Zei ik. Ik was nog steeds slecht gezind, het is allemaal mijn schuld! Als ik Sky niet mee had genomen op het podium was ze nooit in elkaar gezakt!
Ondertussen hield ik Sky haar hand nog steeds stevig vast. Ik wijkte geen seconden van haar bed.
Haar ogen gingen stilletjes open. Ik sprong recht en wacht tot haar beeld scherp werd.
“Lieverd? Ben je wakker?” Vroeg ik. “Euhm, ja, waar is ons kindje? Wat is er gebeurd?” Vroeg ze.” Er is een en ander gebeurd lieve schat…” Zeg ik terwijl ik naar beneden kijken. “Vertel?” Zei ze.
“Wel, we waren aan het optreden en je zakte in elkaar, je moest naar het ziekenhuis, er was iets met ons kindje, je moest direct naar de operatiekamer, waar ik daarna een levenskeuze moest maken….” Zei ik. Ze begon al een beetje water te krijgen in haar ogen. “Vertel verder.” Zei ze.
“Euhm, de dokter kwam naar me toe en vroeg of ik een beslissing wou nemen tussen jou en ons kindje..” “Dus, je, je hebt mij genomen?” “Ja, het was een moeilijke keuze, maar mijn hart zei dat ik jou moest kiezen, en ik heb mijn hart gevolgd.” Zei ik.
“Schatje, ik weet dat het een moeilijke keuze is, maar dankje dat je mij hebt gekozen, we maken wel een nieuw kindje.” Zei ze. “Ja maar toch, ik vind het nog steeds erg, dat het door mij komt.” Zei ik. “Wat?! Door jou? Helemaal niet, ik kreeg het gewoon te warm, en viel flauw.” Zei ze. “ Maar als ik je niet had laten optreden, was het nooit gebeurd.” Zei ik verdrietig. “Schat, we weten allebei dat we niet in de toekomst kunnen kijken, het is niet jou schuld!” Zei ze. Ik nam haar hand vast en gaf er een kus op.
We horen een ge ren op de gang. De dokter vloog onze kamer binnen, helemaal buiten adem.
“Justin, Sky, ik heb groot nieuws!!” Riep hij buiten adem.
____________________________________________
5 votes voor het volgende deel <3
Wat zou het grote nieuws zijn?
JE LEEST
The Perfect Day. (A Justin Bieber Fanfic)
RomansaSky is een meisje van 16 jaar oud. Ze ontmoet Justin Bieber. Er gebeurden dingen. Waar moet ze al zeker op letten? -Wat zijn de gevoelens van Justin..... -Zal ze gehaat worden omdat ze Justin kent? -Zal ze verder geluk hebben of loopt alles toch nie...