Deel 27.

266 9 3
                                    

Deel  27.

__________________

Justin was klaar met douchen en ik ging ondertussen naar de Tourbus. Als Justin klaar was reden we naar het hotel. Ik en Justin hadden een mooie suite. ( Zie foto-->)

“Pff, hehe.” “Wat is er schat?” “Niks, ben moe dat is al.” “Het is morgen optreden he, gaat het je lukken?” “Ja natuurlijk. Alles voor jou he!”

Justin lacht en gaat in de zetel zitten. Ik neem een blikje Cola en fanta uit de ijskast en loop naar Justin die in de zetel zit. Ik ga op zijn schoot zitten en wil hem het drankje geven. “hier.”

Ik geef Justin het drankje en geef hem een kus terwijl ik het drankje nog vastheb. Justin blijft trekken en krijgt het maar niet uit mijn handen.

“mnmm.” Zegt Justin al lachend. Ik laat wat ruimte tussen ons en geef hem dan toch het drankje. Ik verzet me zodat 1 been aan elk aan de buitenkant hangt. Ik drink van mijn Fanta en Justin van zijn cola.

“Blurp.” En ik laat een boer. “Wedden dat ik luider kan?” “Doe maar!” “ BLURP!” “Ma bij Cola moet je meer boeren dus das niet eerlijk!” “Onee, is dat niet eerlijk? He” Zegt Justin terwijl hij me begint te kietelen. Hij geeft me een kus.

*Klop, klop, klop* “Justin en Sky nu komen eten!” Roept Alfredo boos. Ik en Justin kijken elkaar raar aan. “Waarom zou hij zo roepen?” “Omdat hij jaloers is op mijn lekkere poes!” “Aah, Justin, stop, stop!”

Na een kleine 3 minuten is Justin eindelijk gestopt. Ik loop naar de kledingskast en doe snel een mooi kleedje aan. Wat lippenstift en beetje make- up, Fönh mijn haar wat en klaar ben ik.

“Kom je lieverd?” “Ja ik kom eraan.” Justin trekt grote ogen als ik eraan kom. “Niet zo staren! Das onbeleefd.” “Ja sorry hoor, gaat moeilijk als er zo’n mooi meisje voor je staat te schitteren!” “Charmeur!” Zeg ik terwijl ik voorbij Justin loop. Hij steekt zijn arm uit en ik haak in.

We lopen de trap af omdat Justin Claustrofobisch is. Onderweg komen we Alfredo tegen.

“Hej bro, waarom riep je zo daarnet?” “Ja, hallo, Wat denk je nu in godsnaam zelf?!” Riep Alfredo luid.

____________

Meer?

Like en deel en reageer :) <3333

The Perfect Day. (A Justin Bieber Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu