YA SELAM C.C.
Koruyan,huzur veren ve zor durumlarda selamete çıkaran...
EBCEDİ: 131
-Tüm fenalık ve kötülüklerden sizi uzak tutar. Özellikle hastalıklarda sizi iyileştirecek bir enerjiye sahiptir. Tedavisi imkansız denilen her hastalığı bu isimle Allah'ın imkan katında aciz kalan imkansızlığı çürüterek yenebilirsiniz.
-Vesvese denilen kötü odaklı iç sesinizi susturup size güzellikler sağlayacak bir frenkansa sahiptir. Ruhsal anlamda pozitif bir motive sağlar. Korktuğunuz her şeyden ama her şeyden sizi korur.
-Bu güzel esma sizi cin ve benzeri büyü içeren şeytani hasetçi insanlardan korur. Kötü enerjiler taşıyan insanlardan sizi her daim uzak tutar. Her türlü bela ve musibetlerden sizi koruyacak olan Ya Selam zikri özellikle yolculuklarda size yardım edecektir.
-Bu ismi sürekli okuyup alışkanlık haline getirenlerin tüm arzuları yerine gelir. Size her anlamda direnç verecek bir güce sahiptir. Zor durumda kaldığınız her konuda selamete çıkma zikridir. Yaşamınız boyu güven,rahat,huzur ve esenlik içinde bir hayat sürmenize yardımcı olur. Her konuda bolluk bilincine ulaşmanıza vesile olur.
-Korumak istediğiniz kişileri ve objeleri Ya Selam isminin gücüyle koruma altına alabilirsiniz. Size düşmanlık besleyen herkesin dost olmasını sağlar. Psikolojik etki çıkaran her sorunu Ya Selam esması ile örtebilirsiniz.
-Kötü ahlakı hayatınızdan def etmek için yine bu ismin zikri faydalıdır. Doğal afetlerden sizi her zaman korur. Size zulmeden insanları en kısa sürede hayatınızdan çıkarır.
-Sizi her durumda sıhhatinizi koruyup selamete çıkaracak bir enerji alanı oluşturur. En önemlisi size başarı opsiyonunu mucizevi derecede hayatınıza getirir. En etkili kolaylık zikirleri arasındadır...
İHÇ
GAYBNAME
(Gökyüzünü öpmek mümkün)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzünü öpmek mümkün
SpiritualEsma-ul Hüsna (GÂYBNÂME) Öpebilirseniz eğer dualarla gökyüzünü, Yarın bambaşka bir Güneş doğacaktır üstünüze... En büyük yükselişleriniz dua, Tek inişleriniz Rabb'e olan secde olsun. Ve Her daim Allah'ın selamı üzerinize olsun. Amin...