YA HASİB C.C.Ahirette kullarının hesabını en iyi bilen...
EBCEDİ: 80
-Bütün insanlık nezdinde derecenizi yükselten ve hesap gününün hafifliğini amelinize veren muazzam bir esmadır. Bu hafifliği dünya günlerinde hesapsız hallerden ve kötü amelden uzaklaştırarak yapar.
-Dua kabul katında önemli bir enerjiye sahiptir. Her dua veya niyetten sonra bu esmayı zikretmeniz duanızın daha hızlı bir şekilde kabul görmesine vesile olur. Yine bir kaç esmada olduğu gibi rızkı insanlara para (kazanç) nezdinde getiren zikirlerdendir.
-Çözümsüz görülen tüm karışıklık ve karmaşayı çözer. Bütün hesaplarınızı tamamlanmasını sağlayan zikirdir.
-Koruyucu etkisi yüksektir. Dost veya düşman fark etmeksizin hakkınızda dedikodu veya motivasyon kırıcı sözlerin def'ini sağlar. En tehlikeli düşman gıybet ve hasetlik ile sizin hakkınızda dedikodu yapanlardır. Çok yakınınızda olup fark etmediğiniz yada ihtimal vermediğiniz ve size kötülük besleyenleri hayatınızdan çıkaran bir zikirdir.
-Hasib olan Allah'ı bu isimle zikredip enerjisini yakalayanlara kimse üstünlük sağlayamaz, dize getiremez. Ayrıca bu ismi diline işlemiş bir kimse yalan ve kötü sözden uzak kalır. Kişi dilini hasetten, gıybetten, dedikodudan, kötü sözden ve yalandan terbiye ederek güzel tarafa geçmiş olur. Ne istediğinin farkında olan bir kişi olarak dileklerine en kısa sürede kavuşur.
-Dil terbiyesi demek; haksızlık karşısında susmak değildir. Dil terbiyesi; dualarına olumsuz ve enerji yitirici vesveseleri dahil etmeyip her daim kazanmak demektir. Eğer niyetinden kazanıp dilinden kaybedenlerden iseniz bu esma size yarar sağlayacaktır.
-Bu düzende Rabb'ini düşünüp onu gerçekten bilerek ve hissederek sevenler Ya Hasib zikrinin güzelliklerini açığa çıkarır. Rabb'in düzeninde akışa gerçek mana da teslim olanlar sadece hakikate erişebilir. Bu konuda kişilere en faydalı zikirlerden biri Ya Hasib esmasıdır.
-Uzun yolculuğa çıkan şöför veya yolcular için sakinleştirici ve iyileştirici bir enerji alanı oluşturur. En güzel yanlarından biri tıpkı Ya Latif esmasında olduğu gibi, mutluluk verici bir frekansta olmasıdır. Kasvetli mekanlarda veya sıkıntılı durumlarda okunması, size güç vererek mutlu ve huzurlu olmanıza yardımcı olur.
İHÇ
GAYBNAME
(Gökyüzünü öpmek mümkün)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzünü öpmek mümkün
SpiritualEsma-ul Hüsna (GÂYBNÂME) Öpebilirseniz eğer dualarla gökyüzünü, Yarın bambaşka bir Güneş doğacaktır üstünüze... En büyük yükselişleriniz dua, Tek inişleriniz Rabb'e olan secde olsun. Ve Her daim Allah'ın selamı üzerinize olsun. Amin...