YA REŞİD C.C.Hiç bir delile muhtaç olmayan ve muhtaç olanlara doğru yolu gösterip hidayete ve güzel bir hayata erdiren...
EBCEDİ: 514
-Rabb'i bulma ve bir olma esmalarındandır. Kişiye ibadet bilinci yükler. Ya Müminûl Reşîd şeklinde okunduğunda kişiyi ahlaken doruklara taşır.
-Bir başkası için de niyet edip okuyarak o kişiye güzel enerjiler gönderebilirsiniz. Dua ettiğiniz kişiye düzgün davranışlar kazandırırsınız. Duanın gücünün farkında olanlar bu tür eylemleri kolaylıkla yapabilirler.
-Gizli ve fizik üstü hallerin meydana geldiği çok güzel ve önemli bir zikirdir. Mana dünyasından madde dünyasına somut olarak geçerek objelere yakın olduğunuz bir zikirdir. Diğer varlıklara karşı sözü geçenlerden olmak isteyenler vird etmelidir.
-İçeride olan ve aslolan dünyamıza genişlik, rahatlık ve huzur veren, iç sıkıntısını alan bir frekansa sahiptir. Halk arasında doğru duvar yıkılmaz deyiminin bir işaretidir. Rabb'in insan nezdinde herhangi bir mezhebi ve dili yoktur. En büyük bağlantı duanın kendisidir. Bu dili bilen herkes Rabb'ine ulaşır. Yani doğruluğu ve hakikati kendine karakter edinen herkes er ya da geç istediğini bulur.
-Bazen doğru olduğunu hissettiğiniz ama sonraki süreçte bu doğrudan yüz çevirdiğiniz zamanlar mutlaka olmuştur. Bu tür durumlarda nefse gizlenmiş şeytan düşüncelerinize vesvese vererek size yanlışlar yaptırır. Hem de bildiğiniz doğrudan sizi vazgeçirerek. Böylelikle hayatınızdaki doğrular yavaş yavaş size terk eder. Ya Reşid esması size doğruyu sevdirerek yapmanıza ve yanlışa düşmemenize yardım eder. Eğer bir gün olurda çıkmazlara girerseniz Ya Reşidi yardıma çağırmalısınız.
-Hata yapmayı azaltan Ya Reşid esması bulunduğunuz yeri, makamı veya mevkiyi korumaya da yardım eder. Ne istediğini ve neye odaklanacağını bilmeyen ve bir çok seçenek arasında kararsız kalan kimseler, bu isimden yardım alabilirler.
-Söze tesir gücü veren Ya Reşid esması okuyanın hikmetli bir dile sahip olmasına vesile olur. Allah bu isimle dua edenleri doğruya kılavuzlar. Doğruya kılavuzlanan bir kişi hatalarını azaltır ve huzur kapılarını ardına kadar açar. Huzur bazen istemediklerimizde gizlidir. Sıkıntı ise bazen istediklerimize gizlenir. Gelmeyince de sıkıntı verir, gelince de sıkıntı verir. Huzur insan nezdinde ona inananların kokusudur. Huzur onu aramak veya beklemek değildir. Huzur sana düşünceden daha yakın olan Rabb'ini anmaktan geçer. O Rabb ki düşüncende var olan ve istediğin her şeyi hayatına üfleyecek olandır.
-Bu esmayı okuyan kimseler; meleklerin ziyaretine nail olur. Kişi bu zikri yüksek sayılarda okuyarak o güzel enerjiyi yakalarsa, rüyasında onlarla sohbet edecek paklığa ulaşır. Hayatınız kalbinizi yumuşatan hikayelerle devam eder. Allah güzel ve yumuşak kalpleri sever.
-Namaz yapılması gereken en büyük disiplindir. Namazınızı eksik etmeyiniz. Namaz kılarken indiğiniz her secde size büyük bir aşk vermelidir. Namazı bir çok insan gibi duygudan, bilinçten ve aşktan yoksun bir halde yapılan eylemler haline getirmeyiniz. Namaz bırakılmaması ve büyük bir aşkla yapılması gereken bir büyük bir disiplindir.
-Size haz vermesine karşılık yapmak istemediğiniz fakat yapmaktan vazgeçemediğiniz her davranışınızı düzelten bir enerji alanı oluşturur. Bu arınma hali perhiz gibi zorlu değil, kolaylaştırıcı ve huzur verici olur.
-Dileklerin kabul edilmesinde büyük bir etkiye sahiptir. Bir çok insanda görülen prostat hastalığını iyileştiren bir frekansa sahiptir...
İHÇ
GAYBNÂME
(Gökyüzünü öpmek mümkün)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzünü öpmek mümkün
SpiritualEsma-ul Hüsna (GÂYBNÂME) Öpebilirseniz eğer dualarla gökyüzünü, Yarın bambaşka bir Güneş doğacaktır üstünüze... En büyük yükselişleriniz dua, Tek inişleriniz Rabb'e olan secde olsun. Ve Her daim Allah'ın selamı üzerinize olsun. Amin...