SÜMMES SEBİLE YESSERAHUSonra ona var oluşu yani doğumunu, içsesi ve seçmesi gereken doğru yolu, mutluluğu ve Rabb'ine karşı bağlılığı, çevresindeki bütün fayda veren güzelliklerden yararlanmayı kolaylaştırdı.
-Zikir gibi tekrar edilmesi gereken bu ayet mucizelerin gizli bir anahtarıdır. Havvası ve tesiri ; güzel enerjiler taşıyan bir müminde anında etki yaratacak kadar hızlıdır. Hayatın ve zorlukların her ayrıntısına bu zikri gönderiniz.
-Enerjiniz düşük ise bu ayeti gün içinde her aklınıza geldiğinde bol bol okuyunuz. Olumlu olmak en büyük imandır. Fakat enerjinizin düşük olması bu yasada dışlanacağınız anlamına gelmez. Sadece istediklerinize biraz daha geç ulaşırsınız.
-Borcu olan veya acil maddiyata ihtiyacı olanlar bu mucize dolu zikri okuduğunda o kapıyı sonuna kadar aralayacaktır. Yolunda gitmeyen her şey için bu ayeti mutlaka zikredin. Size sadece yardımlar çağırmakla kalmaz, her ayrıntıda, her yolda mükemmel bir rehber ve kolaylaştırıcı vesileler getirir. Kişiyi kendine rehber kılar.
-Zorluklar hayatın soyadı gibidir. Ama bambaşka bir konfor, bambaşka bir güzellik de vardır. Bu ayeti bol bol zikreden her kimse, mutlaka Rabb'in zorluklara olan dokunuşunu ve bununla birlikte kolaylıkların her şeyi değiştireceği bir yaşama kavuşur.
-Kolaylık deyip geçmeyin. Kolaylık ; Rabb'in yasasında duaların kabulünün en büyük göstergesidir. Eğer bir şeyler kolay bir şekilde hayatınıza girmeye başladıysa artık değişim başlamış demektir. Gün sonunda ve gün içinde bu zikirle ilgili çalışma yaparken öncesinde 100 tane besmele okuyup sonra en az 100 defa bu ayeti okuyanlar ve de bunu 21 gün ara vermeksizin yapanlar tüm isteklerine Allah'ın imkan ve izniyle ulaşır. Unutmayınız sabırla değil imanla okuyunuz. İman inanç demektir. İnanç dile getirilmiş niyetlerin olma halidir.
-Mutluluk ve yaşam enerjisinin zedelendiğini hissedenler bu ayeti mutlaka zikretmelidirler. Vird edinenler mucizeleri ve güzel değişimleri her daim cebinde taşır. Değişim deyip geçmeyin. Değişim ; Rabb'in yasasında kapıların açıldığının en büyük göstergesidir. Eğer bir şeyler değişmeye başladıysa buna izin verin. Tek düze kalmaya çalışan her kişi kısmetini kendi kendine bağlayan, sonra kendisine büyü yapıldığını sanıp bunun için tonlarca para harcayıp kapı kapı gezen kimselerdir.
-Başarıyı hayatına çekmek isteyenler için çok önemli bir enerji alanı oluşturur. Kısmetin açılması için okuyanlar bu anlamda büyük bir frekansa sahip olur. Yani kısacası şansın her daim sizinle olmasıdır. İş hayatında bütün zorlukları aşmanıza vesile olur. İlişkilerinizi düzeltecek ve vereceği güzel enerjiyle rahatlığa kavuşturacak güçte bir zikirdir...
İHÇ
GAYBNÂME
(Gökyüzünü öpmek mümkün)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzünü öpmek mümkün
SpiritualEsma-ul Hüsna (GÂYBNÂME) Öpebilirseniz eğer dualarla gökyüzünü, Yarın bambaşka bir Güneş doğacaktır üstünüze... En büyük yükselişleriniz dua, Tek inişleriniz Rabb'e olan secde olsun. Ve Her daim Allah'ın selamı üzerinize olsun. Amin...