Öpüşüyorlar mıydı? Evet bunu beynim zor algılasada öpüşüyorlardı peki sadece beynim mi zor algılıyordu bu durumu? Bu sorunun cevabını veremesemde ... Almila, "Hani bu çocuk yavşak Simge'ye yüz vermemişti." diyerek sitem etti "Çocuk sınıfta takmıyordu kızı ama ..." Açelya "Tamam kızlar çekiştirmeyin elalemi hadi gelin şu banka oturalım." ne Almila ne de ben Açelya'yı takmıştık sadece karşımızdaki görüntüye bakıyorduk sonra bir el bileğimi kavradı ve beni çekiştirmeye başladı.
"Aaa ne oluyo?"
"Sizin geleceğiniz yok ben sizi banka götürüyorum."
"Tamam bırak kolumu ben yürürüm." Açelya kolumu bıraktı ve köşedeki boş bir banka oturduk.
Kafamı Simge'yle Aras'ın olduğu yöne çevirdim ama Aras ortalıkta yoktu Simge ise orada bir başına duruyordu.Simge bakışlarını bizim olduğumuz tarafa çevirdi ve yapmacık gülümsemesiyle yanımıza geldi. "Naber kızlar?"
"İyi işte oturuyoruz sende otursana." dedi Açelya
"Peki oturayım," dedi ve geldi benim yanıma oturdu. Almila "Az önce o çocukla öpüştünüz değil mi? Aranızda bir şey mi var?" diye sorularını sormaya başladı "Evet ama aramızda bir şey yok yani çocuk benden hoşlanmış sonra işte yanıma geldi açıkladı falan filan sonra da birden dudaklarıma yapıştı, bir şey itiraf edeyim mi çok tatlı öpüyor." gerçekten bunu benim yanımdaki oturan Aras mı yapmıştı? Sınıfta Simge'ye yüz vermeyen Aras hem hoşlanıcak başka kız mı bulamadı oysa ki hiç öyle birine benzemiyordu. Bir de gitmiş dudaklarına yapışmış. İğrenç.___ ___ ___
Hadi bir şey demiyim demiyim diye duruyordum ama dayanamayıp "Aras sen ne kadar iğrenç bir şey mişsin." dedim en sonunda, başını bana çevirdi ve "Sen bana mı dedin?" diye sordu yok başka kime diyecektim "Tabii ki sana dedim."
"Kızım benimle böyle konuşamassın hem beni daha tanımıyorsun bile tanısan bile böyle konuşamassın." diye tehditkar bir şekilde konuştu.
"Ben seni çok iyi tanıdım kızdan hoşlanıyorsun sonra da kızın istemediği bir şekilde dudaklarına yapışıyorsun." dudaklarına yapıştığı kız Simge'de olsa yani asla böyle bir şey yapmamalıydı ilk öpücüğünü çalmıştı belki "Sen neyden bahsediyorsun ben kimden hoşlanıyormuşum?"
"İğrencin tekisin birde bilmiyormuş ayakları şu ilk teneffüs yanına gelen Simge hani hoşlandığın kız öğle arası dudaklarına yapıştığın kızdan."
"Ben mi ondan hoşlanıyormuşum? Ben mi onun dudaklarına yapışmışım?"
"Yok ben onun dudaklarına yapışmışım tövbe tövbe," ıyy bu nasıl iğrenç bir cümleydi Simge ve ben kafamdaki salak fikirlere küfür ettikten sonra kendime geldim.
"Bunları sana kim söyledi." sinirlenmişti "Simge başka kim olacaktı?"
"O kız neyin derdinde hepsi yalan inanmayın ona."
"Nasıl yalan olabilir, öpüştüğünüzü gördük."
"Öpüşmedik, sadece dudaklarımı öptü. Teneffüste yanıma geldi ilk teneffüs olduğu gibi bana yavşadı yine karşılık alamadı sonra da birden o benim dudaklarıma yapıştı."
Aras sırasından sinirli bir şekilde kalktı ve gitti.
Yalancı Simge.Simge'nin ağzından.
Babam, annemi başka bir kadınla aldatmıştı her gece eve geç geliyordu ve ayrıca içkili bir şekilde bazı geceler ise eve hiç gelmiyordu.
Yine o gece eve içkili bir şekilde gelmişti annem ve o lanet olası babamın odasıyla benim odam yan yanaydı sesler benim odamada geliyordu annem "Yapma, yapma." diye bağrıyordu ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Annemin neden hıçkıra hıçkıra ağladığı ve bağırdığını merak ettiğim için bahdaş kurarak oturduğum yataktan kalktım annem ve o adamın odasına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Ve Aşk
Teen Fictionİki çocuk vardı karşımda ama onları sadece yan profillerinden izleyebiliyordum. İlkinin elinde bir çiçek vardı ve onu toprağa ekmek için cebelleşiyordu, aynı ben ama o benim için değerli ve özeldi. Diğeri ikincisi ise elindeki çam ağacı fidanını top...