Bu koku hastane kokusuydu ama benim burada olmamam gerekiyordu yaşıyordum sevinsem mi? Üzülsem mi? Bilemedim. Ağlama seslerine gözlerimi açtım ağlayan annemdi ve yanında Almila ve Açelya vardı bir şeyler söylüyorlardı sesleri alçak çıktığı için kulağıma uğultu gibi geliyordu babam tekli koltukta oturuyordu ve gözlerini zemine dikmiş bir şeyler düşünüyor gibiydi Selin'de koltuğun kolgacına oturmuş babama sarılmış bir şekilde duruyordu etrafı izlerken diğer yerde duvara yaslanmış ve bacaklarını gövdesine yaslamış kollarınıda dizlerine koymuş yerde oturan Talha'ya çevirdim ben ise hasta yatağında yatıyordum.
Hepsi benim için buraya gelmişti annem gözyaşlarını benim için akıtıyordu kıyamam ismi gibi Nurdan'dı babam beni dinlemeden yargılasada bana orospu desede burdaydı yanımdaydı canımın en içleri. Talha ayrılsakda bu son zamanlarda hep yanımdaydı balım. Yalnız değilmişsin bak Buğlem sevdiklerin sevenlerin burdalar senin için dedim ve
dudağımı tebessüm etmek için kıvırdım.Babama hala kırgındım bana haketmediğim bir sürü şey söylemişti. Gözlerim Talha'yla buluştu onun gözleride benimkiyle. Buluşur buluşmaz oturduğu yerden şimşek hızıyla kalktı ve benim yanıma fırladı "Güzelim," dedi sesi yorgundu ve de uyandığımı görmenin mutluluğuyla sevinçli çıkmıştı. Annem, babam, Selin, ve best friendslerim de yanıma geldi ve hepsinin ağzından "İyi misin?" sorusu yükselmeye başladı "İyiyim." dedim "Anne ağlama artık ben uyandım."
Annem, "Kızım sana bir şey olacak diye çok korktum bir daha sakın böyle bir şey yapma Talha bize her şeyi anlattı o fotorafları Aras'ın gönderdiğini."
Babam "Kızım özür dilerim beni affedebilecek misin?" dedi masumhane birşekilde ve yanağıma küçük bir öpücük kondurdu böyle yaparsa tabii affederdim "Sizi seviyorum." dedim babamıda affetmiştim sonuçta o zaman fotorafları benim koyduğumu sanıyordu ve öyle bir tepki vermesi...
Bunları düşünmek istemiyordum. Selin "Abla bende özür dilerim." dedi "Tamam özür dilemeyi kesin artık. Ben böyle ortamlara gelemiyorum." dedim gülerek."Artık gitsek mi buradan?" oldum olası nefret ediyordum. Talha "İki gün daha burdasın." dedi Ne kadar güzel. Babamın telefonu çaldı ve açmak için dışarı çıktı bir dakika kadar bir süre sonra tekrar içeri girdi "Fabrikadan beni çağırıyorlar önemli bir iş çıkmış benim gitmem lazım. Almila ve Açelya hemde sizi evinize bırakayım." dedi "Kızlar geldiğiniz için teşekkür ederim ben iyiyim hadi siz gidin." dedim "Emin misin?" dedi Açelya. "Evet hadi siz gidin zaten başımda annem var." dedim "Biz yine geliriz geçmiş olsun." dedi Almila. Sonra ikiside yanağımdan öpüp gittiler.
Selin ve annem hava almak için dışarı çıktılar. Talha'da tekli koltuğa oturmuş elimi tutuyordu elim yanmaya başlamıştı. "Beni bırakıp gideceksin diye çok korktum." dedi "Ya, ben daha geç kalsaydım seni o halde daha geç görseydim." dedi "Bak ben burdayım ve iyiyim." dedim elini daha sıkı tutarak.
"Sana kızgınım." dedi. "Özür dilerim amacım seni ve sizi korkutmak değildi o anki psikolojim çok farklıydı bende öyle bir şey yapabildiğime inanamıyorum." dedim pişman bir şekilde. "Bir daha sakın canına kıymaya kalkışıyım deme. Eğer öyle bir şey yapacaksan bana söyle."
"Neden sen mi öldüreceksin beni?"
"Ben, seni öldürmem." dedi kesin bir dille "Ne yaparsın o zaman?" dedim cevabını merak ederek "Daha farklı yöntemlerim var benim."
"Ne gibi mesela?"
"O zaman görürsün." dedi sargılı olan diğer eliylede saçlarımı okşamaya başladı. Bedenimdeki heyecan müebbet hapis yemiş gibi vücudumda tutsak kaldı."Özledim seni." dedi saçlarımı okşamaya devam ederken.
___ ___ ___
Annem, Talha'ya nazik bir şekilde gitmesini söylemişti ama Talha, annemi ikna edip burada kalmıştı. Gözlerimi tamamen açtım ve görüş açıma yine tekli koltuğa oturmuş elimi tutan ve beni izleyen Talha girdi "Sen beni mi izliyorsun?" diye sordum cevabı belliydi ama "Evet, çok güzel uyuyordun." dedi vücudum ateş atmaya başladı etrafa kısaca göz gezdirdim ve sonra tekrar bakışlarımı Talha'ya çevirdim "Annem ve Selin nerede?" diye sordum merakla "Annen ve baban okula gittiler, Aras meselesi için Selin'de aşağıda kahvaltı yapıyor." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Ve Aşk
Fiksi Remajaİki çocuk vardı karşımda ama onları sadece yan profillerinden izleyebiliyordum. İlkinin elinde bir çiçek vardı ve onu toprağa ekmek için cebelleşiyordu, aynı ben ama o benim için değerli ve özeldi. Diğeri ikincisi ise elindeki çam ağacı fidanını top...