Gözlerinden sanki ateş püskürüyordu. Gözlerini gözlerimden hala ayırmamıştı ve bu beni fazlasıyla korkutuyordu. Sağ gözünün tam ortasına çok sert bir şekilde geldiği anlaşılan bir yumruk yedi ve dengesini kaybedip yere düştü küçük bir tiz çığlık çıktı dudaklarımdan ve bir iki adım geriledim olduğum yerden. "Lan piç herif kimi ağlatığının farkında mısın sen?" diye çılgına dönmüş gibi bağırarak söylemişti Talha eminim ki tüm okul duymuştu.
Aras yere uzanmış bir şekilde yerde yatıyordu ve bir eliylen gözünü tutuyordu "Diğer gözünüde çıkaracağım senin piç herif o gözlerin Buğlem'e bakmaya hak etmiyor. Sen hele bir daha Buğlem'e bir şey yap bak o zaman ben seni kebertmiyor muyum? Piç kurusu.
Aras insanın sinirlerini bozacak bir şekilde güldü ve sonra "Köpek gibi aşıksın Buğlem'e hala köpek gibi, ben senin canını nasıl yakacağımı biliyorum" dedi hala derken Aras bizim Talha'yla çıktığımızı bilmiyordu ki, bizim dedikoducu okuldan duymuştur elbette. Talha sustu hiçbir şey söylemedi. Neden benden ayrılmıştı? Hala bu sorunun cevabına mantıklı bir cevap bulamıyordum. Kütüphanenin kapısı açıldı ve içeriye ingilizce öğretmeni Barış hoca geldi "Ne oluyor burada sesiniz dışarıya kadar geliyor. Oğlum sen niye yerde yatıyorsun ? Buğlem, kızım sen niye ağlıyorsun?" diye sordu sakinlik ve kızgınlık arası bir ses tonu takınarak. Hala ağladığımın farkında bile değildim.
Aras uzandığı yerden kolay bir şekilde kalktı ve sandalyeye oturdu hoca bizimle göz teması kurarak "Sizde oturun" dedi Barış hoca. Elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim ve Aras'ın çaprazındaki Barış hocanın yanındaki Talha'nın karşısındaki sandalyeye oturdum. "Evet anlatın bakalım ne oldu burada"
"Hocam aramızda küçük bir tartışma yaşandı ama Aras arkadaşımız Buğlem'den özür dilerse sorunu halledebiliriz." dedi Talha. Özür dilese bile affedemezdim yaptığı çok çok kötü bir şeydi "Aranızdaki sorun neymiş?" dedi Barış hoca "önemli bir şey değil hocam, gereksiz." dedim hocanın daha fazla soru sormayıp gitmesi için oysa o kadar önemliydi ki "Madem gereksiz bir konu üzerinde tartıştınız niye ağladın o zaman?"
"Hocam bugün biraz moralim bozukta ve Aras'da birden üzerime gelince ağladım bardağı taşıran son damla oldu desem." dedim Aras'ın bataklık yeşili gözlerinin içini bakarak "Aras sen neden yerde yatıyordun?" diye sordu sorularını sormaya devam edecekti belli ki. Aras "Hocam keyfimden yerde yatmıyordum herhalde Talha arkadaşım üzerime saldırdığı için."
"Siz şu olayı bana başından anlatın bakalım." dedi
hoca illa öğrenecekti "Hocam, olay aynen şöyle oldu" dedi Talha anlatıcak mıydı? Ve sözlerine devam etti "Aras, Buğlem'e ağır bir argo kelime kullandı ve Buğlem'de ağlamaya başladı bende nasıl bir kızla böyle konuşabiliyorsun diye ona çıkıştım olay bundan ibaret hocam." Talha sözlerini bitirince Aras durumumuza acır bir şekilde güldü hoca Aras'a ters bir şekilde baktı."Evet, hocam olay aynen böyle oldu" dedim Talha'nın söylediği yalanı destekleyerek ve hocanın bakışlarını bana çevirmesini sağlayarak "Aras dedikleri doğru mu?" diye sordu "Kısmen doğru." dedi ne olacak doğru desen de hoca gitse başımızdan "Birde senden dinleyelim olayı, anlat bakalım." dedi Barış hoca
Aras gözlerimin içine öyle bir bakıyordu ki ürküyordum doğruları anlatırsa hocalar görmüş müydü acaba o fotorafları tabii görmüşlerdir okuldaki tüm öğrencilerde varken onların görmemesi, görmeseler bile kesin duymuşlardır herkesin ağzında benim fotoraflarım vardı eğer doğruları anlatırsa kendi yaptığınıda açıklıyacaktı.
Utançtan yanaklarım yanmaya başlamıştı.Birden aklımda Aras'ın az önce bana zarf ettiği kelimeler beliriverdi iç çamaşırlı fotoraflarını herkese göndermem bizzat seni kendim soyarım ondan sonra tadını alırım ve çıplak fotoraflarını öyle gönderirim demişti. Tadımı almak. Gözümün önünde birden canlanınca kendimden bir anlığına nefret ettim ve gözümdeki canlandırmayı sildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Ve Aşk
Teen Fictionİki çocuk vardı karşımda ama onları sadece yan profillerinden izleyebiliyordum. İlkinin elinde bir çiçek vardı ve onu toprağa ekmek için cebelleşiyordu, aynı ben ama o benim için değerli ve özeldi. Diğeri ikincisi ise elindeki çam ağacı fidanını top...