Sitenin önüne gelmiştik. Aras'a iyi geceler deyip kızlarla birlikte süper siyah BMW'den indik. Açelya ve Almila ile vedalaştıktan sonra apartmanın kapısından girdim ve asansörle 3. kata çıktım. Telefonumdan saatte baktığımda 01.32 geçiyordu annem ve babam yatmıştır diye düşündüğüm için kapıyı ying yang işaretli anahtarlığımla açtım ve içeriye girdim.
Tam tahmin ettiğim gibi annem ve babam yatmıştı kardeşim Selin' de cep telefonuyla ilgileniyordu. Dolabımdan ayıcıklı pijamalarımı alıp banyoya geçtim ilk önce yüzümdeki makyajı sildim ve daha sonra elbisemi çıkartıp çocuksu olan ayıcıklı pijamamı giydim ve uykum geldiği için de odama geçip yatağıma yattım.
Sabah telefonumun alarmının çalmasıyla uyandım, alarmı kapattım sonra da sıcacık yatağımdan kalktım ve ayıcıklı pijamalarımı çıkartıp üzerime okul formamı giyidim daha sonrada saçlarımı yapmak için banyoya gittim. Saçlarımı taradıktan sonra hafif şekilde at kuyruğu yaptım. Dün akşam domatesleri doğrarken kestiğim parmağımdaki yara bandını çıkardım ve kahvaltı için mutfağa geçtim annem, babam ve Selin'in yanaklarını öpücük kondurdum ve "Günaydın." dedim ve sandalyemi çekip oturdum ... Almila ve Açelya çağırana kadar kahvaltımı yaptım daha sonrada birlikte okula doğru yürümeye başladık ...
Zilin çalmasına beş dakika vardı Aras gelmişti. Ah! Ben dün gece Aras'a teşekkür etmemiştim çocuk benim için kavga etmişti. Aras benim yanıma oturduğunda "Aras ben dün gece olanlar için teşekkür ederim." dedim "Bana borçlandın." dedi düz bir sesle "İnsan önemli değil, sorun değil der demi ama pardon sen Aras'sın değil mi?"
"Hiçbir şey karşılıksız değildir güzelim, bunu anlasan iyi edersin." dedi. Güzelimi başka birinin ağzından duymak beni kötü hissettirmişti.
"İnsanı teşekkür ettiğine pişman edersin."
___ ___ ___
Zil çaldı ve Açelya & Almila'nın yanına gittim ikiside sırada oturuyorlardı bende yanlarına oturmak için boş bir sandalye çektim ve oturdum. Almila ve Açelya Selena Gomez'in yeni çıkan şarkısından ve klibinden bahsediyorlardı ikiside çok fazla Selena Gomez hayranıydı ve benim geldiğimi bile fark etmemişlerdi.
"Hey kızlar." dedim burda olduğumu fark etmeleri için "Aynen kesinlikle." dedi son cümlesini tamamlayarak Almila, Açelya'ya karşı ve bana döndüler. "Merhaba." dediler. Aynı anda. Açelya'nın telefonu çalmaya başladı. Almila'da merakla kim diye sordu Açelya'da heyecanla "Sarp." diye cevap verdi ve telefonunu açmak için sınıftan çıktı.
Açelya uzun konuşması ardından sınıfa girdi ve masasına oturdu. Açelya "Kızlar ben öğleden sonra Sarp'la buluşmaya gideceğim." Almila "Yani okulu ekeceksin." Almila yine merakına yenik düşüp "Ne yapacaksınız?" diye sordu Açelya'da "Beni evine
götürecekmiş." dedi "Peki ev boş muymuş?" diye sordum imayla, Açelya utana sıkıla evet anlamında başını salladı Almila ve bende "ooo" diye ses çıkardık "Artık ne yaparsınız bilmem." dedim gülerek, Açelya "Yavaş gel, hemen fesata yatın zaten anasınını satayım." dedi sırasından kalemini bana atarak "Tamam tamam bir şey demedim." ve
ardından "Kırmızı dantelli eşyalarını giymeyi unutma" diyede ekledim Açelya "Sen çok oldun ama." dedi ve sırasından kalktı ve bende kalktım çünkü birazdan beni kovalamaya başlayacaktı. Bende kaçmaya başladım.Koşarken arkama baktım geliyor mu? Diye ama yoktu arkama bakmamla birlikte durmam bir oldu çünkü birine çarpmıştım ve gömleğim ıslanmış karnımın olduğu yer yanmıştı kafamı kaldırıp bakmamla çarptığım kişinin Aras olduğunu fark ettim ve elindeki bardaktaki kahvenin yarısı üzerime bocalanmıştı "Dikkat etsene." dedim karnımın yanmasını hâlâ üzerimde hissederken "Kahveyi üzerime boşalttın yanıyorum." kahve dökülen gömleğimi, yapışan karnımdan çekerek tutmaya başladım ama hâlâ yanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Ve Aşk
Teen Fictionİki çocuk vardı karşımda ama onları sadece yan profillerinden izleyebiliyordum. İlkinin elinde bir çiçek vardı ve onu toprağa ekmek için cebelleşiyordu, aynı ben ama o benim için değerli ve özeldi. Diğeri ikincisi ise elindeki çam ağacı fidanını top...