- Wysiadamy! No raz, raz. Lusia weź bluzę.- wykrzykiwała moja mama.- Hej Gwiazdko! Dom już przygotowałem, wiesz...- uśmiechnął się- Wzięłaś swoją torebkę?
- Tak tato. To nasz dom?- Wskazałam palcem duży,biały budynek.
- Tak Gwiazdko. Tak...
- To dobrze... Jak duże jest Gotham tato?
- Duże Gwiazdko. Duże...
- To dobrze... Będę miała własny pokój?
- Oczywiście Gwiazdko. Idziemy zwiedzać!- wykrzyknął i złapał mnie za rękę. Będąc na trawniku rzuciliśmy torby i ścigaliśmy się do drzwi. Oczywiście, że byłam pierwsza...
- Ha! Znowu pierwsza! Ty tato zawsze przegrywasz. Jesteś aż takim chuchrakiem?- tata lekko się skrzywił. Nie rozumiem czemu...- Czemu się krzywisz?
- Gwiazdko... wiesz... czasem lepiej jest zostawić swoje przemyślenia tylko dla siebie. Nie zawsze warto mówić od razu to co sobie pomyślisz...
- To głupie. Skoro tak myślę to są to moje poglądy i mogę je wyrażać.
- Tak... ale nie zawsze to wychodzi na dobre.
- Ja tam widzę wszystko dobre. Nie ma zła. To tylko wymysł ludzi.
- No właśnie... nie widzisz...
Ale ja już nie zwracałam na niego uwagi bo właśnie weszliśmy do domu...
- Shine!!!!!!!
- Nie Gwiazdko. To nie świeci... za to twój pokój...
Kiedy tylko powiedział o moim pokoju mnie już nie było obok niego, bo wbiegałam na schody. Mój pokój... mama mówiła, że jest na końcu korytarza na górze po lewej... To tutaj! Otworzyłam drzwi i... i zemdlałam!!
~☆~
- Mówiłam ci! Nie tyle gwiazdek. Ale ty i tak swoje. Mogłam się spodziewać, że tak zrobisz... Nie rozumiesz, że one ją psują?! My ją leczymy, a ty to niszczysz. Ona ma osiemnaście lat, a zachowuje się jak trzyletnie dziecko.
Ograniczymy gwiazdki, przejdzie terapię i możemy spokojnie zacząć wszystko od nowa. Idź po rzeczy Lusii i Maćka, bo ja sobie sama z tym wszystkim nie dam rady- Dobrze...
...A może ja nie chcę żebyśmy zaczynali wszystko od nowa... może wole ją jako moją małą Gwiazdkę!!!!~☆~
Ave Ave!
Oto ja i prolog :33 oceniać!!! To dla mnie ważne. W sumie to ta opowieść jest tak jakby zmotywowana działalnością itsalljustforfun bo uwielbiam jej opowiadania i serdecznie do niej zapraszam a po części moją młodszą siostrą... Media-> świat postrzegany przez Lusię czyli inaczej Łucję... no to tyle.Ave ja xx
CZYTASZ
Shine like me [ Zakończone]
FanfictionJestem gwiazdką rodziców. Uśmiechniętą dziwaczką. Mamę kocham, a tatę jeszcze bardziej. Codziennie chodzę na badania do pana Piotra. Mama mówi, że jestem bardziej zdrowa niż inni ludzie. Ale kiedyś Zosia z podwórka powiedziała mi, że jej mama mówi...