Merhaba arkadaşlar :) Hikayeme başlamadan önce söylemeliyim ki üzerinde çok düşündüğüm bir kurgu ve ayrıntılara çok önem verdim . Umarım siz de beğenirsiniz :) Yorumlarınızı bekliyorum ;)
"Haydi Allah'a emanet olun Peyker hanım, kendinize iyi bakın, bizi habersiz bırakmayın lütfen."
5 yıllık emektarım Marki Necip Bey Yalısı nın kapısında durmuş gözü yaşlı bana bakarken gitmek çok zor ve yanlış alınmış bir karar gibi gözüktü.
Ama beni buraya bağlayan ne vardı ki?
Tabi ki her daim yanımda olan, artık ailemden biri gibi olan -kalan tek ailem- Ferit Sami Korlu dışında.Nam-ı değer deli Ferit.
Aslında akraba bile değiliz ancak ailemin hunharca katliamı sonrası vasiyetleri gereği 18 yaşıma kadar vasisim olarak bütün mirasımı yönetmişti.
Merhum ailem her nasıl olduysa tahmin etmişlerdi.Böyle bir vahşice kundaklamaya kurban gideceklerini ve ondan sonra akbabaların -akrabalar- saldırılarına geride kalanların maruz kalacağını tahmin etmiş, her daim çok güvendikleri aile dostumuz Ferit Sami Korlu'yu
vasiyetlerinde Girift Holding'in vasisi olarak belirtmişlerdi. O zaman 7 yaşındaydım ama amcalarımın vasiyet okunduğunda yüzlerinde beliren o öfkeyi hala dün gibi hatırlıyordum. .."Merak etme Suzicim, sık sık arayacağım seni. Yalı sana emanet.Hem neden ağlıyorsun bakayım? New York'a temelli taşınmak için değil İstanbul'a daha güçlü dönmek için gidiyorum. "
"Biliyorum Peyker hanım ama ,18 yaşınızdan beri yalınızda bir gün bana çalışanınız olduğumu hissettirmediniz.Ben sizi kızım yerine koydum . Üzülmemek elde değil. İlk ayrılışımız. "
"Tamam Suzicim,merak etme , ilk ve son olacak.Haydi hoşçakal.Ferit amcayla önceden vedalaşmıştık zaten. Yaseminlerime iyi bak."
Arkamdan dökülen su sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp, arabama doğru yürüyorum.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Başım cama yaslı tam uykuya dalacakken hostesin sesiyle irkiliyorum."Ne alırsınız efendim? "
"Su lütfen ." Cep telefonumdan saati kontrol ediyorum. 7 saat geçmiş! 5 saat daha dayanabilir miyim diye hesap ederken telefonum titreşiyor.
Türkiye'deki kişisel asistanım aynı zamanda arkadaşım Levent ' ten mesaj var:
##Peyker iyi yolculuklar!
New York'a indiğinde havalimanında sana evine kadar eşlik edecek asistanın bekliyor olacak. CV'si e-mail ında.##
E-mail imi kontrol ediyorum. Bakalım Levent'in benim için seçtiği asistan kim?
《《 Gönderen :Levent Demirciler
Alıcı : T. Peyker Girift
Calvin Galon
Doğum : 17 Mayıs 1986
Öğrenim : Cornell Üniversitesi -İşletim Sistemleri
............. 》》
Diye uzayıp giden listede üniversitesini görünce benden tam puan alıyor. Demek başarılı. Peki sevgili asistanım Calvin, patronunun üniversite bile okuyamadığını öğrenince ne yapardı acaba ?
Dairem gidip bir an önce uyuyup jetlag ı üzerinden atmak istiyorum. Sonrasında programımı gözden geçirip şirkete bir hayli yoğunlaşmak gerekecek.
AppleMac'ten Nydailynews'deki ekonomi haberlerini karıştırırken uçağın inişe geçtiğini bildiren anonsu duyuyorum :
"Sayın yolcularımız, ben kaptan pilotunuz. Havalimanına inmek üzereyiz. New York'a hoşgeldiniz! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR MASKE #VYM_2017
RomanceDaniel Beowulf 'un şaşkınca bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.Birden önümde belirip, "Sen o kızsın...O geceki kız öyle değil mi? Toska..Ben yanıma geldiğinde sanmıştım ki... " "Evet ben o geceki kızım , Toska" neyse ki bu doğruydu. İstanbul'd...