Bölüm 5 -Beowulf

83 31 7
                                    

Not: Görsel Beowulf Holding logosuna aittir. Tabi ki tasarımı bana aittir.Lütfen yorumlarınızı aşağıda belirtin :)) Emeğe saygı lütfen :)))

Eve gelince dolabın üstündeki numaralardan birini tuşlayıp Margarita pizza istedim.
Bir yandan AppleMac'tan New York'ta lojistik alanda çalışan şirketleri araştırıyor ve televizyondan borsa durumunu takip ediyordum bir yandan da pizza yiyordum.
Yok yok yok! Filo lojistik alanında Beowulf'a karşı destek alabileceğim daha kapsamlı ve Beowulf'tan çekinmeyecek bir şirket yok.

Saat çok geç olmuş. 02.34 Sabah daha erken gitmem gerek şirkete.
Beowulf'un yeni yönetim kurulu başkanı
Tam yatacakken aklıma takılıyor.Google 'da aratıyorum.
Pizza boğazımda kalacaktı neredeyse! Bu o çocuk! Ne yani bir dakika!
Bizim 24 yıllık şirketimiz gece yarısında körkütük sarhoş ve yaralı bir şekilde yola atılmış ve salya sümük ağlayan bu serseri yüzünden mi yıkılması tehlikesi altında!!
Thomas 'ın sözleri aklıma süzülüyor.
{{ Ben doğruyken yolum eğri olmuş kimin umrunda}}
Hem o bana belki de canını borçlu , ben ondan bir ihaleciği almışım çok mu?
Saçmalama Peyker! diyorum kendi kendime.
Bu ihaleyi alabilmek için neler yapman gerekebileceği aklına gelmiyor mu?Peki ya alamazsam?
Her şeyi mi kaybetmek mi yoksa her şeyden vazgeçmek mi?...Ve son kararımı vermiş olarak uykuya dalıyorum.

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

"Günaydın Thomas! " Arabaya binerken meraklı bakışlarla bakıyor.

"Kararınızı vermişsiniz. Bu kalıyorum demek mi ?"

"Henüz bir şey söylemek için çok erken ama umarım doğru olana karar kılar. "

"Kılıç tutmayı denemeden savaştan çıkmak çok anlamsızdır."

Arabanın siyah camından dışarı bakarken şehri seyre dalıyorum .

Ofise girdiğimde Olivia ve birkaç kişi dışında gelen yoktu.Ne de olsa saat henüz 08.30 tu.İşler başlayana kadar Mac 'ten biraz araştırma yapabilirdim.
Google'a Beowulf yönetim kurulu başkanı adı yazıyorum. Hmm... adı Daniel Beowulf' muş. Ne fark ederdi ki ister Daniel ister Tom ister Mr. and Mrs. Smith benim için hepsi aynı.
Görsellere tıklatıyorum.
O ne be ? Maşallah her karede ayrı bir kız pardon ayrı bir manken.Anlaşılan çıta bayağı bir yüksek. Bana bu adam değil ihale bilgileri günahını bile vermez. Etrafındaki mankenlerle dönüp bana mı bakacak? İmkansız .Adam hem multimilyarder hem yakışıklı. Off ben kabul etsem bile olmaz gibi geliyor artık.
Mac 'i kapatıp saat e bakıyorum. Saat 9.13 . Levent 'i aramaya karar veriyorum.
Telefonu bir çalışta açıyor.

"Ben kabul etsem bile nasıl girerim o holdinge? Yahu tamam yeni geldik New York'a ama koskoca şirket sahibiyiz adımı hiç mi duymayacak bu adam?Hem
Davetler ,iş yemekleri...Birinden birine mutlaka karşılaşırız.Tamam yattı bu iş.Zaten çok saçmaydı. "

"Yahu bir dur Peyker , bir dinle. Şimdi senin bu şirket herhangi bi yolla basınla veya bir davetle piyasaya arz edildi mi ?Edilmedi.
Yani başına servis edilen hiçbir fotoğrafın yok.Türkiye 'deki kollarını da tamamen kesip gittiğine göre yasal olarak Türkiye'de ki eski uzantınla da bağdaştıramazlar.
İsim olayını diyorsan sahte kimlik kullanacaksın elbette.
Davetler desen ihaleye 3 ay kaldı. 3 ay davetler katılmazsın olur biter."

"Yani bu kadar basit öyle mi? "

"Elbette değil. Riskli bir iş.Ayrıntıları ve teferruatları Calvin ne zaman istersen sana anlatacak."

"İnanmıyorum. Ona da mı söyledin?"

"Tabi ki söyledim Peyker.O senin kişisel asistan. İnan bana Calvin 'e bu konuda en az bana güvendiğin kadar güvenebilirsin."

"Neden özellikle bu konuda güvenebilirmişim?"

Telefonda gülümsediğini hissediyordum.

"Ona sor."

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Son telekonferansımdan da çıktıktan sonra acıktığımı hissettim. Yarım saatliğine dışarı çıkabilirim.
Masamdaki butona bastım.

"Olivia Brokklyn deki görüşmem saat kaçta?"

"14.30 efendim "

"Güzel. Calvin 'e karşıdaki makarnacıda onu beklediğimi söyle ."

Calvin elinde laptop uyla geldiğinde menu ye bakıyordum.
Bu adam cidden yakışıklı.

"Hoşgeldin umarım makarna seviyorsundur. "

"Bayılırım."

" O zaman ben brokolili mozzarellalı makarna lütfen."

"Ben de aynısından ."

Garsona siparişi verdikten sonra
"Çok zamanım yok aslında Calvin .Buraya neyi konuşmak için çağırdığımı Levent anlatmıştır."

"Evet anlattı. Sizin Daniel Beowulf 'la ilgili bilgiler isteyeceğinizi düşünerek bir kaç dosya hazırladım.Tabi kendi bildiklerim de var. "

"Kendi bildiklerin mi?"

"Ben önceden Beowulf 'ta Halkla ilişkiler departmanında çalışıyordum."

"Aaa .. Öyle mi? CV ni daha dikkatli okumalıydım. Neden ayrıldın peki?"

" Eski sevgilim Natalie de Beowulf'taydı. Bazı...sorunlar oldu aramızda. İstifa etmek durumunda kaldım. "

"Hmm.. Anlıyorum" Makarnalar gelmişti.

"Daniel Beowulf 28 yaşında .3 ay önce holdingi babası George Beowulf'un inzivaya çekilme kararından sonra devraldı."

" George Beowulf' u çok gördüm dergilerde. Yanılmıyorsam 2014 Forbes'ta en çok kazanan 100 insan içerisindeydi. "

"Evet ,George Beowulf 'u sektördeki herkes tanır.Çok hırslı ve disiplinlidir.Ayrıca derneklerdeki en büyük bağışçılardandır."

"George Beowulf çok cömert bir adam o halde. "

"Daniel Beowulf küçüklüğünden beri holdinge gidip geliyordu.Yani bu işlerde bayağı tecrübeli . Umursamaz uçarı bir havası var ama iş konusunda en az babası kadar disiplinlidir.Tabi bir de erkek kardeşi var 26 yaşında. Eric Beowulf. 3 yıl önce aniden Kuzey İrlanda'ya gitti, holding işlerinden de elini ayağını çekti."

"Neden koskoca holdingi bırakıp, kıta değiştirmiş ki?"

"Orası tam bir muamma."

"Hmm.. Neyse başka?"

"Annesi Kate Beowulf. Her davet de boy göstermeye bayılır. Tam bir gösteriş meraklısı.
Beowulf lar kendilerine piyasada Akıllı kurt diyorlar.Soyadlarınin anlamından geliyor bu lakap. "

"Ben küçük kurt demeyi tercih ederim."

"Hahahaha. Kesinlikle daha iyi. Magazin gündemini bir hayli meşgul ederler. İş ve....aşk hayatları açısından."

"Neden duraksadın Calvin? Yoksa çok mu çapkın ?Şu an bir ilişkisi var mı?"

"Tam bir ilişki olmasa da gelgitli bir ilişkisi var."

"Adı ne bu kızın ?Nerede çalışıyor?"

"Beowulf'ta çalışıyor.Adı.........Natalie."
Derin bir sessizliklik ve kavramam uzun sürmedi .

"Ne? Yoksa senin eski sevgilin olan Natalie mi?"

Cevap yok.

"Ve seni Daniel Beowulf ile aldattı!"

AĞIR MASKE #VYM_2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin