Not: Görsel Daniel Beowulf 'u temsil etmektedir. Değerli okuyucularım lütfen görüşlerinizi ve eleştirilerinizi eksik etmeyiniz :)))
Eve girdiğimde saat gece yarısına geliyordu.
Kendimi koltuğa atıp, elimdeki dosyayı incelemeye koyuldum.
Toska Eston 'un CV si .
Sahte karakterim , Kanada- Toronto doğumlu.
New York üniversitesin de Finansal Yönetim bölümü son sınıf öğrencisi. Şartlı burs alıyor.
Üniversitenin birkaç blok ötedeki öğrenci yurdunda kalıyor.Iphone 6 mı bırakıp Calvin' in yeni karakterim için aldığı HTC marka telefonu kabından çıkarıp yeni hattimı takıyorum ve bildiğim bir numarayı tuşluyorum.
"Alo Levent? "
"Buyrun benim, siz kimsiniz?"
"Toska Eston , bana bu ismi siz bulmuştunuz ama ?"
" Peyker , soyisim i buldum sadece ."
"Eee napıyordun? "
" TÜSİAD ödül gecesi var biliyorsun , hazırlanıyorum. Eee ne de olsa seni temsilen gidiyorum.
" Haha iyi süslen, sonra gecenin ayrıntılarını alacağım senden. Bu arada yalıyı kontrol etmeni istemiştim, gittin mi?"
"Merak etme gittim , yalı da Suzan hanım da her şey gayet iyi . Tabi meraklı sosyetik komşuların hariç. "
"Biliyorsun şu ihale geçene kadar komşularım beni seyahatte sanacak. Yoksa haberler çabuk yayılır oyunumuz bozulur."
"Ayy Peyker şu ihaleyi atlatsak da New York iş hayatına şirketini arz etmek için şöyle şaşalı bir gece versen. Bu ihaleden sonra hisseler tavan yapacak."
"Merak etme , onun da sırası gelecek. Ben eğer olur da Beowulf Holding ' e girebilirsen biliyorsun ki şirketle çok ilgilenemeyeceğim. İşlerle Tony Gabe 'ın ilgilenmesi istiyorum. Uygun mudur?"
"Evet merak etme, Tony idare edecektir."
" Ya Levent bu işe giriyorum ama içim hiç rahat değil . Yaptığım şey iş etiğine tamamen aykırı ve adam Holding başkanı . Yakalanırsam paçayı kurtaram."
"Merak etme , sen dikkatlisindir. Hem için rahat olsun sen en doğru seçimi yaptın. Hiç bir yolu denemeden kaybetmeyi seçmek çok anlamsızdı. Şimdi kaybetsek bile... sonuna kadar savaşmış olacağız."
"Haklısın , şirketimin selameti için her yol mübahtır benim için."
"Hıı Peyker bir de Daniel Beowulf'a dikkat et. Bu adam sağlam pabuç değil. Gecenin yarısı adamı kolu yaralı yol kenarına atılmış buldun. Adam artık mafya mı kara paracı mı orasını Allah bilir. Sen de sakın bu konuları irdeleme . Boşver yani unut gitsin."
" Yok ya o adam ın özel işleriyle ilgilenmiyorum banane yani ."
" Tamam Peyker kapatıyorum ben geç kalmayayım."
"Tamam , görüşürüz. "
Telefonu kapattıktan sonra lacivert saten pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Sabah 07.30 da çalan alarmı susturup mutfağa yöneldim. Bugün büyük gündü.
Kendime Türkiye'den getirdiğim beyaz peynirimle tost yaptım. Türk çayı yla beraber yedim. Memleketimin yemeklerini ne kadar da özlemiştim. Tabi başka şeyleri de... Ailemi... Yokluklarına bir an alışamadığım ailemi.
Her pazar mezarlarına giderdim ne de olsa. Suzan gitmeyi ihmal ediyor mudur yokluğumda acaba?Kahvaltıdan sonra aceleyle saate bakıp hazırlanmaya başladım.
Toska Eston stilim için bir jean spor ayakkabı ve sade bir tshirt giyip gözlük taktım. Ve sırt çantamı aldım .Ee öğrenci havası katmak lazım.Dışarı çıktığımda Thomas beni bekliyordu.
"Günaydın Peyker hanım "şaşkın bir ifadeyle yüzüme baktı.
Günaydın deyip arabaya geçtim."Thomas şirkete geçmeden önce beni Beowulf'un karşı caddesinde bir Starbucks varmış ,oraya bırakır mısın?"
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Saate bakıyorum 9.23 .
Yaklaşık 25 dkdır Daniel Beowulf 'un holdinge gelmesini bekliyorum Starbucks 'un penceresinden . Sonra telefonumu çıkarıp Calvin 'i arıyorum."Alo Calvin, umarım plan işe yarar. Olivia'ya ne yapması gerektiğini iyice anlattın değil mi ? "
"Evet anlattım merak etmeyin. Gözü kapıda olacak her an."
Tam telefonu kapatacakken siyah Bmw m7 nin Starbucks 'ın önünde durduğunu gördüm.
Arabadan Monica Alan olduğunu tahmin ettiğim sarışın kız indi ve içeri yöneldi.
Arabanın içini görmeye çalışıyordum ama Daniel Beowulf gözükmüyordu.
Monica , bir Caffe Americano siparişi verdi ve kahveyi alıp ve arabaya bindi .
Bmw 300 metre ileride holdingin önünde durdu.
Monica Alan indi önce arabadan sonra şoför Daniel Beowulf ' un kapısını açtı ve o tüm heybetiyle dışarı çıktı.
Uzaktan bakıyorum da o geceki halinden eser yok.Tam onlar holding den gireceklerken sekreterim Olivia, acelesi varmış gibi koşarken Monica' ya çarpıyor ve kahve yere dökülüyor.
Monica, Olivia 'ya sinirli bir şekilde bir şeyler söyledikten sonra Daniel Beowulf 'a sanırım tekrar kahve almaya gideceğini söylüyor ve Starbucks 'a yöneliyor.
Tam o anda Monica Alan' ın ev sahibi kızı durdurup, söylemesini istediğim gibi evinde yangın çıkmış olabileceğini söylüyor olmalı ki kız koşarak Daniel Beowulf ' un yanına gidip bir şey ler söylüyor ve aceleyle bir taksiye atlayıp gidiyor.
Tabiki evi falan yanmamıştı ama ben ev sahibine ulaşıp hatrı sayılır bir miktar teklif edince adam da kabul etmişti.
Evet ,bakalım bunca plan işe yarayacak mı, yoksa Daniel Beowulf kahve almadan ofisine mi gidecek?
O da ne ? Daniel Starbucks ' a doğru yöneldi! Cidden işe yaradı plan! Ve ben hemen zaman kaybetmeden bir latte söyleyip hazırlanmasını bekliyorum.
Ve kapının açılış sesini duyuyorum, göz ucuyla baktığımda Daniel Beowulf ' un sıraya girdiğini görüyorum.
Hahaha bu tezatlik çok komik . Dünya devlerinden olan bir holdingin başkanının kahve sırasında görmek.Ve birden baristanın sesi duyuluyor.
" Bayan Toska , kahveniz hazır."
Kahvemi alıp dışarı yönelecekken Daniel Beowulf ' un şaşkınca bakışlarını üzerimde hissediyorum.
Ben çıkacekken birden önümde duruyor ve,"Sen o kızsın...O geceki kız öyle değil mi? Toska..Ben yanıma geldiğinde sanmıştım ki... "
"Evet ben o geceki kızım , Toska" neyse ki bu doğruydu.
"Galiba o gün benimle konuşmak istiyordun , aslında benim de sana söyleyeceklerim var. 5 dk sonra ardımdan ofisime gel."
5 dk sonra mı? Neden birlikte gitmiyoruz ki? Aman neyse , kendisi davet etti daha ne istiyorum öyle değil mi?
Ve değerli okuyucularım yeni bölüm çok kısa sürede gelecek :) Kurgu üzerine çok düşündüğüm için her bir bölümü yazarken çok özenli ve ince çalışmaya gayret ediyorum.
Everything is for you :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR MASKE #VYM_2017
RomanceDaniel Beowulf 'un şaşkınca bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.Birden önümde belirip, "Sen o kızsın...O geceki kız öyle değil mi? Toska..Ben yanıma geldiğinde sanmıştım ki... " "Evet ben o geceki kızım , Toska" neyse ki bu doğruydu. İstanbul'd...