Eve gelir gelmez duş alıp üzerime değiştirdim. Berbat haldeydim gece.Aynanın karşısına geçip saçlarımı at kuyruğu yapıyorum. Hava çok sıcak olduğu için siyah etek ve sıfır kollu ipek bir gömlek giymiştim. Çantamı da alıp çıkmaya hazırlanırken mesaj geliyor telefonuma.Calvin'den.
{{Günaydın Bayan Girift. Sabah şoför ünüz Thomas sizi kapıda bekliyor olacak.}}
Calvin'e +1.
Aşağı indiğimde 40 larının sonunda olan bu adam Mercedes Benz glc nin kapısını açıp ,"Günaydın efendim, ben Thomas yeni şoförünüz. "
"Günaydın Thomas ,teşekkürler "
Girift Şirketler Grubu ,Several binasının 18. katında. Girişteki geyikli logomuz gözüme çarpıyor.New York'ta Girift ismi gerçekten çok çarpıcı duruyor!
Ofise girdiğim zaman girişteki sekreter ayağı kalkıyor." Hoşgeldiniz efendim, ben sekreteriniz Olivia size odanıza kadar eşlik edeyim."
Odama giden yol hoşgeldiniz merhabalar ve şaşkın bakışlarla geçiyor. Napalım yani patronunuz çok gençse?
Odama girdiğimde masanın kalabalık olduğunu görüyorum.Güzel.. 10 dk erken gelmişler."Oturun arkadaşlar."
Üst kademe çalışanlarla Türkiye'de görüşme yapmıştık zaten.
" Herkese Merhaba arkadaşlar, hepiniz hoşgeldiniz. Umarım uzun zaman birlikte çalışırız. Bildiğiniz gibi İstanbul'dan işleri yürütmek zor olmaya başladığından şirketi New York'a taşıdım.Umarım Şirketimiz açısından doğru alınmış bir karardır. En başta söylemeliyim ki aramızda as üst ilişkisinden daha çok grup çalışmasına önem veririm. Her kademeden çalışanımın fikri önemli ve değerlidir benim için. Bay Gabe, siz filolarımızdan sorumlu olarak bana en yakın zamanda ihracat ihtiyaç listesini getirmenizi istiyorum.Siz de Bayan Stuart Enerji Grubumuzdan sorumlu olarak New York'ta bu alanda çıkarılmış projelerin raporunu getirmenizi istiyorum....." diye akıp gitti toplantı.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Odam da tıpkı dairem gibi modern ve az eşyaya döşenmişti.Odamdaki toplantı masasının halısına Türkiye'den bizzat getirttiğim el dokuması Isparta halısını serdirtmiştim. Belki de tamamen yabancı bu şehirde kendimi evimde hissetmek istemiş ya da onlara bir Türk'ün holdingin de çalıştıklarını hatırlatmak istemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR MASKE #VYM_2017
RomansDaniel Beowulf 'un şaşkınca bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.Birden önümde belirip, "Sen o kızsın...O geceki kız öyle değil mi? Toska..Ben yanıma geldiğinde sanmıştım ki... " "Evet ben o geceki kızım , Toska" neyse ki bu doğruydu. İstanbul'd...