Bölüm 8- Dany

101 17 5
                                    

Arkadaşlar yeni bölümümüze eleştirilerinizi , olumlu-olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. :)
Not: Media Beowulf binasıdır :))

Beowulf binasının ihtişamlı haline imrenip bir gün bu güce ulaşabilecek miyim diye düşünürken beni başarıma götürecek bu yolda ilk adımımı atıyorum.

Girişteki güvenlikten geçmek benim için problem olacak gibi dururken hiç bir sorun yaşamadan giriyorum. Eminim ki Daniel Beowulf beni içeri almalarını söylemiştir .

Asansör e binip Beowulf Holding' e basıyorum ve 42. (!) kata jet hızıyla çıkıyorum.

Siyah beyaz rengin hakim olduğu, sofistike döşenmiş bu son derece modern holdinge adım atar atmaz tahmin ettiğim gibi sekreter olduğunu düşündüğüm bir kişi dibimde bitiyor.

"Buyrun Bayan yardımcı olabilir miyim ?"

"Aa.. Bay Beowulf ile görüşücektim. Adım.... Toska."

"Bay Beowulf ofisinde sizi bekliyor Toska, bu taraftan lütfen."

Sarışın ince uzun boylu sekreter ofise kadar bana eşlik ederken çevremi hayranlıkla inceleyerek onun peşinden gidiyorum.

Kapıyı tıklayıp giriyor ve ,

"Bay Beowulf beklediğiniz bayan geldiler efendim."

Son derece kendinden emin ve Amerikan olabileceğine inanamadığım kadar gırtlaktan gelen erkeksi bir ses duyuyorum.

"Al içeri."

Ofise adım atmadan geri dönmem ve bu yalanı başlamadan önce son bir şansım var geri dönmek için diyorum ve aklıma o kış günü yere serili 3 beden 3 battaniye geliyor.

Bana kapıyı tutan kıza bakıyor ve
"Teşekkürler " deyip içeri giriyorum.

Ofisin dışındaki modern ve sofistike hava buraya da hakim ancak bir farkla. Sanki her şey daha yoğun , Daniel Beowulf'un ofisi kendisi gibi görkemli .

Ve en sonunda kaçındığım an geliyor masasının başında oturan bu genç adamla göz göze geliyoruz.

" Gel Toska ,otur karşıma ."

Buyurgan ve asabi ses tonunu şaşkınlıkla karşılıyorum elbette çünkü o geceki biçare ve tümüyle bana muhtaç genç çocuk gitmiş heybetli ve otoriter bir adam almıştı onun yerini .
Hangi hâli kendisi acaba diye düşünürken buyruğunu ikiletmeyip karşısındaki siyah deri sandalyeye oturuyorum.
Kahverengi gözlerinin hiddetten sakin bir hâl almasını izlerken onu incelemek için fırsatımı değerlendiriyorum.

Terzi elinden çıktığı belli olan 3 parçalık koyu lacivert takım elbisesini altından belli olan kasları ve bir kurt ihtişamında oturuşuyla, her şeye rağmen ben 28 yaşında genç bir çapkın ım dermişçesine alnına asice dökülmüş saçlarına bakarken dikkatimin dağılmaması gerektiğini kendime hatırlatıyorum ve Daniel Beowulf'a odaklanıyorum.

" Ben sizin vaktinizi almadan konuya girsem iyi olacak galiba."

"Evet ben de konuyu uzatmaktan hoşlanmam , o geceden beri sana ulaşmaya çalışıyorum Toska, söyle bakalım o gece beni ne halde gördüğünü magazine anlatmamak için ne kadar istiyorsun ?"

Ne? Tabi ya , yanlış anlamıştı.

"Beni yine yanlış anladınız niyetim sizi tehdit etmek değil ."

İlk defa gülümserken görüyorum onu , tabi.. oldukça mânidar bir gülüş bu.
" 3 milyon dolar seni susturur mu Toska?"

Daha fazla kendime hakim olamayıp daha etkili bir duruş için ayağı kalkıp konuşuyorum.

AĞIR MASKE #VYM_2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin