Brokklyn 'deki iş görüşmesinden ofise döndüğümden beri hala şaşkınlığımı üzerimden atabilmiş değildim. Demek Calvin sevgilisi tarafından boynuzlanmıştı.
Hem de patronun oğluyla.Namıdeğer Daniel Beowulf!
İphone umu çıkarıp Levent'i aradım."Neden Calvin'e bu konuda güvenebileceğimi anladım."
"Sanada merhaba Peyker.Peki eski sevgilisinin adını da söyledi mi?"
"Evet,biliyorum .Natalie. "
"Hayır canım demek ki bilmiyorsun.Natalie Niff."
"Ünlü manken olan Natalie Niff mi?"
"Evet ,aynı zamanda Beowulf ların sahip olduğu Desire markasının reklam yüzü olan manken."
"Tabi çok güzel kız.Vogue'nin kapağında görmüştüm."
"Hahaha tabi canım güzel ve bir o kadar kurnaz olmalı.Yoksa getir götür işine bakan bir kız nasıl ünlü bir manken haline gelsin?"
"Getir götür derken?"
"Desire fotoğraf çekimleri için arka planda mankenlerin ayak işlerini yapıyormuş.Nasıl yükseldiği malum."
"Yok canım . Daniel Beowulf sayesinde mi ünlü oldu diyorsun? Kızı hiç görmedin galiba.Adriana Lima yla yarışır bence."
"Aman canım sen de .Calvin gibi bir adamı aldatandan her şeyi beklerim."
"Ya neyse sen bunları bırak da sana Daniel Beowulf 'la ilgili neler anlatacağım dinle."
Daniel Beowulf 'u hastaneye götürdüğüm geceyi anlattım.Ve derin bir sessizlik. Şoka uğramıştı galiba.Sonuçta bu olay Beowulf 'ta işe alınmam için çok büyük önem arz ediyor.
"Peyker İstanbul biletini saat kaça alayım? Kendine iş bulana kadar da ben de kalabilirsin. Ayol sen naptın! ! Ne demek Daniel Beowulf gibi bir adamın karşısına üstümde nal gibi hardal ketçap lekesi olan uyduruk pijama ile çıktım!!!!Demek sen adamı tav edip de milyon dolarlık ihale bilgisi alacaksın ha! Adam sana değil ihale bilgisi, anasının karnından kaç aylık çıktığının bilgisini vermez be!Bir de cüzdanından para almışsın ! Hıhhh vallahi tam olmuş.Pis pijama, cepten para almalar. Kesin homeless sandı bu seni, ben sana söyleyeyim."
"Ya Levent ne homeless ı saçmalamayı keser misin ?Durumun önemini farketmedin galiba.Ben birazdan Beowulf binasının önüne gidip Daniel Beowulf 'u bekleyeceğim . Çıktığında da ondan bana iş vermesini isteyeceğim. O da seve seve verecek.Sonuçta bana borçlu.O gece onu ya başka biri onu bulup da basına servis etseydi bu olayı? Ya da kimse bulmasaydı? Yok yok kesin alacak beni işe."
"Hıı bekle bekle alır seni işe."
Kapım çalındı ve Olivia içeri girdi."Alacak tabi ki beni işe, neyse Levent, Beowulfla görüştüklerini sonra arayacağım ben seni görüşürüz."
Telefonu kapattıktan sonra elindeki kahveyi masama koyan Olivia 'ya döndüm.
"Aaa..Türk kahvesi mi getirdin çok teşekkürler."
"Özlemişsinizdir diye düşündüm efendim. "
"Özledim vallahi.Olivia ofiste benlik bir iş yoksa çıkıyorum."
"Sizi gerektirecek bir durum yok efendim. İyi günler."
"İyi işler. Haa bu arada Olivia, Beowulf Holding in mesai saati kaçta bitiyor?"
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
1 buçuk saattir Beowulf binasının önünde durmuş, Daniel Beowulf u beklerken binanın kaç katlı olduğunu saymaya çalışıyordum ama başaramadım!
Buraya gelmeden önce evde kıyafetlerimi değiştirdim.Bir jean ve bluz geçirmiştim üstüme.
Ve gözlük takmıştım imaj değişikliği amacıyla.
Tam galiba çoktan çıktı diye düşünüp dönecektim ki binadan çıktı!
Daniel Beowulf hızlı adımlarla yanında 2 adamla arabasına doğru yürürken koşarak yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR MASKE #VYM_2017
RomanceDaniel Beowulf 'un şaşkınca bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.Birden önümde belirip, "Sen o kızsın...O geceki kız öyle değil mi? Toska..Ben yanıma geldiğinde sanmıştım ki... " "Evet ben o geceki kızım , Toska" neyse ki bu doğruydu. İstanbul'd...