Angin mula bertiupan mematikan cahaya lilin itu,perasaan takut mula menyelubungi setiap seorang daripada mereka .
"Woii keluar lah !!" Suara nyaring Rap Monster bergema .
"Hyung ! Janganlah biadap sangat nanti 'benda' tu marah" Jungkook berpesan .
Angin yang entah dari mana munculnya terus menerpa mereka,cahaya daripada mentol lampu berkelip .
"Apa tu ?" Jimin menunjuk kearah 3 figura yang berhadapan dengan mereka sekarang ini .Salah seorang daripada mereka menyeringai,memandang tepat kearah mereka.
BTS berpandangan satu sama lain sebelum menjerit ketakutan(Tak manly langsung),mereka berlari sekuat hati mereka meninggalkan bilik itu .
-
-
-
-
Bunyi hembusan nafas yang berat dan laju memenuhi kediaman itu .Mereka hanya bersandar pada dinding sambil cuba bernyawa semula ."HAHAHAHAHAHHA !!" Jhope tiba-tiba menghamburkan tawanya .
"Kau kenapa ? Kene rasuk ke ?" Suga menyiku Jhope,nafasnya masih tersekat-sekat .
"Lawak duhh ....muke korang cuak habis" Jhope berkata,tawanya makin galak .
"Yang kau lari pun kenapa ?" Suga tidak berpuas hati .
"Aku lari sebab korang lari" Jhope membalas .Dia perlahan-lahan bertenang .
"Dah penakut tu,penakut la,takyah dok buat cerita" Suga merengus kasar .
"Rilek ahh ...setakat hantu tu 'sengeh' kat kite jekot,xkan dah kecut" Jhope berkata .
"Ehh ...dah2,jangan dok bertekak kat sini,pergi mandi dan masuk tidur semua" Jin meleraikan perang mulut itu .Mereka hanya menurut tanpa membantah .
Dibilik Jhope dan Rap Monster ....
Jhope bersandar dikepala katil sambil membaca buku bertajuk'Ghost Revenge'
"Aduihh la ..,hantu zaman sekarang pun boleh nak balas dendam ni" Jhope menggeleng-geleng sambil ketawa .Tiba-tiba bahunya disentuh seseorang .Jhope hanya menepis .
"Janganlah kacau,aku nak baca ni" Kata Jhope tanpa menoleh .Kali kedua,bahunya disentuh lagi .
"Ehh ...kau jangan ma ...." Jhope menoleh,dia terdiam,tiada orang ?!
"Namjoon ?" Jhope memanggil .Namun tiada sahutan .
Tiba-tiba anak matanya menangkap seorang wanita yang berdiri diluar tingkap biliknya .Dia cuba menidakkan tetapi bayangan wanita itu tetap ada .Jhope menelan air liurnya .Wanita itu muncul dengan baju yang diPenuhi darah yang pekat.Wanita itu tersenyum kearahnya dengan senyuman yang sinis .Tangannya diangkat lalu ditunjuk kearah Jhope .
"Tok ! Tok ! Tok !"
Tingkapnya diketuk dengan kuat,Jhope menutup matanya rapat,air peluh mula menitik didahinya .Selepas beberapa ketika,dia membuka mata .Dia menarik nafas lega,kerana sudah tiada bunyi ketukan itu .
"AKU TAKKAN LEPASKAN KAU ...HIHIHIHI" Wanita itu masih ada,tersenyum kearah Jhope dengan muka yang buruk dan berbau hanyir .
"A ....apa sa ...salah aku ?" Jhope terketar-ketar,sementara itu badannya mula terasa sejuk .
"SEBAB KAU DENGAN KAWAN KAU !!! KORANG AKAN TERIMA BALASAN YANG SETIMPAL !!" Wanita itu menjerit,tubir matanya merah menahan amarah yang teramat .
Jhope hanya mampu menunduk .Air matanya ingin mengalir tetapi ditahan .
"Siapa mulut lancang ?" Wanita itu membengkokkan sedikit kepalanya memandang Jhope .
"Jung Hoseok" Dia ketawa,kuat dan menakutkan .
"AKU AKAN BALAS DENDAM !!!" Wanita itu berkata lalu menghilang .
Jhope menjerit sekuat hatinya,meminta agar rakannya segera datang kesini .Dia ketakutan .
A/N:Hah ...ni part baru tuu ...mianhae ..Please read and vote ..MAybe tak same dgn yg sblum ni...sbb author ada tambah dan ubah ..harap readers suka ..hehehe e
YOU ARE READING
Helper | BTS |
Horror[Horror] Pertolongan yang dihulurkan tidak bermakna sama sekali jika bayarannya dengan satu tragedi. Sekumpulan Pelajar sekolah yang terjebak kedalam satu tragedi yang hanya berlandaskan pertolongan . Can They Ask For A Helper ? //Do Not Plagiarize...