BTS sedang merenung didepan tv sambil Drama 'Moorim School' ditayangkan .
"Haihh ..tak boleh jadi ni,dah lebih seminggu kita cari orang ni,sorang pun tak nak ?" Jin menepuk kulit sofa itu .
"Kan dah cakap ..mana ada orang nak mati sebab nak kita hidup,ni bukan drama la hyung" Jungkook berkata lalu merebahkan kepalanya keatas sofa.
"Habis ? Nak tunggu semua orang mati?" Suga berkata.
"Entah lah hyung" V mengeluh .
"Kim ..B ...Senior ...4 ?" Hati V terdetik.
"Taehyung!" RapMonster memanggil .
"Ehh..Yeyeye" V pantas bangkit dari lamunannya.
"Kau termenung ape ?" Suga bertanya.
"Elehh ..Ingatkan Girlfriend la tu" Jungkook menyakat.
"Mana ade ! Aku takde Girlfriend laa" V menafikan .
"Hurmm ..dah2 macam aku tak tahu tiap2 hari kau stalk Army kan ?" Rap Monster berkata .
"Huh ...Army tu milik aku jee .." V membalas .
"Mengada ...dah laa ...Army aku punye" Rap Monster berkeras .
"Yaaa ...Taehyung tidur dulu eh ? Ngantuk nii"
"Hyung ...nak tidur jugak" Jungkook merengek .
"Haa ..jom2" V mengajak .
Pada malam itu,hujan tiba-tiba turun dengan lebat beserta guruh dan kilat yang saling sambar menyambar silih berganti .
~Di bilik V dan Jungkook~
Jungkook yang baru hendak kembali kekatilnya selepas keluar dari tandas tiba-tiba tergamam .Perlahan-lahan dia mendekati V.
"Hyung !! V Hyung !!" Jungkook memanggil sambil menggoncang badan V kuat .
"Ehmmm ...Apa ?" V menepis pukulan Jungkook .
"Hyung ...teman Jungkook pergi dapur" Jungkook meminta .
"Jungkook~Ah ..Jungkook dah besar,takkanlah takut lagi" V tidak menghiraukan permintaan Jungkook .
"Hyung tolonglah ..Jungkook haus ni" Jungkook memujuk .
"Ishh ...esok2 jela minum" V membalas .
"Hyung,Jungkook haus ni ..Tolonglah" Jungkook merayu,kali ini air matanya tumpah .
"Yela Jungkook !! Jungkook ! Tak payahlah menangis" V membalas geram .V pantas turun dari katilnya lalu keluar bersama Jungkook .Jungkook membawa V ke ruang tamu rumahnya dengan mata berkaca .
"Pergi la minum" V berkata malas .Jungkook menggeleng .
"Dah kenape ? Tadi nak sangat" V geram dengan kelakuan Jungkook .
"Hyung ....panggil yang lain turun .Sekarang !" Jungkook mengarah .
"Waeyo ? Malam2 ni,ngantuk la" V berkeras .
"Hyung ...tadi,Jungkook nampak lelaki pegang parang bawah katil Hyung" Jungkook berkata dengan takut .Matanya bergenang .
"Aghhh !!!" Mereka berpaling satu sama lain .
"Jin hyung !!!" Serentak mereka berkata .Kelihatan Jin keluar dari bilik mereka dengan mengesot .Kakinya tiada !
"Jungkook,tolong hyung !" Jin merayu .Dan ketika itu,pintu bilik mereka terbuka luas .Seorang lelaki sedang tersengeh memandang mereka dengan memegang parang yang berlumuran darah,disebelah tangannya dilihat memegang sepasang kaki .
"H ....hyung !" Jungkook memanggil namun sudah terlambat .Jin dengan pantas ditarik masuk kedalam bilik itu dan pintu dihempas kuat !
Klak !! (Effect teruk XD)
Bunyi tombol pintu dikunci dari dalam menakutkan mereka .
"Mane Suga dengan Namjoon hyung ?" V gelisah,kelibat dua lagi rakannya tidak kelihatan membuatkannya cemas .
"Dorang dah lame aku uruskan" Satu suara menyapa mereka dari belakang .
V dan Jungkook berpaling ......
To Be Continued ...
A/N: Huhuhu ..How2 ? Best ke idok ? Macam tak best je sbab tak ramai orang vote ...Huuu ..sedih betul .Btw,ni klimaks untuk cerita ni ehh ...dalam 2/3 part lagi ..Cerita ni akan habis !! Dan tamatlah FF kedua Author !! Huuu ...For last part ni Author akan cerita psal kisah lampau diorang yang ade kaitan dengan 'B' tuuu ...hehehe ..
YOU ARE READING
Helper | BTS |
Horror[Horror] Pertolongan yang dihulurkan tidak bermakna sama sekali jika bayarannya dengan satu tragedi. Sekumpulan Pelajar sekolah yang terjebak kedalam satu tragedi yang hanya berlandaskan pertolongan . Can They Ask For A Helper ? //Do Not Plagiarize...