"Bobby ....." Nama itu terpacul keluar dari mulut Jungkook .Dilihatnya seorang lelaki berpakaian serba hitam menatap tajam kearahnya .Di tangan lelaki itu memegang sepucuk pistol .
"Huh ...." Dia merengus kasar .Topeng mukanya dibuka menampakkan raut wajahnya yang sebenar .
"Kau gila Bobby !" Jungkook melaung walaupun dalam ketakutan .
"Aku gila ? Kau yang gila ..." Bobby berkata selamba .
"Bobby ...bawa bertenang ." V menenangkan Bobby yang dikuasai api kemarahan dan kebenciannya .
"Macam mana aku nak tenang kalau ..KORANG !!! dah bunuh keluarga aku senyap2 ?" Bobby mengacukan pistol kearah mata Jungkook .
"Ke ....keluarga kau ?" Jungkook gagap .Tragedi setahun lalu mengetuk kotak fikirannya semula .
Flashback 1 tahun dulu ...
"Ahhh ...Peningnya aku" Rap Monster berjalan terhuyung hayang seperti mabuk .
"Tula kauu ..aku dah cakap jangan minum banyak,degil"Jin membebel di telinga Rap Monster .
"Nak pergi mane ni ?" Jhope yang juga dalam keadaan mabuk bertanya sambil tersedu .
"Balik la ..dah keadaan korang dah macam apa dahh" Jin menarik seorang demi seorang rakannya masuk kedalam kereta dibantu oleh Jungkook .
Jin pantas menghidupkan Enjin lalu memulakan perjalanannya .
"Yaaa ...boleh duduk diam tak ?" Jin memarahi Suga yang dari tadi mengetuk-ngetuk pintu kereta .
"Suga !!" Jin menarik Suga yang sudah separuh terkeluar badannya dari tingkap kereta .
Tiba-tiba kereta yang dipandu mereka dibrek dengan sendiri .Jin terdiam seketika .
"Kita ada langgar sesuatu ke ?" Jin bertanya dalam debar .
"Hyung ...ada langgar sesuatu ke ?" Jungkook bertanya,dia juga tidak yakin .
"Hyung nak pergi tengok jap,Jungkook tengok-tengokkan dorang .." Jin mengarah,Jungkook sekadar mengangguk .
Jin turun dari kereta dan berjalan kearah depan keretanya .
Jin berasa cemas apabila mendapati 3 orang yang tidak dikenali sedang terdampar dengan darah yang berlumuran di badan mereka ."J-Jungkook !" Jin memanggil .
Jungkook keluar dari kereta dan menuju kearah Jin yang tercengang disitu .
"Hyung ..Wae ?" Jungkook terkejut dengan apa yang dilihatnya .
"Apa kita nak buat ni ?" Jin bertanya .Fikirannya buntu .
"Hyung ...diorang dah mati ke ?" Jungkook bertanya sambil memetiksa setiap denyutan nadi ditangan mereka .
"Rasenyelah" Jin memberi jawapan yang ragu2 .
"Macam mane ni hyung ?" Jungkook turut gelisah .Dia memandang Jin yang sedang buntu mencari jalan penyelasaian .
"Kita ....tanam dorang" Jin mengambil kata putus .Jungkook membulatkan matanya memandang Jin .
"Hyung ...takkan kita tak boleh contack mana2 saudara dorang ?" Jungkook tidak berapa pasti dengan idea Jin .
"Jungkook tahu ke siapa saudara diorang ?" Jin bertanya .Baginya hanya itulah jalan penyelesaiannya sekarang .Jungkook menggeleng .Dia terpaksa menurut kata Jin .
Mereka memulakan penggalian dan memasukkan semua mayat 3 beranak itu sekali gus lalu menutupnya .Apabila tiba dikereta,masing2 hanya bermandikan peluh dengan muka yang pucat lesi .Salah siapa ?
End Flashback ...
"Dah ingat ?" Bobby berkata .
"Apa kau buat Jungkook?" V berkata .Dia tidak tahu menahu tentang ini .
"Mianhae ...Jin hyung yang suruh ..kitorang takut sangat masa tu" Jungkook tertunduk .Matanya berkaca .
"Maaf kau dah tak boleh nak hidupkan family aku balik" Bobby benci dengan maaf yang diucap oleh Jungkook .
"Kerja aku dah selesai" Seseorang yang baru keluar dari bilik Suga sambil memegang sebilah parah yang sudah penuh disaluti darah merah pekat .Parang itu dijatuhkannya diatas lantai .
"Kau....." Jungkook memandang dengan pandangan yang tidak percaya .Seseorang yang amat dia percayai dan bergantung harap adalah rakan subahat Bobby .
"Jangan ingat aku baik sangat la " Lelaki itu tersenyum jahat memandang Jungkook .Tangannya dilap-lap dengan tisu untuk menghilangkan kesan darah yang masih tersisa .
Jungkook hanya diam .Ajalnya akan sampai tidak lama lagi .Hanya beberapa ketika .
To Be Continued ...
A/N:Wuuu ..hahah ..maaf ..cerita ni dah jadi pembunuhan yang tidak bermakna ..Mesti author dikecam ..Heheheh ..Next part ni ..Hantu yang akan keluar yee ..tapi xdelah kacau2 just want to tell the truth .Aduihh sape la yang sorang lagi tuu ..Author memang tak reti nak buat citer horror ..So,bile author bace citer orang lain ..asyik bunuh jee sampai author terikut and tetibe orang yang bunuh dorang bukan hantu(?) ...Pening betul cerita niii ...
YOU ARE READING
Helper | BTS |
Horror[Horror] Pertolongan yang dihulurkan tidak bermakna sama sekali jika bayarannya dengan satu tragedi. Sekumpulan Pelajar sekolah yang terjebak kedalam satu tragedi yang hanya berlandaskan pertolongan . Can They Ask For A Helper ? //Do Not Plagiarize...