Cap.2

222 21 3
                                    

Am intrat in club unde era foarte aglomerat dar ne-am strecurat usor pintre tineri ! Muzica era foarte tare incat nimeni nu putea sa vorbeasca cu nimeni. Vroiam sa ajung la barul din club sa-mi comand ceva de baut .Erika ma prins de mana nu cunva sa ma piarda in multime . Am ajuns intr-un drept cu barul pentru a ne comanda ceva de baut .

-Buna seara ! Spuse chipesul chelner tipand deoarece muzica era prea tare in timp ce se ocupa cu bauturile din bar.
-Buna seara ,dorim si noi doua sucuri am spus eu tot la fel tipand in timp ce ma uitam in ochii lui nergri.
-Ce fel sucuri doresti domnisoara? Zise chelnerul incontinuare facandu-si treaba.
-Cola am spus eu stiind ca si Erika bea doar cola
-Imediat a zis chelnerul si a mers sa ne aduca sucurile ,in timp ce mi-am scos portofelul pentru a le plati !

Ne-a adus scurile am platit si am mers usor, usor in multime pentru a vedea daca mai este cineva cunoscut cu care mai putem sta. Din pacate momentan nu mai cunosteam pe nimeni dar era bine cat de cat eram amndoua dansam si chiar ne distram.
Doar ca din spatele Erikai a aparut un baiat la un moment dat care a prins-o de solduri pe la spate ce vroia sa danseze cu ea ... Am facut un schimb de zambete cu Erika m-am.intors cu spatele si ma indreptam usor printre multime la iesirea din club lasand-o pe Erika cu baiatul respectiv si pentru a lua putin aer deoarece ma dureu foarte tare picioarele din cauza dansului .

Ma indreptam spre masina mea care era putin mai la deal de club . Nu mai vredeam asa de bine pe unde mergeam deoarece era tot mai intuneric. Cand mai aveam putin pana la masina .
La un metru in fata masinei mele se aflau 4 baieti care se uitau ciudat la mine luandu-mi un fior pe sira spinarii in timp ce inaientam spre portiera masinei
Odata ajunsa in drept cu masina mea unul dintre ei a a facut un pas in fata celorlalti strigand.

-Frumoaso ....a spus baiatul brunet, cu ochii verzi cred deoarece era intuneric si fizic destul de bine construit ce venea tot mai aproape de mine trecandu-mi siroaie de emotii reci pe spate simptind frica cat de tare crestea si nu am indraznit sa scot vreun cuvant .
-Haide frumoaso nu vrei sa vorbesti cu mine ,spuse el incontinuare facand pasi mici spre mine iar eu pasind usor inapoi speriata.
-Ce vrei de la mine,am intrebat facandu-mi putin curaj in timp ce ma uitam la el cum mai scapi din asta Jess?
-Haide frumoaso stii prea bine ! Esti frumoasa arati foarte bine orice baiat ar fi atras de tine.
-Lasa-ma in pace nu te cunosc nu ma cunosti o seara placuta, am spus cu curaj in voce si putin stapana pe situatie apoi am plecat din fata lui .

Inainte sa intru in masina cineva ma prins de mana si m-am speriat am vrut sa tip dar dintr-o singura miscare ma luat in brate tinandu-ma stans pe la spate simtind o rasuflare rece pe gatul meu ...soptindu-mi
-Frumoasooo shhhh, imediat mi-am dat seama ca era tipul de mai devreme.
-Lasa-ma! am tipat pana la urma in timp ce incercam sa scap din bratele nenorocitului chiar daca nu mai aveam nicio forta .
La un moment dat am auzit un motor de masina oprind in spatele nostru iar baiatul respectiv mi-a dat drumul instinctiv.
Cand mi-am intors privirea speriata baiatul care ma tinea in brate intr-o fractiune de secunda era trantit de un gard de pe partea opusa unde eram eu ,de un barbat care dintr-o singura miscare a aparut in fata mea.

Ooo doamne ce privire avea, ce bine arata, era perfectiunea intruchipata inalt parul castaniu inchis fixat perfect, ochii negrii la culoare avand o starlucire in ei, pielea perfect alba ca de portelen, o barba foarte bine conturata si corpul il avea destul de facut .

Doamne Jessi trezestete ce se intampla aici ? Cine este barbatul acesta perfect dupa care orice femeie visa...nu nu nu nu mai stiu cei cu mine gata oprestete.
-Cine esti ? am intrebat speriata uitandu-ma in ochii acestuia
-Haide ..acesta ma tras puternic de bratul drept, nici nu realizasem cand si cum dar tot ce stiu este ca privirea lui criminala inca era prezenta iar mana lui cea mecanica inca tragea de mine,tarandu-mi picioarele o frica sa lasat asupra mea nu cred am scapat de dracu si am dat de maicasa .

Intr-o clipita am ajuns in dreptul masinei acestuia dechizand portera din dreapta a pasagerului si trantinduma pe scaunul din dreapta inchizand portiera .
In nicio secunda mai tarziu am auzit cealalta usa deschizandu-se intrand in masina aseazanduse pe scaunul soferului.In timp ce a pornit masina si am plecat unde , cum si in cat timp vom ajunge si ce se va intampla nu stiu
-Cine esti?lam intrebat furioasa cum indrazneste sami faca asa ceva
-Sunt Damon ...a spus el privindu-ma la fel de rece
-Bine ,si cum indrasnesti sa ma raspesti? am strigat eu frurioasa

A intors brusc privirea catre mine iar privind in ochii lui care se inroseau usor m-am speriat ,masina oprinduse brusc apasand dintr-o data cu piciorul pe frana ducanduma brusc in fata iar apoi in spate
Se apropia de mine usor incontinuare ma uitam in ochii lui ce se faceau tot mai rosii
-Asculta fetito ,sai la locul tau si nu mai scoate niciun sunet ,ai auzit altfel poate iesi foarte urat !a spus el tipand la mine enervanduma foarte tare auzi la el fetito dar cine se crede?
O frica uriasa cat si o furie sa lasat asupra mea facandu-ma sa nu mai scot niciun sunet.

Ce o sa se intample cu mine ? Oare unde ma duce ? Ce se va intampla ?
-Nu-ti mai fa atatea griji blondo nimeni nu iti va face nimic rau ,imi spune parca imi citea gandurile de unde stia tiranul asta ce gandesc eu .

M-am uitat la el dar nu am indrasnit sa mai scot vreun cuvant .
Am mers in jur de 10-20 de minute drumul a fost foarte linistit dar din cand in cand ii mai aruncam cate o privire cu coada ochiului deoarece nu rezistam chiar daca el ma rapit tot foarte atragator era.

Totul era schimbat nu cunosteam acest drum si nici imprejurimile atunci mi-am dat seama ca am mers mult .
Ajungem intr-un drept cu niste porti mari iar atunci cand am ajuns cu masina in dreptul lor sau deschis. Am patruns inauntru .
O doamne nu imi venea sa cred ce se afla dincolo de acele porti.

Dark Love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum