-Jess...cu greu aud vocea prietenei mele din cauza muzicii. Iar in acel moment simteam cum mijlocul mi se elibereaza si fac doi pasi in spate privind incontinuare acei ochi caprui in care ma pierdusem.
Imi intorc rapid privirea spre Erika, ramanand surprinsa cand ii vad lacrimile din ochi iar in acel moment satena din fata mea face usor doi pasi in spate lovinduse de un timp apoi se intoarce rapid strecuranduse prin mutime spre iesire.
-Erika...strig dupa prietena mea facand un pas dar imi simt bratul cuprins de o mana puternica care ma trage inapoi in urmatoarea secunda . Ridic usor capul si dau iarasi de acei ochi caprui.
Nu stiam ce vroia acest barbat de la mine dar acum nu am timp sa aflu deoarece nu stiu ce i sa intamplat prietenei mele si va trebui sa ma grabesc dupa ea, asa ca imi sustrag rapid mana din stransoare ma intorc si plec grabita spre iesire.
Imi cautam satena mea deoarece nu o vedeam niciunde si stiu ca i sa intamplat ceva deoarece o cunosc foarte bine. Vroiam sa intreb pe cineva dar toata lumea imi era necunoscuta asa ca am renuntat la aceasta iedeie nu de alta dar numai de nebuni am parte. Ma indrept spre masina cand o vad pe Erika stand acolo privind in gol. Grabesc pasul pentru a ajunge cat mai repede lang ea pentru a afla ce i sa intamplat.
-Erika...spun ajungand langa ea privindui lacrimile din ochi.
-Jess...imi spune ridicanduse rapid stergandusi lacrimile cu dosul mainii.
-Ce sa intamplat? intreb ingrijorata prinzand-o de umeri.
-Nimic, mergem? spune facand un pas in spate fixandusi privirea pe mine.
-Neee...nu ma e tu pe mine cu nimic stii ca nu suport sa te vad suparata. Spune ce sa intamplat? spun serioasa privindu-mi prietena.
-Te rog, hai sa mergem ok. Promit, cand o sa fiu pregatita la tine am sa vin sa vorbim ok? imi spune Erika foarte suparata si se urca in masina facandu-mi semn sa urc si eu.
Nu am insistat sa o intreb deoarece stiu cat poate fi de incapatanata si nu vreau sa o inebunesc la cap.
............
Am parcat masina in fata vilei si am coborat usor jos amndoua . Drumul a fost foarte linistit deoarece Erika era incontinuare foarte suparata si gandul meu era doar la baiatul din club.
-Intram? imi spune Erika facandu-ma atenta.
-Da...spun imediat atintindu-mi privirea catre ea.
Am urcat usor scarile apoi dechid usa si intru in living unde se afla toata lumea stand pe canapea, parca asteptandu-ne pe noi.
-Ce sa intamplat? spun speriata observand cum toata lumea se holbeazala noi.
-Unde ati fost? intreaba mama calma.
-Am iesit si noi ca fetele, spun eu grabita.
-Si eu de ce nu stiam? intreaba mama apropinduse de noi.
-Hai mama serios acum, am iesit si noi putin si plus de asta erai la tine in camera si nu am vrut sa te mai deranjam,spun scapandu-ma de ditamai discursul.
-Da da lasa treatru, mergi sus fati bagajele ca plecam, spune mama serioasa privindune.
-Ce facem?spun surprinsa privindu-l pe Damon.
-Mergem acasa,spune mama zambind. Stiam ca acel zambet nu e al ei si ceva era la mijloc.
-De ce?spune Erika din spatele meu nedumerita.
- Pai nu asta va doreati sa mergeti inapoi acasa ?spune mama privindu-ne pe amndoua.
-Ba da ...dar...
CITEȘTI
Dark Love.
RandomIubirea este cel mai frumos sentiment pe care il poti trai pentru o anumita persoana. In viata cele mai imprortante doua zile sunt cea in care te-ai nascut si cea in care afli de ce. Dar ce faci atunci cand nu poti fi impreuna cu cel pe care il iube...