Cap.11

104 14 4
                                    

-Damon ce cauti aici?imi spune Max tragand un tricou pe el.

-Aici locuiesc. Spun eu pintre dinti prinzandul cu o mana de gat ridicandul de la sol.Nu mai suportam niciun cuvant din partea lui asa ca l-am izbit de peretele din fata mea.

-Nu stiu cum sa intamplat dar fata asta e uimitoare imi spune nesimtitul care odata l-am crezut prieten.

Simteam cum sangele imi pulseaza din ce in ce mai tare in vene. Nu ma mai puteam controla nu mai stiam ce era cu mine.Tot ce vroiam era sa-l distrug pe Max. Intr-o fractiune de secunda eram in fata lui prinzandul de gat si trantindul cu toata forta de la etaj  pe  gresia din living.

-Cum ai putut sa profiti de ea? Ii spun dupa ce am sarit de la etaj fix in fata lui.
-Nu am profitat o iubesc!imi spune dupa ce a ridicand privirea spre mine.Si pana la urma ce problema ai avea daca tu o urasti.spune si sa ridicat de jos.

Nici eu nu stiam ce dracu am de ce ma doare asa tare ca a atinso imi venea sa il omor pe Max dar m-am oprit inainte sa fac un lucru prostesc, Asa ca m-am intors cu spatele indreptandu-ma spre biroul meu.

Odata ajuns acolo doar vizunea cu ei doi o aveam in cap asa ca am distrus totul in jurul meu si ea cum a putut sa faca asta chiar cu Max trebuia sa isi piarda virginitatea? Se cunosc doar de 2-3 zile nu inteleg ce a fost.

Max a fost primul ,primul barbat din viata ei nu pot sa suport asa ceva. Nu stiu de ce ma enervez aa tare din o asemenea chestie dar Max o sa fie distrus de mainile mele si asta dupa ce o sa afle Ivy tot adevarul iat pe ea nu vreau sa o mai vad in fata ochilor.

A doua zi dimineata.

Jessica Ruso.

M-am trezit cu o durere ingrozitoare de cap simteam ca imi explodeaza.
Stai cum am ajuns in pat? Am incercat sa imi amintesc totul dar in zadar durerea de cap se accentua si mai tare asaca am inchis ochii incecand sa-mi revin.

Cand am ajuns la marginea patului am vazut haine barbatesti aruncate pe jos mai exact hainele cu care era imbracat Max seara trecuta.

In acel moment toate imaginile mi-au venit in cap deruland una dupa alta iar lacrimile isi facuse aparitia :iesirea, Damon si vorbele lui,betia si atingerile dintre mine si Max.

Feresc pilota si cerceaful era murdar de sange. Cum dracu am ajuns sa fac asta? Nu pot sa cred cu Max? Am baut prea mult am spus cazand in genunchi langa pat simtindu-ma foarte murdara.

De ce chiar Max trebuia sa fie primul? Serios? Cum am sa mai dau ochii cu el. Mi-e asa de rusine de mine. Cum am putut sa fac asta? Nu mai stiu ce era cu mine.

M-am ridicat de jos fugind spre baie dupa ce mi-am sters lacrimile deoarece nu-mi suportam corpul si acum imi aminteam fiecare atingere totul.

Max Antonie

-Nu cred era virgina ce tare!spune Eli zambind la mine stand amndoi pe canapea in living.

-Daca iti spun! Stii chiar o plac cred ca m-am  indragostit,spun eu privind in jos gandindu-ma la seara trecuta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Daca iti spun! Stii chiar o plac cred ca m-am  indragostit,spun eu privind in jos gandindu-ma la seara trecuta.

-Stai si Ivy?imi spune ea uitanduse la mine serioasa.
-Taci poate te aude,ii spun eu uitandu-ma urat la ea. Ivy nu mai inseamna nimic de mult.
-Dar co.........

-Max afara trebuie sa vorbim,am ridicat privirea cad am auzut vocea lui Damon autoritara.
-Acum,ii spun ridicandu-ma de pe canapea urmandul.

Ma indreptam spre iesirea din vila mergand usor gandindu-ma ca iar am so incurc cu Damon.

-Ce am mai facut? spun eu dupa ce am iesit pe usa .
-Auzi vreau doar sa-mi povestesti totul despre seara trecuta.....
-Pai dupa ce am ajuns acasa......................................................
-Sinatunci ai venit tu,am spus terminand de povestit.
-Si pana la urma ea te-a rugat sa faci asta fiind constenta, bun am inteles totul,imi spune el avand bratele incrucisate privind in gol.

-Da ,am spus eu stand langa el.

Nu am vrut sa ii spun adevarul in totalitate adica despre bautura nu stie nimic. Si nu cred ca ar trebui sa stie totul pana la urma a fost seara mea si a ei.
-Bun,dar iti garantez ca Ivy va afla totul,imi spune el ca mai apoi sa plece in casa.

-Damon,dar.....ii spun intorcandu-ma dupa el dar nu mai era nimeni .

Jessica Ruso

Am iesit din baie,m-am imbracat cu o pereche de colanti negri,maieu alb, un hanorac gri si parul prins sus intr-o coada de cal. Am iesit pe usa camerei mele,am coborat usor scarile indreptandu-ma spre usa de la iesirea din casa chiar am nevoie de putin aer.

-Unde dracu vrei sa pleci?aud o voce groasa tipand de la etaj m-am intors si era Damon.
-Pai....spun eu uitanndu-ma la el iar toate cuvintele mi-au ramas in gat.

-Nu e nimeni acasa sa stii!imi spune el razand spre mine coborand foarte leger scarile era imbracat doar cu o pereche de pantaloni scurti.

Lasandusi la vedere corbul bine sculptat.
-Tu ai baut?ii spun uitandu-ma la el deoarece il vedeam ametit.
-Si ti-a placut seara trecuta nu?imi spune ajungand intr-un drept cu mine deci Max trebuia sa se laude putin.

-De unde stii?
-Mai conteaza? imi spune prinzandu-ma de brat, apropindu-ma de pieptul lui apoi punandusi mainile in jurul meu, acea distanta dintre noi a disparut instantaneu.

-Esti beat lasa-ma.ii spun incercand sa scap din stransoarea lui .
-De ce incerci sa scapi?Aseara ti-a placut nu? Ma strange si mai tare la pietul sau punandusi fruntea lui peste a mea.
-Nu stii ce e cu tine ai baut lasa-ma,ii spun privindul in ochi.

O secunda mai tarziu eram pe canapeaua din living intinsa pe spate iar el peste mine incercam sa ma ridic dar in zadar apoi facandusi loc cu greu intre picioarele mele, tinandu-mi mainile mele intre ale lui deasupra capului meu incepand apoi sa-mi aplice mici saruturi pe gat iar eu am intors capul deoarece mirosul de alcol era prezent si chiar vroiam sa scap de acolo dar nu stiam cum.

-Damon lasa-ma de ce faci asta? Ce sa intamplat cu tine? Spun eu incercand sa scap dar nici-un rezultat era vampir avea puteri supra omenesti nu puteam sa fac nimic. Damon nu-mi fa asta lasa-ma intelege odata nu am facuto din propria constiinta,am spus eu incercand sa imi curga siroaie de lacrimi pe obraz.De ce dracu il deranjeaza asa tare chestia asta?

Dar in zadar nui pasa iar in secunda urmatoare am simtit cum hanoracul pe care il aveam era sfasiat, apoi ridicanduse in propriile brate uitanduse la mine cum sufar ii oferea satisfactie nu inteleg cand am sa scap de atatea chinuri? Lasandusi apoi usor corul lui peste al meu iar mana lui dreapta bagando sub maieu tinandu-ma de spate nu mai puteam scoate nicun cuvant deoarece pe obraz imi curgeau siroaie de lacrimi ..........................

Dark Love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum