Imediat ce a iesit din camera trantind usa in urma lui m-am bagat in pat reflectand la ce sa intamplat.
Cum adica ma place? Serios? Wtf!Nu pot sa cred! Eram fericita ca in sfarsit simpte ceva pentru mine ,dar logodna va fi in doua zile si nu puteam sa fac nimic.
In ce incurcatura am intrat?
De la atata gandit mi sa facut foame si cel mai probabil si celui mic.
Am chemat unul din servitori pentru ami aduce ceva de manacare.....Damon Morgan
După ce am iesit din camera ei plin de nervi am strabatut usor holul pentru a ajunge în camera mea.
Vroiam doar sa ma bag în pat si să mă pun la somn dar uitasem total ca este si Carmen.
-Iubire... te-am aşteptat unde ai fost?imi spune Carmen care era asezata pe pat avand pe ea o rochita foarte sexy dar pacat ca eu nu mai aveam chef de nimic.
-Carmen nu am chef acum,spun eu dandu-mi tricolul jos si pantalonii pentru a ramane doar in boxeri.
-Iubitule ce se intamplat cu tine? Imi spune ea danduse jos de pe pat venind usor spre mine.-Nimic mi-e somn intelege dracului odata!
-Ok atunci!spune ea luandu-ma in brate pe la spate cuprinzandu-mi mijlocul ,lasandusi capul usor pe spatele meu!Nu o mai suportam sa ma atinga sau sa o ating nu stiu de ce.
In acest moment as vrea doar sa merg in camera Jessicai ,sa ma apropii de ea,sa o strang in brate ,sa o sarut cu pofta apoi sa o trantesc in pat deoarece trebuie sa fie doar a mea!-Hai mergem in pat?ma trezeste Carmen din propriile mele ganduri serios fata asta nu poate sa taca?
-Mergi tu vin si eu imediat dupa ce fac un dus...Jessica Ruso
Dimineata:
Ma trezesc usor din pat somnoroasa uitandu-ma pe geam vazand ca soarele a rasarit. Ma uit la ceas. Era09:47. O zaresc si pe Erika dormind langa mine. Nici nu am simtit cand sa pus in pat.
Ma ridic usor din pat pentru a merge la baie sa imi fac rutina de dimineata.Dupa ce ies merg si ma imbrac cu o pereche de egari gri,o bustiera portocalie si o pereche de adidasi albi simpli.
-Neata ,imi spune facand prietena mea trezinduse.
-Neata ... Pot sa stiu si eu domnisoara unde ai disparut aseara?
-Pai dupa ce ai urcat repede si imediat Damon dupa tine toti crezand ca ti sa facut rau ,bineinteles cu exceptia mea.Am iesit la o mica plimbare cu Nick,imi spune ridicanduse in fund zambind.
-Nick? Tu si Nick?-Nuuuu...inca nu dar poate...imi spune cazand pe ganduri.
-Bine cum spui tu! Te las eu ies putin afara ok?
-Ok vin si eu imediat!imi spune ridicanduse din pat.Inainte sa deschid usa imi pun pe mine un cardigan nagru simplu.
Am iesit din camera indreptandu-ma usor spre livingul casei.
CITEȘTI
Dark Love.
De TodoIubirea este cel mai frumos sentiment pe care il poti trai pentru o anumita persoana. In viata cele mai imprortante doua zile sunt cea in care te-ai nascut si cea in care afli de ce. Dar ce faci atunci cand nu poti fi impreuna cu cel pe care il iube...