Cap.19

100 11 18
                                    

-Ce naiba e cu tine Domnisoara Jessica Ruso spune mama dupa ce am intrat usor in camera ei inchizand usa in spatele meu.

-Mama sa-ti explic....
-Ce sa-mi explici? Ce dracu mai vrei sami explici?spune mama plimbanduse prin camera stanga dreapta fiind foarte nervoasa.

-Pana la urma e si vina ta! Cum ai putut sa ma lasi in grija unui strain?Ce se intampla cu tine?ii spun ridicand putin tonul!
-In primul rand cand te-am lasat aici a fost pentru binele tau si in al doilea am avut incredere in tine Jess am crezut ca nu esti asa,spune mama ramanand pe loc in fata mea

-Ce bine mama? Cum sa locuiesc in casa cu niste straini si sa-mi fie bine? Si in al doilea rand,,cum spui tu" nu sunt asa nu stiu cum sa intamplat asta. Adica tineam la Max dar nu incat sa ma culc cu el,spun eu privind-o in ochi.
-Cum adica nu stii? Spune mama speriata. Nu-mi spune ca inca mai tii la el Jess
-Nu. Adica nu stiu poate dar el e casatorit si in plus e Damon pentru care...

Aud usa care se deschide usor!

-Gata fetele? Se aude vocea Erikai. Jess poti merge trebuie sa vorbim.
-Da sigur ca da...ii spun grabita scapand de interogatoriul mamei
-Dar Jess...
-Mama mai tarziu ok?spun eu facandui semn ca plec.

Am iesit pe usa camerei impreuna cu Erika pasind usor spre living.
-Ai sosit la timp chiar nu aveam nevoie de un nou interogatoriu de al mamei.
-Stiu eu ce stiu!imi spune prietena mea zambind malefic.

Odata ajunse in living in dreptul scarilor era Damon si Carmen stand de vorba.

-Ea cine e? Intreaba prietena mea subtil.
-Carmen presupusa iubita a lui Damon.spun eu tot la fel in timp ce ne-am asezat pe canapea impreuna.
-Deci ea e Carmen!Aha....

-Hei toata lumea...tipa Carmen cu zambetul pana la urechi!
-Ce mai vrea?intreb eu incet pentru a ma auzi doar Erika.
-Nu stiu!spune Erika ridicand din umeri!

Iar la scurt timp toti isi fac aparitia in livingul casei mai putin mama. Sigur a mers sa faca un dus!

-Ce sa intamplat? Intreaba Eli indreptanduse spre fratele ei si Carmen.
-Am un anunt de facut! Spune Carmen zambind privindune pe toti apoi il prinde de mana pe Damon.

Toti din incapere am ramas pe ganduri mai putin Nick. Serios baiatul asta nu stie sa isi schimbe si el mimica fetei.

-Eu si Damon....ne vom logodi! Spune blonda de langa Damon.

La auzul acelor cuvinte simteam cum inima imi pulsa mai repede iar picioarele nu le mai simteam. Da normal ca il placeam pe Damon. Nu suportam sa o vad pe acea femeie langa el si acum se vor si logodi?

-Cum?spune Eli holbanduse la Damon. Observasem ca nici ei nu-i cazuse bine vestea.
-In doua zile va fi logodna,spune Damon zambind fals.
-Cum adica doua zile?Dar ce va apucat?spune Eli incontinuare socata bineinteles nu mai tare ca mine.
-Surprizele la urma!spune Damon mutandusi privirea spre mine.

Nu mai puteam, simteam cum imi pamantul imi fuge de sub picioare asa ca am preferat sa merg in camera mea.
Am urcat scarile rapid deoarece nu mai vrouam sa privesc in stanga sau dreapta! Ca mai apoi sa alerg pe hol pentru a ajunge in camera mea.

Odata ajunsa merg si ma asez pe pat lasand cateva lacrimi sa-mi cada pe obraz. Nu il mai inteleg pe omul acesta de fiecare data cand are ocazia ma saruta imi da sperante ca ma place si in secunda urmatoare aflu ca se logodeste. Ma durea mai tare decat ma asteptam, ca deacum Carmen va fi langa el.

Trezita din ganduri aud usa care se deschide usor atintindu-mi privirea spre ea.
Nu pot sa cred normal ca el era.

-Jess.....spune facand pasi spre mine privindu-ma rece.
-Ce vrei? Spun eu la fel de rece stergandu-mi lacrimile.
-Cum te simti?E mai bine acum ca a venit mama ta? Imi spune asezanduse in fata mea pe pat nepasator.
-E bine! Poti sa pleci acum vezi ca te asteapta viitoarea logodnica.
-Asta era problema defapt.

-Ce problema?Despre ce vorbesti ,spun eu facand pe proasta stiam ca nu imi iese dar macar incercam.
-Jess scuza-ma daca te-am facut sa crezi ca a fost intradevar ceva intre noi dar eu.......

-Nu Damon normal ca nu am avut cum sa inteleg ca intradevar a fost ceva intre noi, din moment ce ne-am sarutat de mai multe ori si mi-ai facut o scena de gelozie cu Max normal ca nu. Ce dracu puteam sa inteleg daca nu asta?spun eu nervosa ridicand tonul la el.

-De fiecare data cand te-am sarutat mai respins deci ce vroiai sa inteleg? Am fost deacord sa te las in pace si acum tot eu sunt de vina?imi spune ridicanduse brusc de pe pat.

-Poti sa pleci atunci!ii spun ridicandu-ma si eu facand semn spre usa.
-Si cum ar fi sa imi spui mie ce trebuie sa fac in propria mea casa.imi spune facand un pas spre mine.
-Vreau si eu putina intimitate ,aaa sau nici asa ceva nu pot sa am in casa ta!spun eu ridicand si mai tare tonul la el!
-Si nu ti-am lasat?spune el rastinduse la fel.

Amandoi tipam unul la celalalt desi stiam ca nu o sa ajungem nicaieri eram prea nervoasa.

-Poate vreau acum intimitate deci te rog sa pleci!ii spun din nou aratand spre usa.
-Tu mereu esti asa artagoasa?
-Tu ai vreo problema cu mine?
-Da cam am!
-Si care ar fi problema?ma rastesc la el.
-Nu intelegi ca te....
-Ce spune-mi odata ce ai cu mine?
-Te plac ok? Te plac imi spune prinzandu-ma de umeri privindu-ma in ochi!

La auzul cuvintelor inima mi sa facut cat un purice iar cuvintele imi ramase in gat simteam usor cum incep sa tremur din toate incheeturile. Il priveam si nu stiam ce sa spun vroiam sa-i zic ca si eu il plac si inca foarte mult dar nu stiu de ce nu puteam sa mai scot niciun cuvant!

Ma privea in ochi parca asteptand sa ii raspun la fel dar preferam sa tac deoarece ma pierdusem total!

-Eram foarte sigur,imi spune privindu-ma in ochi. Apoi lasandu-mi umerii liberi si plecand din camera rapid!

Dark Love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum