Dupa ce am trecut de portile imense...
In fata ochilor am zarit o vila imensa cu acoperis de culoare maro-inchis ,peretii exterioari bej ,geamuri si usi in stil romanic iar in jurul acesteia era un gazon de iarba si multe flori pe langa aleea destul de lata ce o parcurgeam cu masina!
Acum eram si mai speriata de ce se intampla cu mine deja era ora 12 noaptea si eu lipseam chiar ca am sa fiu foarte pedepsita de mama.Am ajuns in dreptul casei oprind brusc masina in fata scarilor imense care duceau la intrarea in casa. In acel moment langa masina a aparut un barbat mai matur cam de vreo 35 de ani brunet si foarte solid care era imbracat in costum negru fara sacou si camasa alba.
-Bine ati venit domnule ,a spus barbatul facandusi aparita langa masina deschizand portiera ,,domnului sofer'' si atunci a coborat.eu nu vroiam de ce sa cobor vreau acasa
-Poti sa duci masina in garaj ,a spus Damon foarte rece uitandu-se la barbat !
In nici-o clipita a aparut in dreptul portierei mele deschizand-o in timp ce se uita la mine !Stai stai stai cum naiba a facut asta?-Hai jos ,a spus Damon nervos si plictisit.
-Nu ma misc de aici ,nu stiu ce caut aici de ce am venit ,unde sunt ,vreau inapoi, am spus nervoasa facandu-mi in sfarsit curaj sa intreb ce se intampla cu mine deoarece pana la urma am si eu dreptul sa intreb nu?-Coboara,a tipat si iar am vazut o urma de roseata in ochii acestuia ce tot se intampla cu el de i se inrosesc ochii, si eu ma enervez dar nu mi se intampla asta nu am mai vazut asta la nimeni oare ce nebun chipes am pe cap?
-Nu vreau ,am spus incrucisandu-mi bratele la piept in timp ce mi-am intors privirea de la el .
Intr-o secunda ma insfacat din masina luandu-ma in bratele lui foarte puternice tinandu-ma la piept in stilul miresei. Pentru un moment m-am speriat iar din instinct mi-am prins bratele de gatului lui intorcandu-mi privirea catre el am dat de ochii lui negri foarte cuceritori doamne ce ochi avea ce puternic era......stai stai gandestete ca tea rapit intr-un fel.Cuprinsa de privirea lui patrunzatoare intr-o secunda am ajuns in fata usii imense cand nu realizam ce se mai intampla cu mine m-am trezit cum fundul meu a lovit betonul rece al scarilor.
-Auuuuu, am tipat nestiind cum am ajuns de la masina pana aici in timp ce m-am ridicat si imi scuturam blugii de praf.
-Hai, blondo nu te mai plange ,spuse el schitand un zambet ironic in timp ce a deschis usa.
-Nu intru,am spus eu suparata enervata si pe un ton foarte serios acestuia.Imediat a venit in fata mea si mi-a pus o mana in jurul taliei si una dupa gat prinzanduma de ceafa,intr-o secunda corpul meu era lipit de al lui perfect uitandu-ma in ochii lui se citea furia.
-Nu te mai juca cu mine blondo ai inteles ? A spus acesta apropinduse tot mai mult de mine
-Lasa-ma sa plec odata !ce caut aici?am spus in soapta iar din ochi mi-a curs o lacrima ce mi-a udat fata.
Acesta sa uitat in ochii mei iar furia a disparut imediat mi-a lipit capul de pieptul lui tare ,tinandu-ma strans in brate.
-O sa afli totul cat mai curand ,mi-a spus acesta soptindu-mi.Pentru o clipa am crezut ca totul va fi bine dar in secunda doi sa dezlipit brusc de mine prinzandu-ma de mana bine inteles cu aceeasi forta tragandu-ma in interiorul unei camere imense care cred ca era livingul casei. In partea dreapta a camerei se afla o canapea mare maro inchis la culoare langa ea se afla un semineu in fata acestea o masa din sticla si pe perete o plasma imensa.
Iar in stanga mea o masa cu 30 de locuri pe deoparte si de alta avea scaune de aceeasi culoare maronie inchisa foarte luxoase iar in fata mea niste scari foarte mari ducand la etaj.
Din dreapta mea a aparut imerdiat o fata superba cu par ciocolatiu-inchis destul de lung aranjat in bucle care cadea liber pe umeri si spate ,ochi caprui-verzui,pielea la fel de alba ca a lui Damon fara nicio imperfectiune imbracata cu o pereche de blugi mulati negri o bluza bej de satin asortata la o pereche de pantofi stileto de aceeasi culoare.
CITEȘTI
Dark Love.
AléatoireIubirea este cel mai frumos sentiment pe care il poti trai pentru o anumita persoana. In viata cele mai imprortante doua zile sunt cea in care te-ai nascut si cea in care afli de ce. Dar ce faci atunci cand nu poti fi impreuna cu cel pe care il iube...