Cap.18

89 9 5
                                    

Damon Morgan
Ora:16.36

Am iesit din camera ei trantind usa in urma mea deoarece nu mai puteam eram foarte nervos de fiecare data cand o sarut ea se opreste.
Dar cand se saruta cu Max normal ii place. Nu stiu ce dracu se intampla cu mine de fiecare data cand o vad inima mea o ia la fuga si dorinta de a atingi-o sau de a saruta-o e din ce in ce mai mare.

-Damon poti sa vii? Aud strigatul surorei mele venind din livingul casei.
-Da vin acum,ii spun indreptandu-ma spre living.
In timp ce coboram scarile o vad pe mama Jessicai si Erika prietena acesteia.

-Hei! le spun fiind incontinuare nervos. Incercam sa ascund asta dar nu puteam. Eli ea e mama lu Jess iar ea este prietena ei cea mai buna.

-Am aflat asta pana sa vii tu,imi spune Eli zambind.
-Cum de ati venit astazi?
-Mi-am luat liber de la servici si am hotarat sa venim in dupa amiaza asta,spune Nina.
-Bine ati venit! Bine ati revenit nu stiu cum sa va spun!si la ultima afirmatie ma refer la Nina.

-Bine v-am regasit!imi spune femeia blonda.Jess ce face ?
-E sus!ii fac semn la naiba probabil plange incontinuare. Fata asta e imposibila.
-Pot sa merg la ea? Imi spune mama ei.

-Sigur dar mai intai mergeti cu Eli sa va arate camera unde veti sta.Si tu Erika vrei sa stai cu Jess sau iti dau alta camera?
-E foarte bine cu Jess!imi spune bruneta din fata mea.
-Ok atunci tu mergi cu mine si Nina tu vei merge cu Eli!spun eu facandui semn la doi chelneri pentru a lua bagajul fiecareia.

Am pornit sus pre camera lui Jess urcand usor scarile apoi mergand usor pe hol pentru a ajunge in camera ei.
-Aici e!ii fac semn prietenei ei pentru a intra.
-Ok multumesc!imi spune si imi zambeste!

Jessica Ruso

Dupa ce a plecat nesimtitul ala din camera mea m-am ridicat usor de jos am mers la baie m-am spalat pe fata si eram gata sa cobor deoarece domnul asta mititel din burtica are nevoie de mancare.

Cand am terminat de legat sireturile la adidasi am auzit usa deschizanduse incet iar Erika intrand pe usa.
Vai domne ce tot zic era Erika chiar ea nu pot sa credddd........Omg.....

-Erik......ii spun inainte sa ii sar in brate.
-Ce faci blondino? Imi spune Erika incontinuare imbratisandu-ma.
-Bine tu ce faci? Am crezut ca nu vrei sa mai auzi in viata ta de mine,ii spun retragandu-ma din imbratisare privindo.

-De ce sa nu mai aud nu e ca si cum nu stiam nu?ii spune privindu-ma.
-Cum adica stiai?ii spun confuza.

-Pai m-am intalnit cu Damon si mi-a spus ca e doar vina lui...
-Stai stai ca nu mai intelg nimic!ii spun tragando asezandune pe pat.
-Pai a ne-am intalnit pentru a vorbi cu el dar nu mi-a spus motivul rapirii tale! Imi spune Erika zambind privindu-ma.

-Eu de ce nu stiam de asta?
-In fine lasa povesteste-mi ce ai facut tu in tot acest timp!
Aveam de gand sa ii spun tot Erikai adica intotdeauna a fost surioara mea mai mare. Da cu 2 luni foarte frumos.

-Daca iti spun ma crezi nebuna!ii spun prinzand-o de mana zambind.
-Hai spune!
-Pai dupa ce am plecat de la scoala am avut accident apoi.........................................................

................................ si inainte sa ajungeti voi ne-am sarutat dar m-am oprit din cauza celui mic si ne-am certat urat.

-Doamne Jess ori tu ai inebunit ori tot ce ai spus e real,Deci accident,rapire din nou,apropierea voastra,cearta,venirea lui Max,aparitia lui Carmen,ce ai auzit despre parinti vostri,marea seara de dragoste,copilul,venirea lui Ivy, Max care cica te iubeste si Damon care il saruti! Doamne Jess si pe deasupra toti sunt vampiri. Nu-mi vine sa cred dami o palma sa nu ma dau eu cu capul de toti peretii. Si stai povestea care ai auzito din spatele usi despre parintii vostri ce stii? Imi spune bruneta din fata mea la urma.

Dark Love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum